DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 46 z 202
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 202
 #887342  autor: zoltan666
 14 wrz 2016, 21:28
U mnie od aktywacji 1.09 prawie wszystko działa prawidłowo. Wykorzystałem 90 GB, do wykorzystania mam 640 GB i codziennie wpada po 50 GB. Prędkości w normie 30 - 60 Mbit/s. Jedyne do czego się mogę przyczepić to, że czasem mnie wywala z LTE i muszę się łączyć przez 3G i ponownie przez LTE lub restartować router. Ale to nic w porównaniu do waszych problemów.
 #887386  autor: darekka
 15 wrz 2016, 09:49
Ja już straciłem cierpliwość i w akcie desperacji wysłałem soczystego emaila z opisem jaj z naszą usługą( od 6 sierpnia 2016 nie potrafią techniczni usunąć problemów na moim T-mobile, na Heyah również blokada netu od 6 września itp) do działu prasowego [email protected] -może ktoś wreszcie ruszy tyłek i pogoni leni z technicznego. :twisted:
Zainsynuowałem im również opcję rozgłoszenia naszych problemów po portalach społecznościowych(czarny pijar) oraz podrzucenie tematu instytucjom broniącym praw klientów.
:smt004 Chyba coś już przesłali do systemu, bo dzwoniąc dziś(skończył mi się awaryjny pakiet 2GB i skosiło 9zł. za Bezpieczny internet-"Masz złotówkę..." nie reaktywowałem, bo jeszcze nie rozwiązali problemu blokady internetu od 6 sierpnia) konsul był nadzwyczaj milutki(wielokrotnie przepraszał za zaistniałą sytuację, ze wszystkim się zgadzał itp.) i chętnie oddał 9zł. oraz w trymiga dorzucił następne 2GB oraz przesłał sam z siebie ponaglenie bezpośrednio do osoby mającej jakoby rozwiązywać mój problem. Czyżby nadzieja?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #887390  autor: odkrywca1
 15 wrz 2016, 10:29
Ja również zgłosiłem reklamację pisemną ale mają na to 30 dni tak więc w najgorszym razie 90 dni będę bez kasy ( przypominam bo sam już zapominam 43 zjedzone i nie oddane do tej pory)
humoru nie tracę mam Play i od przyszłego miesiąca nju jako awaryjny
@ Darekka dobra robota może to coś pomoże.
 #887395  autor: darekka
 15 wrz 2016, 10:56
Dzięki-liczę na PR jak techniczni/konsule nie ogarniają to może Góra zadziała skutecznie. Chyba mocodawcy coś tam działają skoro konsul poinformował o ponagleniu skierowanym do konkretnej osoby, która obsługuje moje zgłoszenia.

Ja to pomijając zgłoszenia techniczne złożyłem w obu przypadkach(T i Heyah) oficjalne reklamacje(stosowne roszczenia w obu zawarte, a i terminy ich obowiązują-w technicznych zgłoszeniach żaden termin nie występuje), a i rozważam złożenie Skarg na Dział techniczny(lecą w kulki równo).

EDYCJA: 11:40
Mój numer na, którym często bywały problemy z blokada internetu(teraz akurat działa) od kilkunastu minut zrywa sesje-możliwe, że techniczni pod wpływem "góry" dokonują zmian na koncie. Liczę, że i resztę ogarną z numerów zgłoszonych do PR.
Dodatkowo zauważyłem, że wywala z sieci i automatycznie router nie znajduje zasięgu. Ręczne wyszukanie pomaga dopiero.

EDYCJA : 14:10
taki komunikat zwrotny otrzymałem z Biura Prasowego szacownej firmy T-mobile
Obrazek
W skrócie mamy to w nosie-nawet czytać się nie zechciało. Podsumowując zrywanie sesji, znikanie zasięgu to nowa "atrakcja" na numerze T-mobile.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #887431  autor: kaspeed
 15 wrz 2016, 14:14
Witam od dnia 13.08 mam problemy techniczne z dostępem do internetu na mojej karcie sim.Problem dotyczy usługi masz złotowkę masz no limit.
W dniu 13.08 został ograniczony dostęp do internetu ( nałożony lejek techniczny) pobrane 3zł a nastepnie 9zł za tzw bezpieczny internet.Wszystko by było ok ale: W usłudze mojej jest już pobierana 1zł dziennie która to zapewnia mi ''nie limitowane sms, mms rozmowy oraz co podkreślić pragnę DOSTĘP DO INTERNETU.A co za tym idzie nie powinien uruchomić się bezpieczny internet.Poszło zgłoszenie do działu technicznego.22.08 przy okazji dowiedziałem się że problem niby został rozwiązany.Sprawdziłem i jakie moje miłe zdziwienie ? no lejek dalej jest no to ponowiono zgłoszenie.Potem na początku Września również zadzwoniłem bo widziałem że lejek dalej jest i złotówki są pobierane dzien w dzień. Kolejne ponowienie sprawy nastapiło. W dniu Wczorajszym 14.09 usługa została zgodnie z regulaminem wyłączona po 30dniach.( nie będę tu wypominał dat aktywacji/dat wyłączenia usługi bo system głupieje i od początku aktywacji karty sim daty te są różne.)
Przypadkowo system po wyłączeniu usługi usunoł lejek techniczny.Mówię sobie ok fajnie wszystko ale tu nasuwa mi się pytanie dlaczego dział techniczny nie potrafił sam rozwiazać tego w identyczny sposób?Tylko udwali że coś robią?Czułem w głębi serca że problem sam się rozwiąże.Ale liczyłem że nawet po sugestiach z mojej strony co by mogli zrobić w dziale technicznym nic takiego wcześniej się nie stało.Usługa działała nie prawidłowo do wczoraj( 14.09 od 13.08) ponad miesiąc.Złotówki pobierało a ja z usług w pełni nie mogłem korzystać.

