Reklamacje zgłosiłem przez miboa bo nie mam siły tłumaczyć to konsultantowi, który czasami mniej wie niż ja. Dla mnie ta usługa to prawie za darmo nie jest bo i tak pewnie robię z 100 GB -120 GB miesięcznie. W nju niby też jest 120 GB za 29 zł ale to dopiero po 2 latach.
No i też uważam, że ktoś wymyślając to całe 1 zł dziennie miał coś nie tak pod sufitem. Już bym wolał żeby zmienili i pobierało od razu 30 zł za pakiet danych na 30 dni, nawet jakby było to 300 GB na miesiąc bez awarii niz ten cyrk co jest teraz.
p.s. Ciekawe co jutro pokaże to aero2, na nic specjalnego jednak nie liczę od Plusa.
EDIT: No i 30 minut i dostałem info smsem, że zgłoszenie przyjęte i za chwilę drugi sms, że zwrócono 9 zł. Przynajmniej ekspresowa reakcja