DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 89 z 374
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 374
 #884021  autor: kozien70
 24 sie 2016, 10:06
@3G - ciekawa Twoja filozofia. Bo Ty nie spotkałeś się z przypadkiem, że transmisja nie da się uruchomić, wobec tego ja przesadzam. Zaiste ciekawe.
Zgłaszałem 3 razy na infolinii Plusa i wysłałem dwie reklamacje, jedna mailem, druga pisemna, papierowa. Nadal Wg Ciebie nie chcę zgłosić? To infolinia Plusa jest atrapą i żeby otrzymać pomoc, należy zgłaszać na jakimś ich tam forum? To po co jest infolinia?
Piszę na podstawie swoich doświadczeń. Mam nie pisać prawdy, bo co? Bo o Plusie wolno pisać tylko dobrze?
I na jakiej podstawie sądzisz, że jestem wyjątkiem? Znasz opinie wszystkich paru milionów klientów Plusa i wiesz, że tylko ja mam taki problem? A nawet jeśli tak by było, to co - nie wolno byłoby mi o moim problemie pisać? Cóż, wolność słowa, te sprawy...
W tym tygodniu idzie skarga do UKE. Na wadliwe działanie a raczej brak działania usługi operatora, na wprowadzanie w błąd przez konsultanta i narażanie na dodatkowe koszty(mam nazwisko pani, która kazała włączyć dodatkowy płatny pakiet- oczywiście nie pomogło)No i na opieszałość (2 miesiące).
U Ciebie działa dobrze, tak bardzo lubisz Plusa - super. Ja mam akurat z tym operatorem najgorsze doświadczenia i mam prawo o tym pisać.
 #884046  autor: 3G
 24 sie 2016, 12:17
Przypadek na pewno ciekawy.
Szkoda, że poprzekręcałeś sens mojej wypowiedzi. Nigdzie nie pisałem, że przesadzasz dlatego, że ja się z tym nie spotkałem. Ciekawe jaki odsetek stanowisz ;)
Nigdzie nie pisałem, że lubię Plusa. Zwyczajnie prawda jest taka, że każdy operator zalicza różne wtopy, a Ty jednoznacznie określasz plusa mianem "nawet nie dno", bo nie działa Ci transmisja danych, nie wiadomo z jakiego powodu, który może leżeć akurat po Twojej stronie.
Nie mówiłeś, że zgłaszałeś już ileś tam razy, więc zdziwiłem się czemu an forum nie chcesz zgłosić. Czasem tak się robi, ciężkie przypadki w playu też dopiero Play4You załatwiali przez forum. A Ty od razu wyskakujesz, że nie wolno prawdy mówić i z wolnością słowa. To utwierdza, że przesadzasz właśnie.
Zapewne Ty znasz opinie paru milionów klientów i wiesz, że nikomu transmisja nie działa. Także zastanów się najpierw, bo tak można pisać bez sensu w obie strony.
Miałem plusa prywatnie wiele lat i nie miałem powodów do narzekań. Mam teraz służbowego i też nie mogę narzekać oprócz dziury na wsi, gdzie net słabiutko działa. Ale to się zdarza, pojawię się na wsi x zamiast y i net w orange będzie dawał ciała.
W rodzinie sporo osób ma nadal plusa i też jakimś cudem im to działa. To, że Tobie nie działa nie znaczy, że cały PLus jest do niczego i tylko o to mi chodziło - strasznie generalizujesz.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #884066  autor: xander21
 24 sie 2016, 15:25
Witam. Wczoraj aktywowałem starter z taryfą plus bez limitu. Od razu LTE i bonus. Dziś chce się połączyć z LTE i null, zero nie idzie. :cry: Zasięg jest, ale nie loguje do LTE. Czy to normalne, że w Plusie nic nie działa jak należy? Na poprzednim numerze to samo było, ale chyba po 2 dniach się naprawiło.
 #884071  autor: pipawolowa
 24 sie 2016, 15:58
xander21 pisze:Witam. Wczoraj aktywowałem starter z taryfą plus bez limitu. Od razu LTE i bonus. Dziś chce się połączyć z LTE i null, zero nie idzie. :cry: Zasięg jest, ale nie loguje do LTE. Czy to normalne, że w Plusie nic nie działa jak należy? Na poprzednim numerze to samo było, ale chyba po 2 dniach się naprawiło.
Lte włącz *101*11*24#.

