DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 7 z 91
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 91
 #882418  autor: serek5555
 12 sie 2016, 12:30
biala1991 pisze:
serek5555 pisze:Na stronie doładowań PLAY'a jest od 5 zł http://doladowania.play.pl/strona-glown ... -na-karte/
Mam nadzieje że to tylko błąd w druku (na starterze) :)


Zapytanie, też mi to nie daje spokoju dlatego przygotowuje się na dodatkowe zasilenia :)
I co, poszło za 5 zł? :wink:
 #882447  autor: jarekt
 12 sie 2016, 14:24
Chciałbym wszystkich trochę uspokoić.

Co do pakietów cyklicznych w PInK: bieżący pakiet cykliczny (i tym samym całe konto Mb/GB) jest ważny tak długo (i nawet chwilę dłużej, aby ważności pakietów cyklicznych się "zazębiały") aż nie włączy się kolejny pakiet z kolejnego cyklu.

Wstępnie ważność pakietu cyklicznego (i tym samym konta MB/GB) jest ustalana na np. 10. dnia kolejnego miesiąca na godzinę 23:59:59 ale ponieważ kolejny pakiet nie włączy się w tym momencie, tylko kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt minut później (co skutkowałoby utratą MB/GB z pakietu/konta), a przecież pakiet cykliczny musi się wg regulaminu sumować z poprzednim, to ten poprzedni pakiet (a tym samym całe konto MB/GB) czeka aż ten nowy pakiet się włączy, choćby to trwało nawet do 9.00 rano 11. dnia miesiąca (w tym czasie kod *101# w PInK pokaże cały czas, że pakiet jest i ma ważność z przeszłości bo do 10. do godziny 23:59:59).

Tak są zaprogramowane w systemach informatycznych pakiety cykliczne w Play.

Jest tylko jeden mały problem: akurat jeśli chodzi o te darmowe pakiety cykliczne w PInK, ich regulamin nie mówi wprost, że te pakiety się sumują ze sobą (że niewykorzystane MB z pakietu przechodzą na kolejny cykl).
Ale w praktyce działa to tak jak opisałem i tak jak działają obecnie wszystkie pakiety cykliczne w Play - wyjątkiem może być taryfa MiniMax i RBM/Fakt - tam może to być ciut inaczej rozwiązane.
W każdym razie mogę potwierdzić, że na kilku numerach PInK, na których w tym miesiącu 2./3. raz bezpłatny pakiet się odnowił - przedłużył pakiet 100GB za rejestrację.

Co oczywiście nie oznacza, że od jutra Play nie pokombinuje i nie przeprogramuje systemu tak, że pakiet 250/500MB przestanie robić to co do tej pory robił wyśmienicie.
 #882481  autor: biala1991
 12 sie 2016, 17:12
jarekt pisze: Jest tylko jeden mały problem: akurat jeśli chodzi o te darmowe pakiety cykliczne w PInK, ich regulamin nie mówi wprost, że te pakiety się sumują ze sobą (że niewykorzystane MB z pakietu przechodzą na kolejny cykl).
I to właśnie mnie niepokoi, gdyby pakiety się zazębiały to niewykorzystane musiałyby przechodzić na kolejny okres, skoro w w regulaminie nie ma o tym wzmianki to moje wątpliwości co do ich sumowalności są uzasadnione.
Możliwe że system Play działa w specyficzny sposób i pokazuje pakiet jako aktywny mimo że termin jego ważności upłynął. Zazwyczaj korzystam z cyklicznych pakietów Plusa i nie ma takiego poślizgu, stary pakiet się kończy a niewykorzystany transfer przepada. Widać system Plusa szybciej aktualizuje dane.
Wszystko okaże się w praniu:D
 #882499  autor: bosake
 12 sie 2016, 21:33
Zastanawiam się dlaczego mam różnice w prędkości internetu:
-Play Internet na kartę 9- ogólnie gorszy zasięg i słabsze prędkości
-mój numer w abonamencie- zasięg praktycznie wszędzie i prędkości zupełnie większe
Czy ktoś może mi to wyjaśnić ?
 #882503  autor: kaspeed
 12 sie 2016, 22:15
Bo abonament masz w 3sieciach na innych nadajnikach a play tylko na karcie internetowej obciąza jedynie własny nadajnik bez roamigu ot co ;) EOT

