@xander21: Co to znaczy "każdy ma VoLTE"? Bo jeśli chodzi Ci o to, że włączyli dostęp każdemu to tak - włączyli, bo to nowa sieć, która ma głos tylko w 4G. Po prostu w tej sieci nie ma 2G i 3G, działa ona tylko w 4G więc musieli dać każdemu dostęp VoLTE. A skoro sieć nie ma voice w starszych technologiach, to odpadł im podstawowy problem przy uruchomieniu VoLTE w sieciach mających 2G/3G/4G: handover do 3G/2G.
Jio startuje od początku z VoLTE, pod takim kątem ta sieć została zbudowana, mają o wiele łatwiej. A nasi operatorzy muszą tę technologię dopiero wdrożyć na pracującej sieci i przebudować swoje sieci, żeby VoLTE współgrało ze starszymi technologiami 2G/3G. Żebyś wychodząc z zasięgu LTE nie miał co drugiego połączenia głuchego lub zerwanego.To o wiele cięższa sprawa. W takiej sytuacji nie mogą sobie pozwolić na wpuszczenie na starcie wszystkich telefonów jak leci w VoLTE, bo hektar czasu by im zajęło np. poprawne zdiagnozowanie problemów i dostrojenie handoverów.
A jeśli masz na myśli "każdy telefon ma tam VoLTE" to nieprawda. Po pierwsze zajrzyj na ich listę - duża części modeli to hinduska egzotyka. Brak jest np. jakichkolwiek Lumii i na forach pełno informacji od użytkowników tej sieci pt. nie mam VoLTE na Lumii, co zrobić?
A po drugie to jeśli nawet taki Galaxy S7 jest na tej liście wspieranych modeli, to musi mieć wgrany soft zawierający hinduskie CSC. Na pierwszym lepszym sofcie VoLTE tej sieci nie zadziała. Poczytaj temat np, na XDA
Operator ten przekazał dane ustawień swojego VoLTE wielu producentom, oni zaszyli je w softach, ale nie automatycznie we wszystkich.
Trochę poleciałeś tekstem jak w Fakcie
@p2225 - aplikacja jest dla telefonów nie wspierających VoLTE, bo ta sieć nie ma voice w starszych technologiach
I zgadza się - rozmowa przez aplikację to VoIP a nie VoLTE.