divhashmorex pisze:Ten komunikat oznacza, że system uważa, że ta promocja nie jest dla Ciebie przeznaczona (miałeś kiedyś umowę, lub rejestrowałeś przed 16.06.2016 r. - nawet jeśli potem było przerejestrowanie to nie należy się bonus). Jeśli rejestrowałeś numer PO RAZ PIERWSZY (nie licząc rejestracji przed 2010 r.) w okresie promocji, to będziesz musiał zadzwonić lub napisać na czacie lub napisać zgłoszenie w Moim Orange. Dotyczy to szczególnie rejestracji od czerwca do połowy lipca.
Tak zrobiłem, to znaczy skorzystałem z czatu. Numeru wcześniej nie rejestrowałem, a używany jest od wielu lat. Konsultant włączył bonus. Po czasie sprawdziłem, że jednak bonus został przyznany w niepełnej wysokości. Pakiet danych cały czyli 10 GB, ale pakiet minut tylko 474 minuty. Nie mam pojęcie skąd akurat taka ilość
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Na razie nie reklamowałem, bo chyba nawet tego nie wykorzystam.