DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 44 z 202
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 202
 #886281  autor: odkrywca1
 06 wrz 2016, 22:41
Ja nie testowałem plusa ale moja znajoma miała i zraziła się przez FUP (okres około 6 miesięcy temu)
prędkości były na poziomie 25 Chorzów Katowice nawet do 50 (centrum)

@ sufrace123 a jak u ciebie z FUP dajesz radę więcej jak 100GB?

Też trzymam kciuki za aero2 i mam nadzieję na 150GB za 29 pln bo zapowiadali że mają pozamiatać na rynku.

jednak jak cena będzie mniejsza niż 49pln Play to również mogę rozważyć
Najlepiej daje tmobile ale te cholerne problemy techniczne

Nie można mieć wszystkiego bo albo cena albo zasięg albo FUP :lol:
 #886282  autor: darekka
 06 wrz 2016, 22:43
Nolimit internetowy wart jest wg.T-mobile 79,99zl. więc w Plusie pewnie podobnie będzie(chyba, że no limit z ograniczoną prędkością to może tańszy być). W Plusie ryzyko jest z FUP(fakt niby bardziej popuścili jakiś czas temu ale niesmak pozostał i ryzyko realne).
Maks realny nolimit można w naszych realiach wycenić na 50zł(więcej bym nie dał).

P.S. koledzy piszmy nasze opinie/domysły w temacie o nowej ofercie Aero żeby tu śmietnika nie robić: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 22&t=87030

EDYCJA: 7września
dzwoniłem podpytać czy rozwiązali zgłaszane od 15 sierpnia problemy z blokadą internetu-odpowiedź jest w realizacji czyli nic nie zrobili. Profesjonalizm pełną gębą.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #886554  autor: zoltan666
 08 wrz 2016, 16:45
A czy te sytuację w których padł wam internet wiązały się również z pobraniem opłaty za bezpieczny internet? I czy były to momenty w których akurat przypadało przyznanie kolejnego pakietu na 24 godziny?
 #886556  autor: zoltan666
 08 wrz 2016, 17:40
To by teoretycznie oznaczało, że najlepiej usługę aktywować w godzinach w których przeważnie się z niej korzystać nie będzie, czyli w większości przypadków w nocy. Poprzednio gdy korzystałem z usługi (w czerwcu) też miałem sytuację, że skasowało mnie za Bezpieczny internet i 1 dzień byłem bez internetu. Ale po 24 godzinach pobrało kolejną złotówkę i się odblokowało. Obecnie pobiera mi złotówkę o godzinie 1:05 i od 1 września działa bez problemu. Raz tylko znikło mi LTE, ale po restarcie routera wróciło do normy. Z tym, że ja w czasie pobrania kolejnej złotówki i przyznania GB za każdym razem z internetu już nie korzystałem.
 #886560  autor: kaspeed
 08 wrz 2016, 19:14
No u mnie jakos o 19 aktywowałem ehh no i zdechł mi net 20gb od mamy jaki miałem :) zrezygnowała zostal mi Orange dla Firm 30+100gb w lte ale cos mi lejek dali do 10mega nie mam w PWU takiego zapisu a reklamacja będzie musiała być złożona przez szefa;/ Lejek do 10mega buja mi do 20 a powinno 35 leciec:] Nie jest to ten słynny techniczny bo trwa to juz 14dni

Co do Masz złotówkę zgłoszenie od 13.08 aktywne ponowione 22.08 i dziś:) :-D Zero reakcji karta dalej na lejku :) ja to mam jakiś pech :lol:

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #886715  autor: darekka
 10 wrz 2016, 09:28
Na 1 Heyah z "Masz złotówkę..." od 3września również działa "Bezpieczny internet" i internet został zablokowany. Kasę pobierają ale usługi nie widać...zgłoszenie zrobione i prędzej minie 30dzień usługi niż te "fachowce" w Dziale technicznym to ogarną.
Powoli cierpliwość można stracić.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #886762  autor: zoltan666
 10 wrz 2016, 14:56
Najlepszym rozwiązaniem byłaby pewnie dezaktywacja usługi i jej ponowna aktywacja, co zgodnie z regulaminem jest niemożliwe. Jednak jak aktywowali mi samowolnie usługę "10 GB co tydzień..." to tez w odpowiedzi na reklamacje odpisali, że usługi się nie da wyłączyć, a w końcu jednak się dało wyłączyć usługę i oddać pieniądze.

