@Maks SIM, a więc tak pierwszy konsultant powiedział mi, że zrobił reset mojej karty i teraz będzie już dobrze, oczywiście nie było. Drugi mądrala był pewien, że mam uszkodzoną kartę i muszę ją wymienić, trzeci wmawiał mi, że oferta jest już wycofana i może mi włączyć jakąś nową taryfę INK czy coś takiego, od razu go wyśmiałem i rozłączyłem się. Nie odpuściłem tak łatwo i zadzwoniłem ponownie około 17:00 na szczęście trafiłem na kumatego konsula, który od razu mi powiedział, że mój problem jest już odnotowany w systemie i, że jest to spowodowane zbyt dużą ilością aktywacji kart. Podobno trzeba swoje odczekać w kolejce, zanim system wszystko przemieli. Zapewnił mnie, że wszystko powinno się poustawiać w ciągu 24h od aktywacji. Teraz zalogowałem się i wszystko jest jak powinno. Pakiet świeci na zielono. Aktywowałem kartę wczoraj około 20:00, więc ten ostatni konsul mógł mieć rację. Rozumiem, że teraz po trzech dniach tj. w poniedziałek mam włączyć bonus za rejestrację???