DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 45 z 202
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 202
 #886893  autor: jarekt
 11 wrz 2016, 18:20
Nie wiem czy ktoś z Was o tym wie/pamięta (może wszyscy, a może nikt) ale w razie jakichkolwiek problemów w systemach informatycznych/bilingowych T-Mobile, rodzi się kolejny problem z następującego powodu:

[quote="Telepolis: "T-Mobile: kolejne oszczędności - indyjska firma przejmie pracowników i obsługę IT", 07.04.2015"]

"Indyjska firma Wipro wygrała przetarg na obsługę i rozwój systemów informatycznych T-Mobile. Firma przejmie również część pracowników operatora.

Wipro, to indyjska firma świadcząca usługi na świecie, która zatrudnia ok 156 tys. pracowników. Zawarta umowa jest największym kontraktem outsourcingowym w historii. Wartość pięcioletniego kontraktu, to ok 200 mln zł rocznie. Jego szczegóły nie zostały ujawnione, ale jak informuje Dziennik Gazeta Prawna, Wipro oprócz systemów informatycznych, przejmie również kilkuset pracowników T-Mobile. Mieli oni otrzymać roczną gwarancję zatrudnienia. Deutsche Telekom, właściciel operatora, nie wyklucza nawiązania współpracy z Wipro również w innych krajach.

Wybraliśmy firmę z międzynarodowym doświadczeniem. Kontrakt powiązany jest z konsolidacją dostawców, transferem ludzi oraz przekazaniem w ręce partnera odpowiedzialności za zarządzanie infrastrukturą IT oraz utrzymaniem i rozwojem aplikacji - informuje Krzysztof Dzięcioł, dyrektor departamentu innowacji i rozwoju produktów w t-mobile Polska."

źródło: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mo ... 33031.html[/quote]

Przeczytajcie sobie również komentarze pod tą wiadomością, w których snute są różne przepowiednie i przewidywania na przyszłość (niektóre się sprawdziły!) w związku z tym kontraktem.

Ja dodam (już o tym tu pisałem http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 95#p883625), że jakiś miesiąc później pojawiły się problemy z niemożliwością obsługi w MiBOA numerów w taryfie "Tak Tak Fon" (MIX na czas), które DO DZISIAJ nie zostały naprawione (a z każdym miesiącem się coraz bardziej pogłębiały)!
 #886898  autor: odkrywca1
 11 wrz 2016, 18:35
@notsure

nie dazaktywacja tylko brak usługi przy braku środków ale czas 30 okresów rozliczeniowych dalej leci więc teoria jest taka że:
dzień 1 wpałcasz 1zł wysyłasz sms usługa jest aktywna
dzień 2 konto wyzerowane brak usługi
dzień 5 wpłacasz 5 złotych prze kolejne 5 dni od północy dnia kiedy wpłaciłeś masz neta
dzień 11 ( bo działa usługa dopiero od 6 dnia 00:00) konto znowu 0 i usługi brak
dzień 30-31 dodajesz lub nie dostajesz sms z ponownym zaroszeniem do usługi

jak by było 1TB na 30 dni to usługa dalej by działała bez środków więc nie mogą tak zrobić bo to było by zbyt dobre dla nas

@jarekt

pytanie na ile to wina hindusów bo jako outsourcing jest do dość popularny kierunek a nie każdy hindus żyje za dolar przez cały roki i ma toaletę w krzakach
Microsoft też ma tam outsourcing.
Myślę, że problem leży w przeprojektowaniu całego systemu Tmobile ale więcej się nie wypowiadam bo nie siedzę w IT i to będą czyste domysły
 #886903  autor: darekka
 11 wrz 2016, 18:54
Pisałem przecież, że wystarczyło by aby w przypadku braku 1zł. była normalna cennikowa taryfikacja lub w przypadku aktywności internetowej Bezpieczny internet-teraz jest podobnie jak zdechnie system .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #886904  autor: jarekt
 11 wrz 2016, 18:56
@odkrywca1 - nie tyle wina Hindusów (nie o to mi właściwie chodziło) co po prostu wina wydłużonej ścieżki postępowania nawet w przypadku najdrobniejszych problemów, a więc czas naprawienia jakiegoś błędu się wydłuża.

Dodatkowo problemy komunikacyjne: z polskiego na angielski (tzw. polski angielski), z polskiego angielskiego na hinduski angielski, z hinduskiego angielskiego na hinduski w różnych dialektach i dopiero wtedy grzebanie w czeluściach oprogramowania. Jak Hindus chce wtedy coś naprawić w sofcie i natrafia wtedy na jakieś ograniczenie czy problem (nieważne z czego wynikający) i bez przyzwolenia pewnych osób w T-Mobile nie rozwiąże go to musi pisać pismo w powrotna stronę.

Internet niby nie zna granic i można odnieść wrażenie, że wszyscy siedzą w jednym pokoju ale jednak gdyby całość była tu na miejscu w Polsce (i przez Polaków i polskie firmy robiona) to Wasz problem z tą ofertą byłby na bank inaczej "prowadzony" i szybciej rozwiązany (a może nawet by go w ogóle nie było).