W dniu dzisiejszym 15.09 usługa po ponowieniu i ponownej aktywacji wydaje się działać prawidłowo = brak lejka)Ale pytanie jak długo??Jak długo będę się cieszył prawidłowym działaniem usługi?

Konsultanci od 13.08 różnie mi mowili rożne tłumaczenia a to aktywował pan to a to tamto i nie ma pan już internetu.Nawet sugerowano ze dostawałem pakiety po 10gb co oczywiscie nie miało miejsca. Próby aktywacji pakietów typu dniowka internetu również nic nie dały = lejka nie usuneły. Większosć tłumaczeń to bujdy wyssane z palca. Nie wiem czy u was jest tak trudno uzyskać działającą usługę za którą uczciwie płace?

Ja na dziś mam niezbyt miłe zdanie na temat jakosci działania usług w waszej sieci.Płacąc 1zł wiem że to nie jest majątek ale oczekiwałem prawidłwo działającej usługi w tym głownie dostępu do sieci internetowej która nie będzie z automatu skazana na ograniczenie predkości.

Moje oczekiwania na dziś nie są wygórowane. Chciałbym :

1. Prawidłowo działającej usługi Masz złotowkę aby nie był nakładany lejek pomimo pobierania 1zł dziennie.
2. Zwrotu wszystkich środków począwszy od 13.08 2016 czyli od dnia nasilenia się problemów z magicznym lejkiem który już wcześniej na moim koncie wystepował.Wystarczy analiza całej aktywności karty sim począwszy od dnia aktywacji w sieci.
3. Zadość uczynienia za poniesione straty wraz z zaliczką na ewentualne dalsze problemy. Liczę że kwota 100zł brutto nie będzie dla was obciążeniem.Oraz wydłużenie ważnosci konta na połączenia wychodzące do 1 stycznia 2018r

PS na dziś boję się używać internetu aby znów problem nie wystapił.

Na dziś problem odpukać sam się rozwiazał.Czekam co odpiszą:).W dniu dzisiejszym oddano 30zł.

Ale to jest nic. Biorąc pod uwage te 30dni cyrków

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #887440  autor: darekka
 15 wrz 2016, 14:38
Takie samonaprawienie to i ja miałem ale nie licz, że problem zniknie(kwestia czasu). Mi 30dni minęło na początku września ale czekam z reaktywacją(wcześniej po przeterminowaniu usługi blokady znikały i teraz też pewnie tak jest) do momentu kiedy mnie poinformują o usunięciu zgłoszonego problemu. Każde inne działanie nie da gwarancji, że obędzie się bez problemów(np.po kilku dniach).

A ja nadal ponawiam zgłoszenia(kierowniki itp. mają się w końcu zająć tym)-czekam na wiekopmną chwilę gdy otrzymam sms z informacją o usunięciu problemów. Może się doczekam.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #887444  autor: kaspeed
 15 wrz 2016, 15:03
No u mnie 22.08 był sms ze usunięto:) problem a faktycznie guzik z tego wynikło:D Nie wiem ryzykować czy odpuścić.

I już lejek mam :) po pobraniu 100mega. Brawo.Nacieszyłem się dwie godziny może. :mrgreen:

Oferta jak mowiłem dla sado masochistów:D Dziwne tylko ze nie potrafią tego raz a porządnie załatwić.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #887449  autor: darekka
 15 wrz 2016, 15:59
To i 9zł. zakosili za Bezpieczny internet.