Przeczytałem o promocji http://www.telepolis.pl/wiadomosci/podw ... 36961.html i jeśli dobrze zrozumiałem regulamin to wynika z niego, że za te promocyjne złotówki można by było wykupić usługę "Masz złotówkę...". Niestety ja mam za dużo na koncie, ale jak ktoś ma niewiele na koncie to za 50 zł. może mieć usługę przez 3 miesiące. No chyba, że ja coś źle przeczytałem ten regulamin.
 #886794  autor: notsure
 10 wrz 2016, 20:09
Problem w tym, że nawet jak po 30 dniach po skończeniu cyklu samo się naprawi to dalej nie wiadomo czy po włączeniu nowego za tydzień znowu nie padnie. Ja muszę czekać do 17.09.16 a od 06.09.16 nie mam neta :/

De facto będę płacił za nic bo w zasadzie nie dzwonię z tego telefonu. Lipa na maxa ten T-Mobile, 4-5 miesięcy mają już tą taryfę i tak nic nie ogarniają.

p.s. A na tych kartach z zablokowanym netem kasuje Was za rozmowy czy smsy ? Czy pozostałe usługi działają o.k. ?
 #886840  autor: darekka
 11 wrz 2016, 09:33
Kolego jak wejdziesz w biling swojego numeru to zobaczysz, że w danym dniu pobierają 1zł, a następnie pojawia się pozycja DOŁADOWANIE(powinny być 2 takie gdyż pierwsza to niby złotówki na rozmowy natomiast druga-przy awarii neta jej brakuje to właśnie pakiet internetu). Jeśli pojawia się jedna pozycja Doładowanie to możesz dzwonić gdyż złotówki na dzwonienie,sms,mmsy zostały przydzielone.
Ja mam w tej chwili zdechły net w Heyah i widać tylko 1 doładowanie po pobraniu złotóweczki-za poł. głosowe,sms,mms nie pobiera kasy.

Od dłuższego czasu obserwuję zachowanie 4 numerów z tą usługą i ta prawidłowość występuje zawsze gdy system nie przydzieli drugiego doładowania(czyli właśnie naszego pakietu internet). Gdy nie widać 2óch doładowań uruchamia się Bezpieczny internet(logiczne, bo pakiet internetowego przecież nie dostaliśmy choć za niego zapłaciliśmy w momencie pobrania złotówki) i po 100MB i pobraniu 3 oraz 6zł. dostajemy blokadę internetu.

Niestety mimo klarowania łopatologicznie konsultantom co i dlaczego oraz jakie są zależności w naszym przypadku nikt nie umie(albo i nie chce celowo) tego naprawić. Podpowiadałem(ostatnio w oficjalnej reklamacji nawet), że aby uniknąć takich jaj wystarczy w dniu aktywacji usługi na 30dni(nie da się przecież dezaktywować) przydzielano np. 1TB ważny 30dni i ewentualnie pużniej codziennie system niech dokłada GB. Nawet gdyby coś zdechło i nie dostalibyśmy w danym dniu doładowania(drugie z GB) to i tak powinno śmigać , bo mamy przecież 1TB ważny 30dni(wątpię aby "mędrcy" tak prostego rozwiązania posłuchali). Wiadomo trzeba by jeszcze dać zależność :nie masz 1zł. taryfikacja bez pakietu. Co do mojego pomysłu to zauważcie, że dają w momencie końca 30dnia działania usługi(jak ktoś ma w tym czasie awarię i blokadę netu) pakiet ważny 14-30dni(czyżby miało to być gwarancją, że net nie padnie przez ten czas?). Wielokrotnie miałem po blokadzie neta pierwszy pakiet GB ważny właśnie 30dni.

