DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 13 z 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
 #879135  autor: kemot82
 27 lip 2016, 08:07
pakierhakierxd pisze:Skoro masz dostęp do Play24 to masz numer telefonu,kod puk tam i możesz iść z tym do salonu :)
I to wystarczy do zarejestrowania sima? Ufff, czyli szanse na sukces nie są wcale takie małe jak myślałem na początku:)

Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź!
 #879138  autor: Kryniczanin
 27 lip 2016, 08:21
Nie musisz nawet isć do salonu jak masz coś zarejestrowanego/abonamentowego w Play.

Zadzwoń na 730300300 i podaj puk to wystarczy.
 #879141  autor: Wiola_K
 27 lip 2016, 08:36
Na konferencji mówili że niedługo będzie można rejestrować karty SIM przez play24 jeśli się ma już coś na siebie zarejestrowane.
 #879557  autor: DanielR
 29 lip 2016, 11:38
A więc tak, jeśli chodzi o moje doświadczenia z rejestracją w Virgin Mobile.

Mam u nich dwa numery - swój i mojej mamy, przeniesione kilka lat temu z Play. Oba rejestrowane były na inne dowody osobiste, poprzez wysłanie pocztą skanów.
Numery były cały czas podpięte pod jedno konto, którego jestem administratorem. W międzyczasie ważność dowodów zarówno mnie jak i mamie wygasła.

Dzwoniłem dziś do nich w okolicach 10:00. Przygotujcie się na kilkuminutowe oczekiwanie na zgłoszenie konsultanta. Oprócz jakże słitaśnej muzyczki w tle, co chwila usłyszeć można było komunikat o dużej ilości osób próbujących dodzwonić się do CMOK-u. Zgadnijcie w jakim celu...? :wink:

Otóż sprawę można załatwić jednym telefonem. Rozmawiałem z gościem, wyjaśniłem mu jak sprawa wygląda.
I tak. Jeśli ktoś przeniósł do nich numer przed wejściem w życie zapisów z ustawy, może podczas rozmowy telefonicznej bez problemu, zabawy z kurierami i Ruchem potwierdzić dane z tymi, które mają w swoich systemach. Wymagane jest jedynie podanie: numeru telefonu, imienia i nazwiska oraz numeru PESEL. Numer dowodu osobistego jest zbędny.
Dane zostały potwierdzone przy jednej rozmowie dla obydwu numerów pomimo, że nie jestem właścicielem tego drugiego (czyli numeru mojej mamy).

Po kilku minutach od zakończenia rozmowy z CMOK-iem na oba numery telefonów przyszedł SMS potwierdzający aktualną rejestrację o treści
Wniosek o rejestracje numeru 48602xxxxxx zostal pozytywnie zweryfikowany. Numer zostal zarejestrowany na dane podane we wniosku. Pozdrawiamy Virgin Mobile
Jeśli ktoś ma podpięte pod jedno konto dwa numery rejestrowane na różne dane, niestety teraz jeden z numerów zostanie automatycznie odpięty i trzeba dla niego utworzyć osobne konto. Na jednym koncie można mieć jedynie numery rejestrowane na tę samą osobę.

To tak z grubsza, najważniejsze informacje. Jakieś dodatkowe pytania? :)

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #879811  autor: xander21
 30 lip 2016, 15:24
Wiola_K pisze:Na konferencji mówili że niedługo będzie można rejestrować karty SIM przez play24 jeśli się ma już coś na siebie zarejestrowane.
Można od dawna przez infolinie. Dotyczy to ludzi którzy mają abonament, moga dodawać numery.
 #879833  autor: rudymax
 30 lip 2016, 17:17
xander21 pisze:
Wiola_K pisze:Na konferencji mówili że niedługo będzie można rejestrować karty SIM przez play24 jeśli się ma już coś na siebie zarejestrowane.
Można od dawna przez infolinie. Dotyczy to ludzi którzy mają abonament, moga dodawać numery.
Niekoniecznie abonament. Wystarczy jakikolwiek zarejestrowany numer w Play. Jednak opcja rejestracji przez play24 byłaby wg mnie wygodniejsza. Gdyby to wprowadzili to ciekawe, czy zostanie możliwość podpinania pod jedno konto numerów rejestrowanych na różne osoby.
 #879950  autor: kwasek66
 31 lip 2016, 13:20
Virgin - po awanturze na infolinii, widocznie zmęczony w głosie i wkurzony pracownik CMOK, po dosadnym stwierdzeniu, co oni z danymi osobowymi wyrabiają i co robili kilka mc, jak wiadomo było o ustawie. Łaskawie "dało się" telefonicznie potwierdzić dane numeru przeniesionego do VM przed 25/7 i kolejne numery dodać przez Klub Virgin. Widocznie wkurzony Klient któremu wydurniają MNP z VM, tak na nich działa, nie wiem.
Ten ich niby kurier to ściema, zamówiony 1 dnia, nie przyjechał przez tydzień, a otrzymałem z dwa SMS o anulowaniu procesu rejestracji i kolejny już iż się udało.
Ogólnie Virgin to firma 'KSZAK", nikt nic nie wie, i po tygodniu mam wrażenie ogarnęli się. Oferta abonamentowa jaka by nie była, będzie poziomem T, kupić łatwo, o jakikolwiek serwis doprosić się nie można...
 #879968  autor: DanielR
 31 lip 2016, 14:28
kwasek66 pisze:po awanturze na infolinii, widocznie zmęczony w głosie i wkurzony pracownik CMOK
Być może trafiłeś na takiego typka. Ja nie miałem najmniejszych problemów. Wszystko poszło w miarę szybko, sprawnie i gładko.
Czyli (niestety) standard. U operatorów stacjonarnych jest podobnie. Raz trafisz na człowieka kumatego i zaangażowanego, innym razem na ignoranta mającego Ciebie głęboko w... .