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #882517  autor: Fmobile
 13 sie 2016, 00:14
jarekt pisze:Co oczywiście nie oznacza, że od jutra Play nie pokombinuje i nie przeprogramuje systemu tak, że pakiet 250/500MB przestanie robić to co do tej pory robił wyśmienicie.
Gdyby chciał to zrobić, zrobiłby to już dawno.

Play może poczekać z tym do 1 lutego, bo liczy na aktywacje nowych starterów z wiadomego powodu. Najwięcej aktywacji będzie pod koniec stycznia. Będą tacy co nawet 10 aktywują licząc że będą mieli 10 x 100 GB za 90 zł do końca 2017 roku :)
Tu będzie klops, bo play nie da możliwości już w lutym przedłużenia tych 100 GB.
Mam nadzieję, że do tego jednak nie dojdzie.

LTE 1800 -90dBm 2.5 km do stacji
Obrazek
 #882526  autor: biala1991
 13 sie 2016, 07:21
serek5555 pisze:OK, jak będziesz doładowywać za 5 zł to napisz. ;-)
Mam dylemat, jeśli doładuje to.. nie przekonam się czy bez zasilenia by przedłużyło :D Jarek obrazowo przedstawił sytuacje, może rzeczywiście niedoskonałość systemu Play działa na korzyść klienta. Z drugiej strony ryzykować brak doładowania a kiedy moje podejrzenia się potwierdzą stracić starter zarejestrowany na swoje dane.. trochę niefajnie.
Fmobile pisze:Play może poczekać z tym do 1 lutego, bo liczy na aktywacje nowych starterów z wiadomego powodu. Najwięcej aktywacji będzie pod koniec stycznia. Będą tacy co nawet 10 aktywują licząc że będą mieli 10 x 100 GB za 90 zł do końca 2017 roku :)
Nie wydaje mi się, jeśli Play ma zamiar coś przemeblować w systemie zrobią to najszybciej jak to będzie możliwe. Jaki sens jest czekać z blokadą do lutego? Przecież ludzie, którzy nabrali starterów na zapas już zapłacili Play te 90zł. To czy aktywują te startery czy nie, nie ma wpływu na pieniądze wydane przy zakupie.
 #882531  autor: lee
 13 sie 2016, 08:40
surface123 pisze:Ale maja znaczenie aktywacje ! Od dluzszego czasu Play chcial znalezc nowego nabywce na swoją siec.
Jakiś nabywca był ... ale dawał za mało kasiorki: )
 #883342  autor: Loko_Poko
 19 sie 2016, 14:37
Witam, zakupiłem wczoraj starter internet na kartę za 19 zł gdzie od razu dostałem 9 GB na konto i przez kolejne 12 miesięcy powinienem otrzymywać 500 MB co miesiąc co daje 6 GB przy utrzymaniu ważności konta, jest to poprzednia promocja tzw. PINK19. Zarejestrowałem od razu numer w Play i po przyjściu do domu zalogowałem się do Play24, żeby sprawdzić czy wszystko jest jak trzeba. Oczywiście wszystkie opcje można włączyć/wyłączyć poza bezpłatnymi 500 MB, które powinienem otrzymywać co miesiąc. Opcja ta jest nieaktywna i nie da się jej włączyć. Na opakowaniu startera jak byk jest napisane 0,5 GB gratis co miesiąc, oferta darmowa uruchamiana automatycznie. Dzwonię więc trzy razy do Play wyjaśnić o co chodzi, ale tam nikt nie wie dlaczego tak jest i o co chodzi. Dział techniczny wykręca się różnymi rzeczami i każdy mówi co innego. Ogólnie wywaliłem 19 zł na starter żeby mieć neta do tabletu na cały rok i z niewiedzy konsultantów mogę sobie go wsadzić w ****. Ktoś wie jak uruchomić te darmowe bonusy?
 #883388  autor: Maks SIM
 19 sie 2016, 16:47
Loko_Poko pisze:Witam, zakupiłem wczoraj starter internet na kartę za 19 zł gdzie od razu dostałem 9 GB na konto i przez kolejne 12 miesięcy powinienem otrzymywać 500 MB co miesiąc
[.......]
Dzwonię więc trzy razy do Play wyjaśnić o co chodzi, ale tam nikt nie wie dlaczego tak jest i o co chodzi. Dział techniczny wykręca się różnymi rzeczami i każdy mówi co innego.[....]?
Możesz nam powiedzieć, czy robiłeś oficjalne zgłoszenie ?
czy to tylko była rozmowa z konsultantem?
będę wdzięczny jak napiszesz, cóż takiego CI naopowiadali ?

