DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 71 z 102
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 102
 #884722  autor: kzklozet
 29 sie 2016, 10:29
Witam nie wiem czy było takie pytanie bo nie sposób się przekonać przez tyle stron. Aktywowalem bonus w formuła play na kartę i dostałem 500 zł 10 gb i rwk. Czy istnieje opcja że przejdę np do Orange. A np za 2 msc wrócę do play i czy znów dostanę bonus? Tym razem zamiast 500 zł to 100 zł bo staż spadnie?
 #884874  autor: ManiacGSM
 30 sie 2016, 07:07
Zarejestrowałem wczoraj numer, dzisiaj rano próbuje się zalogować na stronie play- i niestety ''wybrany numer nie istnieje w bazie'' potem zaś ,ze hasło nie poprawne. Dodam ,że na wersji ''mobilnej'' również mnie nie ma :roll:
Jak sądzicie ,Panie i Panowie,
Czy mam jeszcze poczekać ,aż ich system się ''uspokoi'' , czy muszę na nowo zakładać konto na play24?- oczywiście po godzinie od rejestracji w salonie Pani powiedziała ,że mogę już wbić kod USSD aby otrzymać bonus i tak też zrobiłem i nie miałem z tym żadnego problemu. Złotowki i gigabajty były na koncie.


Aha i dodam ,że wczoraj jeszcze zaraz po powrocie do domu (po rejestracji karty) oraz późnym wieczorem normalnie mogłem się logować na konto mobilne-nie było z tym żadnego problemu.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #884890  autor: 3G
 30 sie 2016, 09:45
zapytanie pisze:Czy ktoś przenosił dzisiaj numer do play?
Ja od dziś jestem w RBM7 MNP i działa wszystko poprawnie jak na razie :)
Ale same przenosiny to był jakiś koszmar - jeszcze nigdy nie miałem takich problemów przy przenoszeniu.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #884894  autor: w12
 30 sie 2016, 10:29
A jakie dostałeś dokumenty?
Pytam bo dostałem wczoraj inny zestaw. Dostałem m.in. takie coś jak umowa [ a w niej abonament, ulgi, itd. ] o świadczenie usług telekomunikacyjnych ale tylko jedną a numery były dwa a wcześniej w ogóle tego nie dawali. Nie dostałem natomiast dokumentu potwierdzającego rejestrację który zawsze był wydawany. W punkcie nie wiedzieli skąd zmiana, na infolinii też o tym nic nie wiedzieli.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #884898  autor: 3G
 30 sie 2016, 11:39
A to na abonament przenosiłeś?

Ja dostałem potwierdzenie rejestracji, kopię wniosku i oświadczenia, że jestem świadomy konsekwencji rozwiązania umowy z dotychczasowym operatorem - czyli raczej zestaw tradycyjny.

Od rana nie mogę jednak zmienić taryfy na RBM5 - na Play24 błąd serwera, przez *163# wyskakuje, że mam oczekujące zlecenia, choć nie wiem jakie niby miałbym mieć skoro wszystko co miało się włączyć już się włączyło. No nic, poczekam jeszcze, choć zaczynam się niepokoić.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #884902  autor: speclab
 30 sie 2016, 12:19
przeczytaj co podpisałeś i tyle, jeśli podpisałeś "jakąś" umowę... jest tam "coś" o ulgach i abonamencie... to sorry stary ale chyba ktoś Cię władował na lewe sanki i podpisałeś umowę na abonament. Swoją drogą to jak piszesz na forum.... ehh, sam nie wiesz co podpisujesz?
 #884907  autor: w12
 30 sie 2016, 13:11
Ten dokument to czytałem już w punkcie. Po prostu dali mi złą umowę z tym że ulga i abonament to wartości 0 zł. Nastąpił błąd pracownika lub systemu. Numer jest na kartę ale dostałem do niego umowę której nie powinno być. Pracownik zapewniał mnie że tak teraz jest i że wszystko jest okej.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #884925  autor: jarekt
 30 sie 2016, 14:33
Słuchaj, jeżeli w Play24 masz taryfę "RBM na Kartę 7 MNP" to masz na pewno numer przeniesiony "z karty na kartę" bo takiej taryfy nie ma w abonamencie RBM.

Ale jeśli taryfa jet inna (choćby minimalnie inna nazwa, najlepiej ją tu podaj) i w związku z tymi "papierami" to możliwe, że Cię przeniesiono "z karty do abonamentu" w jakiejś promocji (jej nazwa powinna również być na umowie), w której np. abonament jest 0zł (przez jakiś tam okres) i rabat również 0zł, ale umowy (jak to w abonamencie) nie wolno Ci zerwać pod rygorem naliczenia kary umownej (o której również powinno być coś w umowie, ale może i ona jest 0zł).

Poza tym przenosząc numer "z karty na kartę" nie podpisujesz żadnej umowy. Tylko wniosek o przeniesienie, kartę rejestracyjną i ewentualnie oświadczenie.

Bardzo dziwna sprawa.
 #884927  autor: w12
 30 sie 2016, 14:48
W play24 przy obydwu numerach jest taryfa Play na Kartę 1 zł MNP.
Konsultowałem to z osobą bardziej rozgarniętą z biura obsługi i trzeba czekać aż dokumenty przejdą przez dział weryfikacyjny w przyszłym tygodniu. Wygląda to tak jakby w formularz abonamentowy zostały wpisane dane prepaidu i to przeszło przez system. Jeśli się sprawa nie rozwiąże w przyszłym tygodniu mam zgłosić sytuację formalnie i domagać się wydrukowania potwierdzeń rejestracji oraz anulowania [?] umowy.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #884929  autor: njuken
 30 sie 2016, 14:57
Jest w tej umowie okres na której była zawarta?
Bo jeżeli 24 miesiące to jesteś w robiony w abonament.
Ale podobno do 2 tygodni można zerwać taką umowę.

Karta do przenosin 7 MNP musi wyglądać tak:
Obrazek

Skąd te 2 karty, nie uważasz że to dziwne>?

Na Play 24 powinno być "RBM na Kartę 7 MNP"
Czyli masz 2 karty na abonament. Innej opcji nie ma.

Przeniosłem się z tydzień temu i dostałem 4 kartki:
Wniosek o przeniesienie numeru do PLAY i Oświadczenie (spięte razem ze wnioskiem)
Potwierdzenie rejestracji
Wycofanie zgody żeby nie otrzymywać wiadomości od operatora od którego przenoszę numer
Ostatnio zmieniony 30 sie 2016, 15:14 przez njuken, łącznie zmieniany 1 raz.
 #884935  autor: njuken
 30 sie 2016, 15:33
zapytanie pisze:Do RBM to z innym kombinowałem. A wczoraj przenosiłem 2 główne numery z orange do play.
W każdym razie nie powinno do takiej sytuacji dojść i nie wiem jakim cudem podsunął ci tą umowę. Żadnych umów nie ma na przeniesienie na kartę.
  • Strona 71 z 102
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 102
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 102