"Fantazja jest ważniejsza od wiedzy." A Einstein
 #884087  autor: xander21
 24 sie 2016, 17:37
MobileMaster pisze:A na pewno masz prawidłowy APN ustawiony? Dla voice APN: plus dla taryf data: internet.
Tyle to ja wiem :D ale tutaj chodzi, że karta się wogóle nie loguje do LTE.
pipawolowa pisze:
xander21 pisze:Witam. Wczoraj aktywowałem starter z taryfą plus bez limitu. Od razu LTE i bonus. Dziś chce się połączyć z LTE i null, zero nie idzie. :cry: Zasięg jest, ale nie loguje do LTE. Czy to normalne, że w Plusie nic nie działa jak należy? Na poprzednim numerze to samo było, ale chyba po 2 dniach się naprawiło.
Lte włącz *101*11*24#.
usługa już aktywna :)

Znów rozmowa z konsultantem mnie czeka.
 #884095  autor: xander21
 24 sie 2016, 18:29
MobileMaster pisze:No jak jest zły APN to właśnie nie loguje :D

Nie zaloguje tez jak masz lejek na pakiecie, albo po prostu nie aktywowała ci się usługa na numerze.
APN chyba jest tylko do połączenia z internetem potrzebny? samo zalogowanie do stacji lte bez właczonego data, też wymaga apn?
 #884119  autor: xander21
 24 sie 2016, 20:59
Ustawiłem tak według stronki plusa:
Nazwa: Plus
APN: plus
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: default

Zrobiłem tak, bo mam stary starter głosowy. Jutro sprawdze, czy połączy z LTE.

Jak miałem starter nówkę internet na kartę to miałem tak:

APN: internet
Typ uwierzytelniania: brak
Typ APN: default
 #884141  autor: kozien70
 24 sie 2016, 22:08
3G pisze:Przypadek na pewno ciekawy.
Szkoda, że poprzekręcałeś sens mojej wypowiedzi. Nigdzie nie pisałem, że przesadzasz dlatego, że ja się z tym nie spotkałem
Nie napisałeś? Proszę, przeczytaj siebie jeszcze raz, poniżej:
3G pisze:Kozien70, przesadzasz, nie spotkałem się jeszcze by nie dało się transmisji uruchomić. Jesteś wyjątkiem
Sens tej wypowiedzi jest prosty jak drut. A jeśli miałeś na myśli coś innego, to sorry, ale źle to wyraziłeś.
3G pisze: Zwyczajnie prawda jest taka, że każdy operator zalicza różne wtopy, a Ty jednoznacznie określasz plusa mianem "nawet nie dno"
Gdzie określiłem Plusa mianem "nawet nie dna"? Proszę, kolejny cytat moich słów:
kozien70 pisze: Obsługa, z jaką mam do czynienia w Plusie to nawet nie dno. To coś jeszcze gorszego.
Napisałem, że obsługa w Plusie w moim przypadku to nawet nie dno. Widzisz różnicę? Bo ja znaczącą. I kto tu ma tendencję do przekręcania sensu?
3G pisze: nie działa Ci transmisja danych, nie wiadomo z jakiego powodu, który może leżeć akurat po Twojej stronie.
Mogłeś sobie podarować takie żenujące wjazdy. Dyskutujemy tutaj jako ludzie na pewnym poziomie wiedzy technicznej, nie jesteśmy Panią Krysią z sąsiedztwa i wiemy, jak ustawić transmisję danych w telefonie itd. Ale dla Twojej wiadomości: karta była sprawdzana w kilku telefonach. Ba! Sprawdzano ją nawet w salonie Plusa na warszawskim Ursynowie, obok którego mieszkam i potwierdzono problem po stronie operatora. No chyba, że w salonie Plusa również nie potrafią włączyć transmisji danych w telefonie.
3G pisze: Nie mówiłeś, że zgłaszałeś już ileś tam razy, więc zdziwiłem się czemu an forum nie chcesz zgłosić
Naprawdę nie pisałem? Znów cytat:
kozien70 pisze:Złożone dwie reklamacje, w tym jedna pisemna i nic.
3G pisze: Czasem tak się robi, ciężkie przypadki w playu też dopiero Play4You załatwiali przez forum.
Wyobraź sobie, że jako abonent polskich GSM od 20 lat nigdy w życiu ani w Idei/Orange, ani w Erze/T-mobile, ani w Play nic nie musiałem załatwiać poprzez jakieś tam forum. Zawsze działały standardowe kanały komunikacji.
Od czego jest infolinia Plus? Od czego jest biuro obsługi abonenta Plus? Tylko od łatwych przypadków? Czyli u tego operatora trzeba zrobić syf na publicznym forum internetowym, by rozwiązali tzw. "trudny przypadek"? Jeśli tak, to tym bardziej utwierdzam się w mojej opinii o ich OBSŁUDZE jako poniżej dna.
Napiszę jeszcze raz: wykorzystuję standardowe kanały zgłoszeń, bo z takich korzysta większość użytkowników, bo ja tylko z takich korzystałem u pozostałych operatorów i chcę mieć adekwatne porównanie.