Może dzięki temu T-Mobile zaoszczędził (i zaoszczędza dalej) ale kosztem takich problemów?
 #886906  autor: darekka
 11 wrz 2016, 19:03
Jak kilka razy gadałem z konsulami na temat opcji kontaktu z technicznymi to oni sami mają jedynie kontakt na zasadzie wypełnić formularz i wysłać-telefonicznie nie kontaktują się z nimi ani techniczni z konsulami. Jedyna opcja kontaktu z technicznymi to ichnie 0-700-dla idiotów co smsa wysłać nie potrafią i muszą kogoś spytać, bo instrukcja za trudna w pojęciu jest, a nie opcja dla ludzi takich jak my co mają problem z awariami po stronie Operatora(nawet konsultantka odradza dzwonienie, bo jak sama usiłowała się przez ichnie 0-700 skontaktować to się nie doczekała aby ktoś w technicznym raczył odebrać).

Tak czy siak skoro mają indyjskich specjalistów to niech im to ogarną. bo abonenta to mało co interesuje kto odpowiada za sajgon- usługa nie działa to zgłoszenie i reklamacja z konkretnymi oczekiwaniami, a operatora psim obowiązkiem jest świadczyć oferowane usługi zgodnie z ich warunkami i w sposób umożliwiający normalne użytkowanie ofert opłaconych-jak nie potrafią to kasa na stół w formie zwrotów, rekompensat itp.

:D A tak z innej beczki czy w naszym przypadku da się skorzystać z podwójnego doładowania(dodatkowe doładowanie Super złotówek), a dokładniej w jakiej sytuacji ewentualnie można by zużyć dodatkowe złotówki od operatora? Da się opłacić z nich naszą usługę, bo w teorii wychodzi, że tak ale kto wie?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #886921  autor: odkrywca1
 11 wrz 2016, 20:08
@jarekt
a myślisz, że każda jedna czynność jest dla hindusów ?? jam myślę że jest to dwupoziomowo czyli
hindusi programują core a lokalna ekipa ewentualne doraźne naprawy
pytanie na ile system TM jest elastyczny bo w przypadku masz złotówkę dział ofert przygotował to bez uzgodnienia z technicznymi i stąd te problemy ale co dziwne na początku działało a teraz w ogóle tonie nie działa
 #886922  autor: zoltan666
 11 wrz 2016, 20:11
Wydaje się, że powinna być możliwość skorzystania z tych Super złotówek w "Masz złotówkę...", ale tylko na kartach T-Mobile, bo Heyah promocja chyba nie obejmuje. Niestety mam za dużo na koncie, aby z tego skorzystać. Może sprawdzę za jakiś czas na innym starterze z innej limitowanej oferty.
 #886930  autor: darekka
 11 wrz 2016, 20:52
No właśnie wiem, że tylko w T-mobile teoretycznie powinno to działać ale nie mam jak sprawdzić, bo jedynie Heyaha mam w tej chwili z końcówką kasy(ten z zablokowanym netem niestety).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #886935  autor: zoltan666
 11 wrz 2016, 21:04
Ja mogę tylko sprawdzić na starterze "10 GB gratis...". Wychodzące mam zablokowane i teoretycznie jak doładuje za 5 zł. to powinno wpaść 5 + 5 i powinno się dać aktywować ofertę, bo musi być minimum 7 zł. Tyle, że aktualnie nie mam potrzeby doładowywania tego startera, a dopiero pod koniec września. Chyba, że ktoś mi podeśle kod na zasilenie za 5 zł. to mogę być królikiem doświadczalnym. :lol:
 #886945  autor: jarekt
 11 wrz 2016, 21:49
@surface: ale w T-Mobile można za te promocyjne złotówki opłacać usługi/pakiety.
Problem tylko w tym, że dopiero po wykorzystaniu złotówek z konta głównego (złotówki promocyjne schodzą na końcu!).
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2016, 21:59 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #886946  autor: zoltan666
 11 wrz 2016, 21:56
W naszej usłudze to żaden problem, jeśli się akurat nie ma skarbonki na koncie tak jak ja. :x
Masz 0 na koncie. Doładowujesz za 50 zł. i masz 50 + 50 na 100 dni. Idealnie - 3 miesiące "bez limitu" za 50 zł., a nawet za 40 zł. (doładowanie z all...).
 #886949  autor: zoltan666
 11 wrz 2016, 22:04
Najgorsze, że nawet jeśli by to działało to i tak nie mam szansy z tego skorzystać, no chyba, żebym całą obecna kasę wydał np. na smsy premium, albo zamiast z "Masz złotówkę..." korzystał z "10 GB gratis...", ale ten limit 10 GB na tydzień... Eeee, nie, lepiej bez ograniczeń (teoretycznie).
  • Strona 45 z 202
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 202
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 202