DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 108 z 204
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 204
 #880940  autor: kwasek66
 04 sie 2016, 14:59
Potwierdzenie rejestracji numeru było telefoniczne, ponieważ przed 25/7 mieli numery w bazie, o dziwo numery zarejestrowane według KV.,. a dziś kurier, niby odwołany, sam nie wiem po co...
Może na hasło "chcę MNP" klikają zarejestrowany :smt005 W każdym razie ten anulowany kurier dziś był :) Ma aż 2 kartki, na jednej dla niego sobie poskreśla i się podpisze, a Klientowi wręczy drugą i cześć :)
 #880976  autor: kaspeed
 04 sie 2016, 16:27
Mi nic nie dał;/ fakt miał tam info dla kuriera+ wniosek który podpisała za mnie żona.Na swojej kartce miałcos w stylu czy pesel jest poprawny tak nie/ czy numer dowodu sie zgadza.Czy byly problemy itd. cas ala ankieta. Na drugiej kartce zas były dane osobowe moje i numer którego sprawa dotyczyła.+ miejsca do podpisu przezemnie.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #880983  autor: anonymous093133
 04 sie 2016, 16:39
Najszybciej i najprościej zarejestrować w punkcie Telakces
Z reguły są w galeriach handlowych.
Znajdźcie w swoim mieście i będzie bez problemu.
 #881018  autor: xander21
 04 sie 2016, 18:43
Dziś był u mnie kurier. Popatrzał na PESEL i potwierdził. Ok 2 godz póżniej, numery juz zarejestrowane.
 #881099  autor: maniek89
 04 sie 2016, 23:07
Wysłałem dane w formularzu, a w Telakces rejestracja przebiegła szybko ;) Po chwili potwierdzenie w formie smsa i w formie papierowej. Generalnie jeśli ktoś ma pod bokiem ich punkt, to myślę, że lepiej dla świętego spokoju się przejść - to nie salony - kolejek nie ma :)
 #881104  autor: xander21
 04 sie 2016, 23:11
Ja dodam, że nic nie podpisywałem. To było tylko wzrokowe sprawdzanie PESEL, przez kuriera. Tak sobie myśle, że jakby się dowód zostawiło w domu to każdy domownik, mógłby to załatwić. Kurier ma gdzieś, kto mu coś daje. On robi swoje i szybko się ulatnia dalej. :D
 #881135  autor: Marek_G
 05 sie 2016, 08:40
Przeniosłem numer do VM gdy Lebara zwijała się z Polski. Lebarę jeszcze wtedy można było zarejestrować przez internet tylko podając swoje dane, żadny skan dowodu nie był wymagany. Do VM numer poszedł normalnie, dostałem list z papierami do podpisania i prośbą o ksero dowodu; odesłałem wszystko pocztą.
Wczoraj zadzwoniłem do CMOKa z pytaniem czy muszę zarejestrować, konsultant powiedział, że nie i tylko potwierdził moje dane (zapytał o imię, nazwisko i PESEL) a numer po dwóch godzinach był już zarejestrowany. Jak widać da się zarejestrować numer bez fizycznego kontaktu z osobą która mnie uwierzytelni. Chyba to nie do końca zgodne z ustawą ale ja narzekać nie będę.
 #881200  autor: pakierhakierxd
 05 sie 2016, 13:32
W play jest podobnie o ile masz abonament to wystarczy zadzwonić i zarejestruja numer z karty.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Pozdrawiam :)
 #881202  autor: DanielR
 05 sie 2016, 13:40
Marek_G pisze:Jak widać da się zarejestrować numer bez fizycznego kontaktu z osobą która mnie uwierzytelni. Chyba to nie do końca zgodne z ustawą ale ja narzekać nie będę.
Mnie "uwierzytelnili" dokładnie w ten sam sposób. Najwidoczniej wyszli z założenia, że przecież przenosisz do nich numer już uprzednio zarejestrowany w jakiejś sieci. Ja np. przenosiłem z Play (wcześniej z Ery), a tam trzeba było pokazać dowód w stacjonarnym punkcie sprzedaży (ba, wówczas trzeba go było jeszcze skserować), by go zarejestrować. Tak więc w zasadzie numer został już wcześniej zweryfikowany.
Tyle, że Ty jak piszesz, przenosiłeś numer od wirtuala. :)

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #882291  autor: lee
 11 sie 2016, 13:05
Mam pytanko:

Czy kurier faktycznie dzwoni przed kontaktem?

Pozdrawiam
 #882329  autor: Rozyk
 11 sie 2016, 17:38
Płacą mu tylko za faktycznie dostarczone/załatwione sprawy. Tak więc w jego interesie jest zadzwonić i się umówić.
 #882343  autor: lee
 11 sie 2016, 19:01
Rozyk pisze:Płacą mu tylko za faktycznie dostarczone/załatwione sprawy. Tak więc w jego interesie jest zadzwonić i się umówić.
Dzięki za odpowiedź.
 #882490  autor: wasylek
 12 sie 2016, 19:47
DanielR pisze:
Marek_G pisze:Jak widać da się zarejestrować numer bez fizycznego kontaktu z osobą która mnie uwierzytelni. Chyba to nie do końca zgodne z ustawą ale ja narzekać nie będę.
Mnie "uwierzytelnili" dokładnie w ten sam sposób. Najwidoczniej wyszli z założenia, że przecież przenosisz do nich numer już uprzednio zarejestrowany w jakiejś sieci. Ja np. przenosiłem z Play (wcześniej z Ery), a tam trzeba było pokazać dowód w stacjonarnym punkcie sprzedaży (ba, wówczas trzeba go było jeszcze skserować), by go zarejestrować. Tak więc w zasadzie numer został już wcześniej zweryfikowany.
Tyle, że Ty jak piszesz, przenosiłeś numer od wirtuala. :)
ale podczas przenosi należało wysłać skan dowodu aby przenieść numer, dlatego wystarczy zatwierdzić tylko dane aby zarejestrować numer przeniesiony.

