DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 47 z 202
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 202
 #888109  autor: notsure
 20 wrz 2016, 20:24
No właśnie to chciałem wiedzieć, czyli dalej nie warto uruchamiać usługi bo może paść po tygodniu i zero reakcji ze strony heyah...

p.s. Że też Ci się uchował numer, na którym wszystko działa prawidłowo :)
 #888204  autor: darekka
 21 wrz 2016, 14:48
Tego nie powiedzialem-akurat teraz mial wene i dzialal ale bywalu i z nim problemy z blokada internetu, ktore samoczynnie znikaly pi minieciu 30dnia uslugi(jeszcze miesiac wczesniej padal).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #888395  autor: kaspeed
 22 wrz 2016, 20:29
20.09 sms problem techniczny został rozwiązany.No to patrzę dziś lejek dalej wisi...Problem gówno nie rozwiązany.Poszło kolejne zgłoszenie do działu technicznego+ kolejna oficjalna reklamacja.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #888429  autor: driver
 23 wrz 2016, 00:05
U mnie po miesiącu przerwy (bo wykorzystuję mobilny net z Playa za kody z nakrętek Coli, Fanty, Sprajta i z Big Milków ;o) szczęśliwie i znowu bezproblemowo wszedłem w kolejny okres używania "Masz złotówki..." za 5 zł doładowania w T-Mobile na kartę. I znowu doładowanie po północy i następnie włączenie oferty smsem TAK. Odpowiedź z sieci w ciągu 3 minut. Następnie kontrola w miboa czy pakiety netu i złotówek przyznane, si, więc telefon w tryb routera i jedziemy...
Jeśli się wykrzaczy to się tu poskarżę.
Powodzenia i wytrwałości życzę!

P.S. Nadal czeka jeszcze na chętnego przetestowany w zakresie transmisji, działający i niezarejestrowany starter T-Mobile typu „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień.” Ten co pobiera 7 zł co 7 dni i oferuje przez ten tydzień nielimitowane rozmowy oraz 10 GB do wykorzystania.
Odważnych zapraszam do negocjacji, a info jest w dziale Kupię, sprzedam, zamienię: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 65#p885015

driver
 #888776  autor: zoltan666
 26 wrz 2016, 18:22
darekka pisze:Trzeba jeszcze dopowiedzieć, że np https://miboa.t-mobile.pl/ ma problem z działaniem. Znowu zdycha system. :twisted:
I znów problemy z miboa.
Na 4 dni przed końcem 30 dniowego działania "Masz złotówkę..." nie mam żadnych problemów z rozliczaniem usługi. Wszystko działa jak trzeba (poza sporadycznym zrywaniem LTE).
 #888801  autor: darekka
 26 wrz 2016, 20:16
Dzis nastapila wiekopomna chwila-T-mobile oficjalnie odpowiedzial na Reklamaxj awari internetu pomiedzy 15sierpnia i 6 wrzesnia. Przyznali racje oddali wszystkue koszty pobranej codziennie 1zlotowki plus dolozyli 25zl. Rekompensaty oraz przedluzyli konto o 31dni. Otrzymalem wszystko czego domagalem sie w Reklamacji. Dodatkowo zapewnili, ze problemy zostaly wyeliminowane.

Czekam jeszcze na wynik reklamacji Heyah, ktora od 3wrzesnia ma zablokowany internet.

Radze wszystkim zgloszenia techniczne robcie przy kazdym problemie ale Reklamacje to jedyny sposob na dopiecie swego. Jak pisalem zgloszenia techniczne nie podlegaja zadnej prawnej presji czasu na zalatwienie ale Reklamacja juz daje operatorowi 30dni na odpowiedz po uplywie, ktorych mamy ja uznana pozytywnie z mocy prawa i mamy otwarta droge do interwencji z zewnatrz np. Rzecznika konsumentow itp.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #889137  autor: odkrywca1
 28 wrz 2016, 17:55
wreszcie odpowiedź na reklamację !!!!!!!!!!!! POZYTYWNA
poniżej fragment
Serdecznie przepraszam za błędne działanie systemu.
W związku z powyższym, w dniu 28.09.2016 zwróciłam należną kwotę 43 zł brutto.
Dodatkowo, w ramach rekompensaty postanowiłam przyznać na Pana konto kwotę 100 zł brutto. Przyznane środki, będzie Pan mógł wykorzystać na dowolne usługi.
podsumowanie: jestem zadowolony :smt005 ale gdyby nie alternatywny internet RBM
to nie dało by się korzystać z internetu
mam nadzieję, że te problemy z netem już się nie powtórzą :smt006

143 dni neta !? zobaczymy
 #889155  autor: kaspeed
 28 wrz 2016, 18:51
U mnie dalej od 13.08 cisza a usługa w dniu 15.09 po reaktywacji działala ok do 100mega potem znow lejek i tak na dziś dalej lej jest.Reklamacje 5sztuk.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #889240  autor: darekka
 29 wrz 2016, 09:23
Mam skromnie nadzieję, że faktycznie zgodnie z treścią odpowiedzi na moją reklamację usunęli problemy i będzie wreszcie tak jak być od początku powinno.
Aczkolwiek w razie problemów zamierzam ZAWSZE składać reklamację zaraz po zrobieniu zgłoszenia technicznego-w ten sposób muszą w ciągu 30dni odpowiedzieć, a co za tym idzie i technicznych wypytać oraz pogonić do roboty.

Czekam jeszcze na odpowiedź w sprawie Heyah z blokadą neta(30 dzień usługi minął). Usługę reaktywowałem ale jak na razie pobiera złotóweczkę dziennie ale pakietu GB nadal nie przydziela-krzywdy nie będzie, bo kasę plus rekompensatę oddadzą plus miesiąc konto przedłużą. Za rozmowy/sms kasy nie pobiera(choć dziś nie widzę już złotówek do wydzwonienia w ramach nolimitu).