Jak pisałem wcześniej-mam wrażenie, że chcą aby zdechła samoczynnie po wykruszeniu się posiadaczy tych limitowanych kart SIM. Nie mogą sami wykończyć oferty, bo ktoś zapomniał dodać stosowny zapis do jej Regulaminu o możliwości wycofania i liczą na koniec naszej cierpliwości-z tego też powodu "naprawy" się przeciągają, są nieskuteczne itp. Jedyne wyjście to za każdym razem Reklamację pisemnie złożyć(przez MiBoa wystarczy). Na każdą Reklamację mają 30dni aby ją rozpatrzeć i odpowiedzieć-trzeba w każdej domagać się zwrotu kasy, rekompensaty, przedłużenia ważności konta, Jak się nie wyrobią to muszą nam to dać(takie prawo). Dodatkowo każdą aby rozpatrzeć muszą zasięgnąć informacji o zgłoszeniu do Działu technicznego, Jak zauważą, że się ociągają tam to jest szansa na ogarnięcie tematu na naszą korzyść.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #887451  autor: kaspeed
 15 wrz 2016, 16:29
No wczoraj 3zł dziś 6:) kazdą złotowkę oddają ale skoro dziś usługa zaczeła działać prawidłowo to powinna działać:) a juz widać ze lejek wrocił:)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #887455  autor: notsure
 15 wrz 2016, 17:18
Jak w tej aplikacji heyah pisze przy stanie konta 5,67 zł pod spodem Ważne do: 01.10.2016r. to jest termin połączeń wychodzących (do kiedy ma się aktywne konto i można dzwonić) czy do kiedy można odbierać ?

p.s. u mnie też standard pobrana złotówką minutę później jakieś "doładowanie" i to by było na tyle czyt. netu brak całkowity.

p.s.2. Najgorsze, że nie mogę uruchomić karty reddbulla co u mnie przeleżała z 1,5-2 lata. Niby zalogowało do sieci, jak dzwonię z niej to mówi, że trzeba zarejestrować, jak dzwonię na nią to, że abonent nie odbiera połączeń przychodzących ale nie da się zarejestrować przez play24 (do abonamentu), zadzwoniłem na 730300300 i konsultantka też nie mogła jej zarejestrować. Doładować jej tez się nie da przez internet (5zł). Jakby minął termin "aktywacji" tego sima i numer wrócił do puli z innym simem to doładowałbym komuś za 5zł :) Muszę podejść do salonu ale coś czuję, że też nie dadzą rady. Po włączeniu telefonu przychodzi taki komunikat "problem z połączeniem lub błędny kod mmi" ale nie wiem co to oznacza. Spróbuję jeszcze w zwykłym telefonie co się ładuje ale czarno to widzę i chyba nie będzie darmowego LTE za 50 zł na 150 dni.
 #887456  autor: darekka
 15 wrz 2016, 17:21
Tak to jest termin poł. wychodzących
zawsze da się zrobić darmowe LTE za 50zł. na 100dni-potrzeba tylko aktywnej sim w dowolNej opcji Play/Fakt/RBM.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #887465  autor: notsure
 15 wrz 2016, 18:13
http://www.heyah.pl/obsluga-klienta/pom ... acja#karta

Macie taki apn i ustawienia dla internetu ? Bo widzę w telefonie, że mam apn internet, tych ustawień Adres IP, Port IP tez nie mam poustawianych tak jak w linku. Ale wcześniej wszystko działało bez tego a nic nie zmieniałem.

EDIT:

Dostałem maila, że mogę ponownie uruchomić usługę "Masz złotówkę nie masz złotówki.." ale na razie RedBullMobile LTE uruchomiłem i mi do Heyah nie śpieszno. Czekam aż usuną problem definitywnie... czyli na koniec świata :mrgreen:
 #887881  autor: zoltan666
 18 wrz 2016, 23:20
Czy też tak macie, że po wejściu na stronę http://m.iboa.pl automatycznie logujecie się na konto numeru z którego łączycie się z internetem, bez wpisywania numeru, hasła?

U mnie w 19 dniu od włączenia "Masz złotówkę..." nadal wszystko działa prawidłowo.

Taryfa Frii
Aktualny stan Twojego konta:
Konto ważne do: 21-09-2016 + 31 dni na połączenia przychodzące 90.22zł
Uwaga! Zbliża się koniec ważności Twojego konta. Aby przedłużyć jego ważność, doładuj konto dowolną kwotą.

Złotówki do wszystkich sieci
Ważny do 20-09-2016
Stan środków na dzień: 19-09-2016 09:28 70109.48zł

Pakiety Internetu
Stan środków na dzień: 19-09-2016 09:28
Pakiet Internetu
Pozostało do wykorzystania: 858,5 GB
Pakiet ważny do: 20-09-2016

Prędkość też w porządku.