3G pisze:strasznie generalizujesz.
Czyżby?
Przeczytaj jeszcze raz mojego pierwszego posta na ten temat. Piszę z jaką OBSŁUGĄ w Plusie spotkałem się JA.
Ja nie piszę o tym jak to jest z Plusem u kogoś w rodzinie itp. A że Ty moje wypowiedzi przekręcasz i interpretujesz po swojemu, to już Twoja broszka. Wolny kraj :-)
 #884147  autor: 3G
 24 sie 2016, 22:18
Że też chciało ci się tyle klepać... ja nie mam zwyczajnie czasu na takie zabawy. Nie rozumiesz co mówię, nadal przekręcasz, ale nie będę bawił się w prostowanie, bo po co.

OK, jeśli chodzi o to co najpierw cytujesz źle mnie zrozumiałeś.
Dalej - obsługa dno czy Plus dno nie ma różnicy. W końcu to chyba Plusa obsługa.
CO do winy po stronie użytkownika, proszę nie używaj słów "żenujące wyjazdy", bo już nie raz okazywało się, że właśnie tak było, skąd miałem wiedzieć, że sprawdzałeś w osiemnastu telefonach kartę i w salonie. Nie zauważyłem, że pisałeś reklamację (fakt - wspomniałeś na początku), pisałem z pamięci, a nie śledząc każde słowo Twego postu i zapomniałem o tym, a Ty od razu tak najeżdżasz.
Ty nie miałeś problemów z inną siecią, a inni mieli, ja też - ostatnio t-mobile nie umiał przyjąć mi numeru z innej sieci i w sumie trwało to z miesiąc, play podobnie - ale ci się machnęli w dacie o miesiąc (wpisał 6 września zamiast 6 sierpnia), tylko, że zanim do tego doszli to kilkunastu konsultantów miało każdy swoją wersję (coś o niekompetencji wspominałeś...), gdy już anulowałem wniosek by nie czekać miesiąc to okazało się, że jednak nie anulował się jakby do końca i trzeba jeszcze raz... W orange znów ile razy nie dało się włączyć jakiegoś pakietu albo schodziło nie z tego konta co trzeba... Ale plus zawsze jest ten be :mrgreen: OK - niech tak będzie.
Co do generalizowania to właśnie tak - potwierdziłeś to znowu pisząc z jaką obsługa spotkałeś się TY jednocześnie twierdząc, że CAŁA obsługa to coś gorszego niż dno.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #884149  autor: habish
 24 sie 2016, 22:38
APN Plus pozwala na pełną identyfikację karty SIM i pozwala na korzystanie z takich funkcji jak Mobilny Plus Online, Muzodajnia, FunSkan, itp bez konieczności podawania hasła, identyfikacja odbywa się automatycznie na podstawie rozpoznanego numeru telefonu.
Po APN Plus w taryfach głosowych działa nielimitowany transfer do Ipla oraz HBO GO oraz aktywowany jest dostęp do technologii LTE.
APN Internet w taryfach głosowych tego nie oferuje, APN Plus jest domyślnym APN i konfiguruje się automatycznie.
Czasami warto dowiedzieć się więcej a nie z góry pisać pierdoły. Info dla f0ku5isko i Spacedust.
 #884155  autor: kozien70
 24 sie 2016, 23:09
@3G: Cała sieć a sama obsługa - jest kolosalna różnica. Jakość sieci może być dobra, a obsługa fatalną. Ja pisałem wyraźnie o obsłudze.
I znów wsadzasz mi w usta słowa, których nie powiedziałem. Nie napisałem nigdzie "cała obsługa Plusa".
Napisałem wyraźnie "Obsługa, z jaką mam do czynienia".