Kurde może by w końcu gdzieś to zgłosić np.UKE, bo to co robi T-mobile/Heyah to jaja są?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #886845  autor: kaspeed
 11 wrz 2016, 10:20
Z tym UKE to ja niewiem nikt nie gwarantuje działania działa no działa a jak sie wysypie zawsze mogą zełgać że przecież działalo.:)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #886847  autor: darekka
 11 wrz 2016, 10:40
Niby tak ale Regulaminy do czegoś chyba zobowiązują(my płacimy Oni realizują swoje zobowiązanie do świadczenia danej usługi na danych zasadach)? Delikatnie mówiąc jestem zniesmaczony takim "profesjonalizmem" w sumie dużego operatora(ile można szlifować system-kilka miesięcy regularnych i identycznych problemów nie jest dowodem na marność systemu albo niedouczenie informatyków?)?
Cena 24zł. za miesiąc jest MEGA korzystna ale na własnym doświadczeniu wiem, że działa to zwykle kilka-kilkanaście dni od aktywacji(bez zapasowego neta ani rusz)-mam NJU internetowy w zapasie ale to koszty zawsze są jak zdechnie "Masz złotówkę...", a zdycha coraz częściej(chcą nas zniechęcić) :?: :?: :?: .
Podejrzewam, że swoją rolę już zagraliśmy(dostali statystyki nolimit) i nie jesteśmy już potrzebni, a Usługi zgodnie z jej zasadami(sami napisali jej Regulamin) nie mogą skasować i liczą na to, że sami z czasem się wykruszymy(mając dość "stabilności" działania). Jest to logiczne, bo za takie pieniądze to nic na nas nie zarabiają, a do niczego chyba już nas nie potrzebują. Opieram się na ociężałości (a raczej braku) działań Działu technicznego, częstych i długotrwałych awarii, które w zasadzie nie są usuwane(szybciej kończy się 30dni ważności Usługi niż następuje usunięcie usterki), a jak wiem na swoim przykładzie nawet po tym terminie awaria nie jest jeszcze usunięta tylko realizowana w Dziale technicznym(przez chyba wolontariuszy, bo żadem profesjonalista by takiego czegoś nie odwalał). Zwróćcie uwagę, że awarie dotyczą WYŁĄCZNIE działania internetu(wszystko inne śmiga) dla, którego to większość z posiadaczy tych limitowanych starterów zapewne je nadal usiłuje użytkować(gdzie za 24-30zł.msc dostaniemy prawdziwy nolimit internetu, a do tego jeszcze nielimitowane poł.głosowe,sms,mms :?: ). Nie wierzę, że po kilku miesiącach zgłaszania(w sumie identycznych problemów) nie są w stanie ich usunąć(choćby i dając np.1TB ważny 30dni w momencie aktywacji), bo to akurat taki szarak jak ja jest w stanie wydumać, a wdrożyć to byle informatyk jest w stanie. Pamiętacie zapewne, że na początku to dość szybko usuwali wszelkie problemy, a teraz delikatnie mówiąc coś im to coraz słabiej idzie( demonizuję czy coś w tym jest :?: ).

Dostałem inform.smsem, że usunęli problem zgłoszony 16sierpnia(T-mobile z blokada neta od 15sierpnia do 30dnia usługi)-po telefonie okazało się, że nie rozwiązali problemu tylko informują, że dali 30dnia 2GB internetu. Jaja jakieś-awaria nadal nie usunięta(nie reaktywuję usługi, bo akurat nie potrzebuję) pomimo 4 ponagleń, Reklamacji. Dziś zrobiliśmy dodatkowe zgłoszenie przekazane do zwierzchników Działu technicznego-poczekamy...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #886872  autor: notsure
 11 wrz 2016, 16:06
Rzeczywiście mam tak jak piszesz, od szóstego września jedno "doładowanie" zamiast dwóch. Zgadzam się również z Tobą odnośnie tego, że wcześniej błędy naprawiali szybko a teraz poszło zgłoszenie i nic. Mam wrazenie, że oni tam układając te promocyjne taryfy (chyba z 4-5 ich było) sami nie dostrzegli jaką REWELACYJNĄ ofertę zrobili, praktycznie bez konkurencji na rynku i teraz maja z nią problem. Jednak nie sądzę aby ilość tych kart była tak duża aby musieli "celowo" je wykańczać przez problemy i awarie. Raczej jakoś tego nie ogarniają zgodnie z regulaminem a boja się coś zmienić aby regulaminu nie przekroczyć.

p.s. Ja mam kasy prawie na styk do końca piątego cyklu i chyba kończę na razie z "Masz złotówkę masz problemy..." Kupiłem dzisiaj E5577C i wrzucę chyba kartę z red bulla za 50 zł na 6 m-cy darmowe lte. Oczywiście jak mi się ją uda uruchomić bo trochę stara jest (leży z 2 lata w szafie), i ta terrorystyczna aktywacja mnie jeszcze czeka bo bez tego chyba nie ruszy :/

EDIT: Może spisać wszystkie numery reklamacji i jako jeden post im posłać z pytaniem czy są w stanie usunąć awarię ? A jak nie to niech napiszą, że nie, oddadzą kasę i wyłączą tę tragedię...
 #886879  autor: zoltan666
 11 wrz 2016, 17:16
darekka pisze:Kolego jak wejdziesz w biling swojego numeru to zobaczysz, że w danym dniu pobierają 1zł, a następnie pojawia się pozycja DOŁADOWANIE(powinny być 2 takie gdyż pierwsza to niby złotówki na rozmowy natomiast druga-przy awarii neta jej brakuje to właśnie pakiet internetu).
Sprawdziłem jak to wygląda u mnie i tylko w dniu aktywacji miałem doładowanie internetu opóźnione o godzinę względem reszty. A od 02 września obciążenie i 2 doładowania w ciągu 3 minut. Na razie wszystko działa prawidłowo.
Cofnąłem się też do czerwca, gdy mnie skasowało za Bezpieczny internet najpierw 3, potem 6 zł. i zablokowało internet, a także wykasowało wszystkie GB i wtedy wyglądało to tak:

