DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 43 z 202
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 202
 #885829  autor: zoltan666
 04 wrz 2016, 20:31
zoltan666 pisze:Punkt 9.12 regulaminu oferty „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień.” mówi, że "Dane w ramach pakietu 10 GB nie wykorzystane w danym 7-dobowym cyklu rozliczeniowym, po jego upływie są automatycznie kasowane." A mi dziś nie skasowało i dodało 10 GB do tego co miałem wcześniej. ;)
A jednak wygląda na to, że jest inaczej. Minuty i GB kumulują się z tymi z poprzedniego okresu rozliczeniowego, ale są ważne tylko do końca tego dnia którego nastąpiła aktywacja kolejnego pakietu siedmiodniowego.
 #885846  autor: darekka
 04 wrz 2016, 22:01
Ponoć zbierają większą ilość takich zgłoszeń aby rozwiązać problem(wg.konsultanta moje zostało "zliczone" co oznacza, że wrzucono je do większej puli podobnych i razem mają być realizowane).

Doradzają również aby po naprawie złożyć oficjalną reklamację(do działu reklamacji, bo konsultanci są mocno ograniczenie w możliwościach)-czekam do jutra, bo czuję, że samo się naprawi po minięciu terminu działania usługi(z jednym też tak niedawno miałem).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #886058  autor: zoltan666
 05 wrz 2016, 23:11
odkrywca1 pisze:ładuj 5 złotych co miesiąc bo wtedy masz 30 dni przychodzących i nic nie poradzisz na alledrogo kupisz doładowania za 4,20
Na innym numerze mam taką informację w miBoa: "Masz zablokowane połączenia wychodzące, doładuj konto za min. 25 zł." Dlaczego akurat 25 zł.? Chciałbym doładować konto jedynie za 5 zł., by przedłużyć jego ważność na wychodzące o 5 dni i przychodzące o kolejne 30 dni. Uda się, czy musi być min. 25 zł.?
 #886059  autor: darekka
 05 wrz 2016, 23:24
No i dziś minął 30dzień usługi, która od 15sierpnia była nie świadczona choć 1zł. pobierało. Jutro pewnie reaktywuję i podejrzewam(pewność mam), że mimo nie usunięcia problemu( blokada internetu przez Bezpieczny internet od 15ego) usługa zacznie działać normalnie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #886061  autor: jarekt
 05 wrz 2016, 23:33
zoltan666 pisze:Dlaczego akurat 25 zł.?
Bo to T-Mobile i 25zł to w końcu 5x więcej niż 5zł, więc będą mieli 25zł a nie 5zł jeśli się na to "złapiesz". To jest wprowadzająca w błąd i kłamliwa informacja (zauważyłem już chyba z 1,5 roku temu taki komunikat w MiBOA).
W razie czego (np. reklamacji albo skargi) to Ci napiszą, że mieli na myśli (tylko informatykom się nie zmieściło) "Doładuj konto za min. 25 zł... aby przedłużyć ważność o 30 dni".

W każdym razie możesz doładować za 5zł. Pamiętaj o likwidacji/zerowaniu złotówek z konta głównego 15 dnia od wychodzących.
 #886127  autor: darekka
 06 wrz 2016, 12:37
No i jak myślałem-wyszła ważność usługi ale odpowiedzi na zgłoszenia(od 15sierpnia blokada internetu) nie otrzymałem. Otrzymałem(dziś po północy, bo wczoraj około 17ej minęła 30doba od aktywacji) automatycznie za to od Operatora całe 2GB ważne 14dni i uwaga całe...2zł. :?: :?: doładowania(wcześniej oddali 3zł. czyli razem 5zł z pobranych 21zl.za usługę, która padła po 9dniach od aktywacji). :smt005
Żeby nie było wysłałem oficjalną Reklamację z wyklarowanymi oczekiwaniami co do rekompensaty,zwrotu pobranych złotówek oraz domagam się przedłużenia konta o 30dni. Teraz tylko czekać na oficjalną odpowiedź. ;-)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #886206  autor: notsure
 06 wrz 2016, 19:21
U mnie też net padł jakby całkowicie, kompletnie nic się nie wczytuje. Jako, że 01.09.2016r. zasiliłem za 20 zł to dopiero teraz zobaczyłem na aplikacji mobilnej, że w tym samym dniu ukradło 3 + 6 zł za bezpieczny internet. Złotówkę pobiera mimo tego standardowo dzień w dzień nawet dzisiaj o godz. 15:40 pobrało, żadnych przerw jak to się zdarzało kiedyś. Pomimo tego net nie działa, nie że lejek ale kompletnie nic nie ładuje :/

Przeszło miesiąc wytrzymało od ostatniej awarii już mam powoli tego dość. Gdyby nju dawało te 100 GB za te 29 zł od razu zamiast tych 40 GB to bym się chyba przesiadł.

