wasylek pisze:ale podczas przenosi należało wysłać skan dowodu aby przenieść numer, dlatego wystarczy zatwierdzić tylko dane aby zarejestrować numer przeniesiony.
Właśnie o to chodzi. Nikt wtedy fizycznie przy mnie nie weryfikował, czy ja - wysyłający skany, to faktyczny właściciel dowodu. Zgodnie z nowym prawem dotyczącym rejestracji, niby powinno się to zweryfikować ponownie, chociażby poprzez kuriera. Ale wydaje mi się, tak jak napisałem, że oni bazują na weryfikacji, której dokonał (a musiał to zrobić) pracownik sieci z której przenosiliśmy numer do VM.
wasylek pisze:Osoby które przenosiły numer do Virgin wystarczy wysłać smsa o treści "tak" na numer 8000 by zaakceptować dane do zarejestrowania numeru.
A teraz to o jakich osobach piszesz? O tych, które przeniosły numer przed 25 lipca, czy po tej dacie? Ja nie wysyłałem żadnego SMS-a. Po telefonie do CMOK i po rozmowie, to VM odesłał mi wiadomość o pozytywnej weryfikacji danych. Ale to było kilkanaście dni temu. Najwidoczniej na dniach coś się zmieniło. To znaczne usprawnienie. Nie trzeba dzwonić i czekać na rozmowę z konsultantem. Ale nie widzę na stronie poświęconej rejestracji
https://virginmobile.pl/rejestrujemy-numery informacji o wysyłaniu SMS-a na numer 8000.