2016.06.09 00:20 Doładowanie 00:00:00 0 zł
2016.06.09 00:19 Obciążenie 00:00:00 3 zł
2016.06.09 00:19 Doładowanie 00:00:00 0 zł
2016.06.09 00:18 Obciążenie 00:00:00 1 zł
2016.06.08 00:26 Obciążenie 00:00:00 1 zł

Jak widać 8 czerwca nie doładowało niczego, dlatego wszystko się wykasowało. Wprawdzie internet w tym dniu jeszcze działał, ale 9 już skasowało 3 zł. A potem o 21:29 pobrało jeszcze 6 zł. i zablokowało internet. Na szczęście tylko na 3 godziny.
Obecnie widzę, że wygląda to już znacznie gorzej w waszych przypadkach.
 #886889  autor: darekka
 11 wrz 2016, 17:38
Przecież nie ruszą Regulaminu wprowadzając przy aktywacji 30dniowy MEGA pakiet złotówek i GB za, który pobiorą 1zł(starczy 1000tyś.zł. i 1TB). ponieważ każdego następnego dnia pobierać będą po 1zł. i powinni dokładać paczkę GB i złotówek. Ten "bardzo trudny" dla ich techników sposób pozwoli na uniknięcie sytuacji kiedy przez brak choćby jednego dnia doładowania GB wywala całość w kosmos ponieważ pierwszy pakiet złotówek i internetu ważny byłby 30dni. :twisted:



Jak pisałem podejrzewam, że chcą wykończyć naszą cierpliwość aby zgodnie z zapisami naszej oferty ją skasować(nie mogą tego uczynić gdyż sami w zapisach Regulaminu nie uwzględnili opcji jej wycofania-co jednoznacznie uniemożliwia jakiekolwiek jej ruszenie do czasu choćby jednego użytkownika). Gdyby ją ruszyli złamaliby zapewne sporo przepisów na mocy, której można by dochodzić roszczeń, skarżyć do UKE, UOKiK itp co wiązałoby się ze słabym pijarem(choć i teraz licho z tym) oraz możliwymi karami(teraz walczą o wykpienie się z odpowiedzialności za "Szafa gra" itp. Zrobili "petardę" bez konkurencji, którą może i nielicznym ją udostępnili ale wyłącznie tracą na niej no i nie wcisną nam nolimitu internetowego za 79,99zł :smt005 .

Dochodzę do niemal pewności, że nasze problemy jedynie się będą pogłębiać, zgłoszenia techniczne wesoło sobie oczekiwać itp. Polecam za każdym razem pisać przy zgłoszeniu Reklamację na, którą muszą w ciągu 30dni odpowiedzieć(jeśli nie to uznaje się za zasadną i przyjętą)w, której domagać się musimy konkretnych zwrotów za usługę, rekompensat oraz przedłużeń ważności konta o np.30dni. Ja swoją wysłałem i cierpliwie oczekuję.

To jest jedyny sposób aby ruszyli tyłki i ogarnęli usługę-wiążą ich w tym przypadku terminy rozpatrzenia reklamacji(nie ma tego przy zgłoszeniach technicznych), a co za tym idzie Dział reklamacji(jest chyba wyżej niż techniczny) musi ruszyć techników do wyjaśnienia sytuacji, muszą rzeczowo się ustosunkować do istoty problemu, naszych roszczeń, bo jak tego nie uczynią zmuszeni będą do wypłaty tego czego oczekujemy po upłynięciu terminu na rozpatrzenie Reklamacji. Jeśli będą pogrywać przy Reklamacjach to są powołane instytucje, które mają sporo większą siłę przebicia niż my. One chętnie przyjrzą się sytuacji, wskażą rozwiązania, a i karę jakąś przyłożyć mogą Operatorowi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #886891  autor: notsure
 11 wrz 2016, 18:11
A co by się działo jakbym miał 1 zł na koncie i dostałbym ten 1 TB na 30 dni, w kolejnych dniach nie było by co pobierać, jakaś deaktywacja usługi ? Nie chce mi się nawet sprawdzać wg. regulaminu co wtedy, bo nie wiem gdzie go mam zapisany :)
  • Strona 44 z 202
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 202
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 202