Obrazek
 #887895  autor: darekka
 19 wrz 2016, 09:46
Też tak mam-znowu ekstrawagancja super-ultra-hiper systemu(teoretycznie może to być przydatne, bo kodu sms nie trzeba przepisywać ale to raczej błąd jakich wiele niestety). Aczkolwiek z bezpieczeństwem to niewiele ma wspólnego(nowa kampania ma przecież jako priorytet Bezpieczeństwo, ułatwianie itp :smt005 ) ponieważ byle kto kożystający z naszego internetu(np.przez router) ma możliwość poznania danych z naszego konta.

Trzeba jeszcze dopowiedzieć, że np https://miboa.t-mobile.pl/ ma problem z działaniem.
Znowu zdycha system. :twisted:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #887898  autor: zoltan666
 19 wrz 2016, 10:06
No właśnie chciałem sprawdzić też inny numer na którym mam zablokowane wychodzące przez ten adres co podałeś, ale się niestety nie da, bo strona się nie otwiera. Na tym numerze wczoraj wyzerowali mi konto, bo upłynęło 14 dni od zablokowania wychodzących (miałem 96 gr.), ale cwaniaki przysłali też wczoraj smsa, że jak nie doładuje konta to numer zostanie wyłączony (wczoraj), choć powinien jeszcze działać do 04.10.16. Takie naciąganie na szybsze doładowanie.
 #887900  autor: darekka
 19 wrz 2016, 10:28
Sprawdź jeszcze ten https://i-boa.t-mobile.pl/iboa3/auth2/auth.html -coś tam mieli ale u mnie nie chce trybić.


Mi kiedyś jak pisałem już zablokowali Heyah , który miał konto płatnie przedłużone do listopada tego roku(a chcieli jeszcze po 14dniach zapierniczyć 144zł z niego-fart, że miałem go tymczasowo w telefonie i smsa zobaczyłem)-po telefonie ogarnęli to ale co by było gdybym miał go w szufladzie(zresztą leżakował tylko akurat do czegoś potrzebny był).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #887902  autor: jarekt
 19 wrz 2016, 10:34
Najpierw 12. dnia od terminu wychodzących przychodzi SMS:
"Juz za 2 dni srodki z Twojego konta (xxx.yy zl) zostana skasowane. Uzupelnij swoje konto juz dzis".

Potem ostatniego dnia przed skasowaniem środków (14. dnia od terminu wychodzących) przychodzi kłamliwy SMS:
"To juz ostatnia szansa - jesli nie uzupelnisz dzis konta dowolna kwota Twoj numer zostanie wylaczony i xxx.yy zl zostanie skasowane z Twojego konta".

Kłamliwy, bo o ile skasowanie wszystkich złotówek kolejnego dnia to całkowita prawda, to informacja o wyłączeniu numeru kolejnego dnia (15. dnia licząc od terminu wychodzących) to prawdziwe kłamstwo T-Mobile.

Jaka sieć taka prawda (kłamstwo).
Nie ma w tej chwili (i chwila ta trwa już wiele miesięcy, jeśli nie lat) firmy bardziej od T-Mobile zakłamanej, zachłannej i złodziejskiej oraz mającej najwięcej różnorakich problemów ze swoimi systemami informatycznymi.

Być może zasięg mają 150% a ceny telefonów po minus 100zł (dopłacają klientom aby je brali) ale ja już wiem (m.in. dzięki temu wątkowi), że za żadne skarby nie chciałbym być w tej firmie i mieć cokolwiek z nimi wspólnego.
 #887903  autor: darekka
 19 wrz 2016, 10:37
Zresztą nawet po zalogowaniu podają termin ważności poł.wychodzących +31dni na odbieranie.

UWAGA https://miboa.t-mobile.pl/sc działa normalnie :smt006

:D Dziś mogłem reaktywować na simce T-mobile "Masz złotówkę.." i poszło sprawnie:zaproszenie, odesłałem stosowny sms i po kilku minutach sms zwrotny z potwierdzeniem aktywacji. Sprawdziłem co i jak na koncie(GB się skumulowały z tymi z poprzedniego 30dniowego okresu, złotówki na rozmowy/sms/mmsy również-wszystko ma termin do jutra).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #888089  autor: darekka
 20 wrz 2016, 18:44
Numer na, którym reaktywowałem usługę działał do końca prawidłowo. Natomiast na innym T-mobile od ponad miesiąca czekam na info o usunięciu problemu, na Heyah od 3września internet zdechł i również czekam.
Generalnie to szybciej mija 30dzień usługi niż usunięcie problemu-po minięciu terminu usługę daje się bez problemu reaktywować ale skoro problemu technicy nie usunęli to loteria kiedy padnie po reaktywacji(na początku działa normalnie aż do momentu kiedy coś nie zaskoczy, któregoś dnia).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 46 z 202
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 202
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 202