3G pisze:Przypadek na pewno ciekawy.
Szkoda, że poprzekręcałeś sens mojej wypowiedzi. Nigdzie nie pisałem, że przesadzasz dlatego, że ja się z tym nie spotkałem
Nie napisałeś? Proszę, przeczytaj siebie jeszcze raz, poniżej:
3G pisze:Kozien70, przesadzasz, nie spotkałem się jeszcze by nie dało się transmisji uruchomić. Jesteś wyjątkiem
Sens tej wypowiedzi jest prosty jak drut. A jeśli miałeś na myśli coś innego, to sorry, ale źle to wyraziłeś.
3G pisze:
Zwyczajnie prawda jest taka, że każdy operator zalicza różne wtopy, a Ty jednoznacznie określasz plusa mianem "nawet nie dno"
Gdzie określiłem Plusa mianem "nawet nie dna"? Proszę, kolejny cytat moich słów:
kozien70 pisze: Obsługa, z jaką mam do czynienia w Plusie to nawet nie dno. To coś jeszcze gorszego.
Napisałem, że
obsługa w Plusie
w moim przypadku to nawet nie dno. Widzisz różnicę? Bo ja znaczącą. I kto tu ma tendencję do przekręcania sensu?
3G pisze: nie działa Ci transmisja danych, nie wiadomo z jakiego powodu, który może leżeć akurat po Twojej stronie.
Mogłeś sobie podarować takie żenujące wjazdy. Dyskutujemy tutaj jako ludzie na pewnym poziomie wiedzy technicznej, nie jesteśmy Panią Krysią z sąsiedztwa i wiemy, jak ustawić transmisję danych w telefonie itd. Ale dla Twojej wiadomości: karta była sprawdzana w kilku telefonach. Ba! Sprawdzano ją nawet w salonie Plusa na warszawskim Ursynowie, obok którego mieszkam i potwierdzono problem po stronie operatora. No chyba, że w salonie Plusa również nie potrafią włączyć transmisji danych w telefonie.
3G pisze:
Nie mówiłeś, że zgłaszałeś już ileś tam razy, więc zdziwiłem się czemu an forum nie chcesz zgłosić
Naprawdę nie pisałem? Znów cytat:
kozien70 pisze:Złożone dwie reklamacje, w tym jedna pisemna i nic.
3G pisze:
Czasem tak się robi, ciężkie przypadki w playu też dopiero Play4You załatwiali przez forum.
Wyobraź sobie, że jako abonent polskich GSM od 20 lat nigdy w życiu ani w Idei/Orange, ani w Erze/T-mobile, ani w Play nic nie musiałem załatwiać poprzez jakieś tam forum. Zawsze działały standardowe kanały komunikacji.
Od czego jest infolinia Plus? Od czego jest biuro obsługi abonenta Plus? Tylko od łatwych przypadków? Czyli u tego operatora trzeba zrobić syf na publicznym forum internetowym, by rozwiązali tzw. "trudny przypadek"? Jeśli tak, to tym bardziej utwierdzam się w mojej opinii o ich OBSŁUDZE jako poniżej dna.
Napiszę jeszcze raz: wykorzystuję standardowe kanały zgłoszeń, bo z takich korzysta większość użytkowników, bo ja tylko z takich korzystałem u pozostałych operatorów i chcę mieć adekwatne porównanie.
3G pisze:strasznie generalizujesz.
Czyżby?
Przeczytaj jeszcze raz mojego pierwszego posta na ten temat. Piszę z jaką OBSŁUGĄ w Plusie spotkałem się JA.
Ja nie piszę o tym jak to jest z Plusem u kogoś w rodzinie itp. A że Ty moje wypowiedzi przekręcasz i interpretujesz po swojemu, to już Twoja broszka. Wolny kraj