Osoby które przenosiły numer do Virgin wystarczy wysłać smsa o treści "tak" na numer 8000 by zaakceptować dane do zarejestrowania numeru.
 #882500  autor: odkrywca1
 12 sie 2016, 21:36
@wasylek czy te dane to są te same dane co w klubie Virgin przy wysyłaniu sms z potwierdzeniem?
 #882510  autor: wasylek
 12 sie 2016, 23:16
odkrywca1 pisze:@wasylek czy te dane to są te same dane co w klubie Virgin przy wysyłaniu sms z potwierdzeniem?
niestety nie, to są dane które były podczas przeniesienia numeru.
 #882513  autor: DanielR
 12 sie 2016, 23:45
wasylek pisze:ale podczas przenosi należało wysłać skan dowodu aby przenieść numer, dlatego wystarczy zatwierdzić tylko dane aby zarejestrować numer przeniesiony.
Właśnie o to chodzi. Nikt wtedy fizycznie przy mnie nie weryfikował, czy ja - wysyłający skany, to faktyczny właściciel dowodu. Zgodnie z nowym prawem dotyczącym rejestracji, niby powinno się to zweryfikować ponownie, chociażby poprzez kuriera. Ale wydaje mi się, tak jak napisałem, że oni bazują na weryfikacji, której dokonał (a musiał to zrobić) pracownik sieci z której przenosiliśmy numer do VM.
wasylek pisze:Osoby które przenosiły numer do Virgin wystarczy wysłać smsa o treści "tak" na numer 8000 by zaakceptować dane do zarejestrowania numeru.
A teraz to o jakich osobach piszesz? O tych, które przeniosły numer przed 25 lipca, czy po tej dacie? Ja nie wysyłałem żadnego SMS-a. Po telefonie do CMOK i po rozmowie, to VM odesłał mi wiadomość o pozytywnej weryfikacji danych. Ale to było kilkanaście dni temu. Najwidoczniej na dniach coś się zmieniło. To znaczne usprawnienie. Nie trzeba dzwonić i czekać na rozmowę z konsultantem. Ale nie widzę na stronie poświęconej rejestracji https://virginmobile.pl/rejestrujemy-numery informacji o wysyłaniu SMS-a na numer 8000.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #882685  autor: Hohopitan_1980
 14 sie 2016, 14:02
U mnie jeden numer potwierdziłem odpowiadając "TAK" na wysłany przez VM sms. Pozostałe potwierdziłem z poziomu ich strony internetowej. Wszystkie numery przenosiłem w różnym czasie. Najstarszy numer mam od początku w ich sieci, najmłodszy miesiąc temu z KLUCZA. Dostałem potwierdzenie sms i mailem. Myślałem, że będzie trudno ale poszło.
 #882777  autor: odkrywca1
 15 sie 2016, 14:13
widzę, że się niezły bałagan robi z tą rejestracją
ja przenosiłem również numery znajomych i one wylądowały na moim koncie klubu virgin

jeżeli potwierdzę je sms TAK to one będą zarejestrowane na nich a jeżeli przez klub virgin lub kuriera to na mnie ??

dobrze to rozumiem?
 #882778  autor: wasylek
 15 sie 2016, 14:22
DanielR pisze:
wasylek pisze:Osoby które przenosiły numer do Virgin wystarczy wysłać smsa o treści "tak" na numer 8000 by zaakceptować dane do zarejestrowania numeru.
A teraz to o jakich osobach piszesz? O tych, które przeniosły numer przed 25 lipca, czy po tej dacie? Ja nie wysyłałem żadnego SMS-a. Po telefonie do CMOK i po rozmowie, to VM odesłał mi wiadomość o pozytywnej weryfikacji danych. Ale to było kilkanaście dni temu. Najwidoczniej na dniach coś się zmieniło. To znaczne usprawnienie. Nie trzeba dzwonić i czekać na rozmowę z konsultantem. Ale nie widzę na stronie poświęconej rejestracji https://virginmobile.pl/rejestrujemy-numery informacji o wysyłaniu SMS-a na numer 8000.
Jednak ta opcja z sms-em tylko działa jak ktoś otrzyma od nich sms-a z pytaniem czy dane są takie same jak były podczas przeniesienia i wtedy trzeba wysłać smsa o treści tak na numer 8000 i numer będzie zarejestrowany. Numer na który otrzymałem takiego sms-a już jest w sieci Virgin od 2-3lat.
 #882780  autor: DanielR
 15 sie 2016, 14:43
A teraz rozumiem. Jakiś czas temu zapowiadali, że będą się sami kontaktować z osobami, które maja już u nich zarejestrowany numer. Widocznie byłem po prostu szybszy i dzwoniąc do nich pierwszy, wyprzedziłem ich SMS. :)

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
  • Strona 108 z 204
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 204
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 204