A dostałeś SMS-a potwierdzającego rejestrację na ten numer przenoszony przed 25 lipca?

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #879979  autor: biala1991
 31 lip 2016, 15:32
xander21 pisze:
Wiola_K pisze:Na konferencji mówili że niedługo będzie można rejestrować karty SIM przez play24 jeśli się ma już coś na siebie zarejestrowane.
Można od dawna przez infolinie. Dotyczy to ludzi którzy mają abonament, moga dodawać numery.

Tylko Orange jest nadgorliwe i zmusza posiadaczy abonamentu do osobistej wizyty w salonie. Niepojęte! Przecież w związku z podpisaną umową moje dane zostały zweryfikowane.
Dlaczego mam fatygować się do salonu, sterczeć w kolejce i robić niepotrzebny tłok?
Żeby było śmieszniej, przez internet można założyć konto w banku i nie ma z tym problemu chociaż to dużo poważniejsza w skutkach sprawa a pomarańcza nie pozwala zarejestrować bzdurnego nr.
To jakiś bezsensowny wymysł tego operatora, bo sama ustawa dopuszcza weryfikacje elektroniczną
 #879993  autor: kwasek66
 31 lip 2016, 16:44
DanielR pisze:A dostałeś SMS-a potwierdzającego rejestrację na ten numer przenoszony przed 25 lipca?
tak podczas rozmowy były 3sms 2x ze nie i wnioski anulowane - pewno kasowal w systemie kuriera, a trzeci sms iz wszystko sie udalo, numer zarejestrowany, kolejne numery z poziomu klubu VM dodałem
biala1991 pisze:Tylko Orange jest nadgorliwe i zmusza posiadaczy abonamentu do osobistej wizyty w salonie. Niepojęte! Przecież w związku z podpisaną umową moje dane zostały zweryfikowane.
tak zinterpretowali przepisy... ale choć Orange ma salony... jak bym wiedział to bym przeniósł gdziekolwiek numer, do opa z salonami, po tym jak VM wydziwiało...


Teraz zapewne będzie ostro w ofertach na kartę... nic się nie powstrzyma przez zmianą operatora :)
 #879998  autor: Remington
 31 lip 2016, 17:47
kwasek66 pisze:Ten ich niby kurier to ściema, zamówiony 1 dnia, nie przyjechał przez tydzień
U mnie podobnie. Nie będę się zatem spinał, niech się system i procesy wygrzeją na innych nadgorliwych, jest jeszcze pół roku na rejestrację.
 #880008  autor: biala1991
 31 lip 2016, 18:46
kwasek66 pisze:
biala1991 pisze:Tylko Orange jest nadgorliwe i zmusza posiadaczy abonamentu do osobistej wizyty w salonie. Niepojęte! Przecież w związku z podpisaną umową moje dane zostały zweryfikowane.
tak zinterpretowali przepisy... ale choć Orange ma salony... jak bym wiedział to bym przeniósł gdziekolwiek numer, do opa z salonami, po tym jak VM wydziwiało...


Teraz zapewne będzie ostro w ofertach na kartę... nic się nie powstrzyma przez zmianą operatora :)
Myślę że to nie o interpretację przepisów chodzi. Orange liczy że ściągając klienta do salonu uda mu się przerobić go na abonament :) a skutek może być dokładnie odwrotny. Klienci zirytowani zbędną biurokracją będą uciekać do bardziej przyjaznej i cywilizowanej sieci :)
 #880235  autor: Rinah
 01 sie 2016, 19:51
biala1991 pisze: Myślę że to nie o interpretację przepisów chodzi. Orange liczy że ściągając klienta do salonu uda mu się przerobić go na abonament :) a skutek może być dokładnie odwrotny. Klienci zirytowani zbędną biurokracją będą uciekać do bardziej przyjaznej i cywilizowanej sieci :)
Dokładnie. Prędzej przeniosę się do innej sieci, niż będę stał w idiotycznych kolejkach w salonie Orange, by zarejestrować numer.
 #880236  autor: pakierhakierxd
 01 sie 2016, 20:01
Orange to taka durna sieć, za simlock chce 77zl, za wymienne karty z Micro sim na nano sim chcą 25,porażka.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Pozdrawiam :)
 #880270  autor: f0ku5
 01 sie 2016, 22:40
Każda sieć juz pobiera opłaty za wymianę karty SIM. Twój cudowny play też, chociaż kiedyś robili to za darmo ;)
Zgadzam się natomiast w sprawie sim-lock'a.
 #880298  autor: Kryniczanin
 02 sie 2016, 05:51
Każda sieć juz pobiera opłaty za wymianę karty SIM.
Taaaa a ziemia jest kwadratowa.

Klucz Mobile, Virgin Mobile to tylko dwie gdzie duplikat sim jest gratis a jest ich więcej.
 #880327  autor: f0ku5
 02 sie 2016, 10:40
Mówiłem o sieciach z salonami, nie MVNO...
Co do Play'a - kiedyś było za darmo, ale potem wprowadzili opłaty. Może wymieniałeś karty z powodu uszkodzenia, czy coś?
  • Strona 13 z 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16