Nie, nie, ja nie o tym, że to coś zdrożnego. Wręcz przeciwnie. Po prostu to absurdalne, że po tylu problemach, reklamacjach, ich uznaniu oni wciąż tego nie naprawili.
Ja od siebie mogę dodać, że od ponad roku (prawie 18 miesięcy już będzie) nie można w T-Mobile zarządzać numerami, które są w taryfie Tak Tak Fon (taki MIX na czas sprzed 5-6 lat, taryfa Tak Tak z teleFonem na np. 36-miesięcy, a doładowanie można robić np. co 3 miesiące za 50zł kupione oczywiście taniej np. na Allegro, w dodatku z kuponem zniżkowym np. 20zł) - konkretnie mamy wśród bliższej i dalszej rodziny 3 takie umowy i ja nimi "zarządzam" (tzn. nie zarządzam bo się nie da - pilnuję doładowań, pakietów itp., dzwonię na infolinię, piszę reklamuję (normalnym mailem bo poprzez MiBOA się nie da) i stworzyłem na potrzeby tych numerów arkusz kalkulacyjny który mi zastępuje w części to MiBOA).
JAKAKOLWIEK akcja w MiBOA (www) od 18 miesięcy kończy się komunikatem "Przepraszamy. Wystąpił błąd. Sesja wygasła. Prosimy zalogować się ponownie. Za 10 sekund nastąpi przekierowanie na stronę logowania." albo "Przepraszamy. W tej chwili serwis jest niedostępny prosimy spróbować później.". Zrobiłem nawet teraz przerwę na pisanie tego posta i... nic się nie zmieniło przez kolejny miesiąc.
Rozumiecie: od 18 miesięcy NIE DZIAŁA w ogóle!
Pisałem na początku masę reklamacji (dostawałem rekompensatę w postaci złotówek na konto główne, 10zł, 20zł, 30zł nawet 50zł się zdażało), zapewniano mnie już w marcu 2015 roku, że "Tak, mamy chwilowe problemy. Niedługo wszystko będzie działać prawidłowo". Po ponad roku takiej zabawy, od około 3-4 miesięcy już nie piszę reklamacji tylko co jakiś czas, powiedzmy raz, dwa razy w miesiącu sprawdzam czy już naprawili. Na tych ich rekompensatach mi nie zależy. Umowy się kończą w przyszłym miesiącu.
T-Mobile...