Kolejny kwiatek z mojej parumiesięcznej przygody z obsługą Plusa, z samego początku:
Taryfa Plus na Kartę bez limitu. Odpalam starter, chcę włączyć pakiet internetowy. Wchodzę na stronę Plusa http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... e-na-karte żeby sprawdzić kody.
Wybieram na telefonie kod dla pakietu 2 GB na 7 dni. Otrzymuję informację zwrotną "Pakiet Facebook i Instagram" włączony. Opłata oczywiście pobrana. Szlag mnie trafia, ale OK, dzwonię na infolinię.
A panienka: kody na stronie dotyczą pakietów internetowych w taryfie Ja+ na kartę, a w pana taryfie Plus na Karte bez limitu ten sam kod włącza pakiet FB i Instagram. Wtedy ja do niej: ale na samej górze tej Waszej strony jest wyraźnie napisane Plus>Usługi>Pakiety internetowe w Plusie na Kartę bez limitu czyli dla mojej taryfy. Ten napis wprowadził mnie w błąd.
I co na to panienka? Pan wstukał zły kod, nic Panu nie pomogę.
Złożyłem pisemną reklamację pt: Wasza strona wprowadza w błąd, anulujcie mi pakiet ten FB, a za tę kasę włączcie mi pakiet internetowy. Reklamację odrzucono.
To są śmieszne pieniądze i nie w tym rzecz. Chodzi o zachowanie obsługi operatora wobec nowego, parudniowego klienta.


Pamiętam, jak u innego operatora (celowo nie podam nazwy, by nie było, że kogoś faworyzuję) zrobiłem zgłoszenie, gdy w ciągu jednej nocy zniknęło mi 4GB transferu. Byłem przekonany, że to wina ich prepaidowego systemu bilingowego, bo nie było mnie wtedy w domu i z neta w routerze mobilnym, który tam został nie mogłem korzystać. Panienka na infolinii po krótkiej dyskusji wróciła do mnie z info, że przyznają mi jako rekompensatę dodatkowy jednorazowy pakiet. Później żona mi powiedziała, że to mój bratanek przyszedł z tabletem, wyjął sobie router i coś naściągał.
Nie wiedziałem o tym, błąd był zatem ewidentnie po mojej stronie, ale obsługa operatora nie robiła żadnych ceregieli. Ważniejsze było pozytywne załatwienie sprawy i dobry PR opa, a nie zafajdane kilka zł za parę GB.
 #884204  autor: bed
 25 sie 2016, 11:09
Podtrzymanie słów w nowym (półrocznym) raporcie finansowym CP:

Obrazek

B7+ B1 + B3 + B20 Orange (QAM256 MIMO 2x2):
https://www.speedtest.net/result/a/6024915549.png
 #884242  autor: habish
 25 sie 2016, 14:40
Tomasz Matwiejczuk, rzecznik Zygmunta Solorza-Żaka, głównego akcjonariusza Cyfrowego Polsatu wyjaśnił nam, że za 214 pozwoleniami radiowymi na UMTS 1800, które są widoczne w wykazie UKE nie kryje się zamiar wprowadzenia konkretnych usług i należy je uznawać, jako dokończenie neutralizacji pozwoleń w tym paśmie.
  • Strona 89 z 374
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 374
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 374