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #883428  autor: Jestem_Janek
 19 sie 2016, 20:47
Czy po uruchomieniu nowego startera bez rejestracji jest on aktywowany przez operatora z wszystkimi usługami przewidzianymi w taryfie np pakiet danych na start? Ważność połączeń wychodzących się zmniejsza? Oczywiście korzystać z numeru nie można, ale czy usługi są już aktywne z chwilą wrzucenia karty do telefonu?
 #883456  autor: Loko_Poko
 19 sie 2016, 22:52
@Maks SIM, a więc tak pierwszy konsultant powiedział mi, że zrobił reset mojej karty i teraz będzie już dobrze, oczywiście nie było. Drugi mądrala był pewien, że mam uszkodzoną kartę i muszę ją wymienić, trzeci wmawiał mi, że oferta jest już wycofana i może mi włączyć jakąś nową taryfę INK czy coś takiego, od razu go wyśmiałem i rozłączyłem się. Nie odpuściłem tak łatwo i zadzwoniłem ponownie około 17:00 na szczęście trafiłem na kumatego konsula, który od razu mi powiedział, że mój problem jest już odnotowany w systemie i, że jest to spowodowane zbyt dużą ilością aktywacji kart. Podobno trzeba swoje odczekać w kolejce, zanim system wszystko przemieli. Zapewnił mnie, że wszystko powinno się poustawiać w ciągu 24h od aktywacji. Teraz zalogowałem się i wszystko jest jak powinno. Pakiet świeci na zielono. Aktywowałem kartę wczoraj około 20:00, więc ten ostatni konsul mógł mieć rację. Rozumiem, że teraz po trzech dniach tj. w poniedziałek mam włączyć bonus za rejestrację???
 #883457  autor: tomik0
 19 sie 2016, 23:00
Loko_Poko pisze:@Maks SIM, a więc tak pierwszy konsultant powiedział mi, że zrobił reset mojej karty i teraz będzie już dobrze, oczywiście nie było. Drugi mądrala był pewien, że mam uszkodzoną kartę i muszę ją wymienić, trzeci wmawiał mi, że oferta jest już wycofana i może mi włączyć jakąś nową taryfę INK czy coś takiego, od razu go wyśmiałem i rozłączyłem się. Nie odpuściłem tak łatwo i zadzwoniłem ponownie około 17:00 na szczęście trafiłem na kumatego konsula, który od razu mi powiedział, że mój problem jest już odnotowany w systemie i, że jest to spowodowane zbyt dużą ilością aktywacji kart. Podobno trzeba swoje odczekać w kolejce, zanim system wszystko przemieli. Zapewnił mnie, że wszystko powinno się poustawiać w ciągu 24h od aktywacji. Teraz zalogowałem się i wszystko jest jak powinno. Pakiet świeci na zielono. Aktywowałem kartę wczoraj około 20:00, więc ten ostatni konsul mógł mieć rację. Rozumiem, że teraz po trzech dniach tj. w poniedziałek mam włączyć bonus za rejestrację???
Dokładnie tak :)
  • Strona 7 z 91
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 91
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 91