EDIT: Internet nie działa ani w 2G ani w 3G (lte nie mam od t-mobile). Karta Heyah. U Was jak padło to macie lejek czy całkowity brak dostępu do neta ?
 #886209  autor: darekka
 06 wrz 2016, 19:31
Ostatnio miałem całkowity brak internetu. Najpewniej "naprawi" się po upływie 30dni od aktywacji(ja pomimo upływu 21dni od awarii nie doczekałem się informacji o usunięciu usterki(minął 30dzień cyklu i się samoczynnie dezaktywowało i można reaktywować usługę).

Dzwoń i zgłoś problem, żądaj zwrotu 9zł. i niech naprawiają usterkę ale nie licz na pozytywne efekty pracy "Działu technicznego", bo chyba tam 1 człowiek tylko pracuje(bo jak inaczej wyjaśnić 3 tyg.awarii).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #886212  autor: odkrywca1
 06 wrz 2016, 19:36
Hey czy komuś to jeszcze działa czy wszystkim padło ??
zastanawia mnie czy jest to ogólna awaria czy po prostu mamy tu pecha z konkretnymi kartami
 #886216  autor: darekka
 06 wrz 2016, 19:44
Nie jest to globalna awaria tylko sajgon u Operatora dotyczący WYŁĄCZNIE starterów z "Masz złotówkę masz..." i dotyczy przypadkowych numerów(4szt. mam pod opieką i usterki pomijając te wpadki weakendowe nie dotyczyły nigdy wszystkich, a jeśli zdażało się że padało więcej niż 1 to były to awarie w odstępach od siebie). Z jakichś nieznanych powodów ich durny system nie radzi sobie z naszymi usługami(a można to prosto naprawić poprzez przydzielenie pierwszego dnia w momencie aktywacji usługi pakiet np.1TB ważny przez te regulaminowe 30dni i ewentualnie codziennie dokładać po np.50GB i nawet jeśli by się spaprało, któregoś dnia to internet by śmigał skoro mielibyśmy pakiet ważny 30dni). Ten sposób można bez trudu zastosować ponieważ usługi nie da się dezaktywować. Oczywiście potrzeba by jeszcze wprowadzić blokadę w przypadku braku środków na pobranie 1zł. Generalnie jesteśmy testerami i mamy usługi za niemal darmo ale te problemy potrafią napsuć krwi(a szkoda, bo operatorowi robimy siarę).
Ale siedzą tam jakieś "yntelygenty" i nie są w stanie wydumać takiego rozwiązania(sam im to kilkukrotnie podpowiadałem ale ponoć komunikacja konsultant- Dział techniczny opiera się wyłącznie na formularzach elektronicznych).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #886220  autor: notsure
 06 wrz 2016, 19:53
Reklamacje zgłosiłem przez miboa bo nie mam siły tłumaczyć to konsultantowi, który czasami mniej wie niż ja. Dla mnie ta usługa to prawie za darmo nie jest bo i tak pewnie robię z 100 GB -120 GB miesięcznie. W nju niby też jest 120 GB za 29 zł ale to dopiero po 2 latach.

No i też uważam, że ktoś wymyślając to całe 1 zł dziennie miał coś nie tak pod sufitem. Już bym wolał żeby zmienili i pobierało od razu 30 zł za pakiet danych na 30 dni, nawet jakby było to 300 GB na miesiąc bez awarii niz ten cyrk co jest teraz.

p.s. Ciekawe co jutro pokaże to aero2, na nic specjalnego jednak nie liczę od Plusa.

EDIT: No i 30 minut i dostałem info smsem, że zgłoszenie przyjęte i za chwilę drugi sms, że zwrócono 9 zł. Przynajmniej ekspresowa reakcja :)
 #886245  autor: jarekt
 06 wrz 2016, 21:13
W związku z ostatnimi postami tutaj to trzymajcie kciuki jutro za Aero2 i ten ich nowy No-limit :)

Takie pytanie: ile dalibyście maksymalnie miesięcznie (tu rozumiem jest 30zł + problemy) za taki net nielimitowany ale w Aero2 (czy gdzie indziej) gdyby faktycznie był bez limitu (jak ten tu T-Mobile) ale jednocześnie byłby bez żadnych absolutnie problemów?
 #886268  autor: zoltan666
 06 wrz 2016, 22:07
Był czas, że miałem 90 Mbit/s pobieranie, ale ostatnio jakoś luty-marzec miałem 60-70 Mbit/s. Teraz sprawdziłem i mam 23/4 Mbit/s, ale antenę zewnętrzną mam ustawioną na T-Mobile, a na Plusa musiałbym ja trochę przekręcić, żeby było optymalnie.
  • Strona 43 z 202
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 202
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 202