P.S. nie kracząc na starterze T-mobile usługa działa prawidłowo od 19września i jest szansa, że działać będzie normalnie(ktoś wcześniej pisał, że prawie 30 dni u niego działa prawidłowo).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #889259  autor: zoltan666
 29 wrz 2016, 10:45
U mnie jutro będzie 30 dzień działania usługi, do wykorzystania jeszcze 1329 GB. ;) Problemów z rozliczaniem usługi nie było i raczej już nie wystąpią do jutra. Jedyne problemy do kilkukrotny zanik LTE, co dało się naprawić restartem routera. Teraz muszę kilka dni pociągnąć na starterach z Play, żeby zużyć darmowe GB, choć akurat Play chodzi u mnie słabo. Chciałem je sprzedać, ale na allegro jest teraz tyle tego, że moich nikt nie chcę. Ludzie przepłacają 4 krotnie i wybierają te zarejestrowane.
 #889266  autor: darekka
 29 wrz 2016, 11:18
No i właśnie Ciebie miałem na myśli-cieszy mnie to, że minął miesiąc bez problemów-może to być sygnał,, że operator ogarnia system.
Jak pisałem 10dni bez usterki-dobrze wróży choć cieszył się będę jak minie miesiąc.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #889286  autor: zoltan666
 29 wrz 2016, 12:16
Przejrzałem historię pobierania złotówki z konta i przyznawania GB. i ZŁ. z całego miesiąca i prawie zawsze odbywało się to w godzinach 1:04-1:13 w odstępie 2-4 min. Natomiast 23.09 pobrało i doładowało o godzinie 1:54-1:57 i tu ewentualnie mógłby wystąpić problem, ale akurat w tych godzinach internet miałem już wyłączony. I to jest chyba najlepszy sposób, aby unikać problemów z działaniem usługi. Kolejną aktywację także zrobię w nocy, tylko może trochę później, około 3:00.
 #889327  autor: notsure
 29 wrz 2016, 15:16
Też dostałem dzisiaj info, że niby usługa działa już poprawnie i przyznali mi 50 zł (de facto od 06.09 do 17.09 zjadło mi 11 zł, więc jestem do przodu), aczkolwiek to doładowanie od nich nie przedłużyło terminu na rozmowy wychodzące i musiałem doładować za 50 zł na 3 miesiące.

Na razie i tak chyba nie odpalam promocji bo włączyłem Redd Bull LTE, może za parę dni, zobaczę co będziecie pisać o kolejnych awariach :)

Cyt : "Usługę reaktywowałem ale jak na razie pobiera złotóweczkę dziennie ale pakietu GB nadal nie przydziela"

Czyli do końca nie wiadomo czy ta ich naprawa działa :evil: Muszę u siebie włączyć żeby sprawdzić. Jak pół roku będzie działać o.k. to można uznać, że naprawili. Bo nawet 30-40 dni jeszcze o niczym nie świadczy.
 #889333  autor: darekka
 29 wrz 2016, 15:50
Co do mojej reaktywacji usługi to pisałem o numerze Heyah na, którym poszło zgłoszenie 3września(blokada internetu o tamtego czasu ale dostaję awaryjne pakiety po 2GB jak skończy się wcześniejszy) plus złożona została Reklamacja ale nie jest jeszcze rozpatrzona. Nie martwię się, że GB nie dodaje, bo dzięki temu oddadzą całość kosztów za ten czasu plus rekompensate oraz przedłużenie konta o 31dni(tego oczekuję i wpisałem to w treść Reklamacji).

Rozpatrzoną pozytywnie reklamację to miałem na numerze T-mobile.

Na przyszłość wystarczy w reklamacji wpisać, że domagasz się przedłużenia ważności konta o np.1msc. Można wpisać również swoje oczekiwania finansowe np. zwrot kosztów plus x kwota rekompensaty.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #889354  autor: darekka
 29 wrz 2016, 17:28
Ale zwrot kasy za dni kiedy po 1zł. pobierało ale usługa nie działała prawidłowo to żadna łaska z ich strony. Zalecam domaganie się za ten czas pobranych opłat plus rekompensaty za problemy(w końcu jakiś inny internet musiałeś opłacać). Przedłużenie konta o miesiąc(ileś tam dni z usługi nie mogłeś korzystać, a czas ważności konta przecież w miejscu nie stał) również się należy.

Nie idźcie na kompromis z Operatorem(bo wystarczy Wam aby usługa działała prawidłowo i nic nie chcecie), bo tylko twardo stawiając oczekiwania swoje będziecie jako tako szanowani przez Operatora, któremu bądź co bądź jakąś kasę dajecie. Skoro on ją bierze to niech wywiązuje się z warunków Umowy.
Oczywiście samego usunięcia problemów to również się w Reklamacji domagałem.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #889570  autor: zoltan666
 30 wrz 2016, 21:46
Dziś mam 30 dzień działania usługi. Kasę pobrało o 1:07 i jest info, że pakiet GB ważny do 01.10. I teraz pytanie, czy GB będą ważne do godziny 1:07 01.10, czy do 23:59 01.10?
 #889576  autor: darekka
 30 wrz 2016, 22:46
Wg. Regulaminu do godz. 1:07 ale w praktyce ostatnio bywało, że pakiety działały do końca dnia czyli do 23:59:59 1 października.

Swoją drogą to świętuj skoro 30dni śmigało bez blokad. :D

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 47 z 202
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 202
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 202