Ricki1980 pisze:Posiadam numer telefonu w RBM 5 i dzisiaj aktywowałem DIL ok. 6 rano. Do teraz mam status "w trakcie uruchamiania" i na tym koniec. Miał już ktoś coś podobnego? Dodam tylko, że dokonałem aktywacji przez stronę www w play24, gdyż w aplikacji na telefonie podczas próby włączenia pakietu wyskakiwał błąd.
Ja mam to samo. Dziś o 6.00 chciałem włączyć DIL w tej pierwszej taryfie tak jak to robie co miesiąc (RBM NA KARTĘ I) poprzez play24 i nadal od tej pory mam identyczny status jak Ty "w trakcie uruchamiania" a zawsze to się włączało w ciągu góra 10 minut.
Chyba system im się zawiesił.
Jak do wieczora się nie włączy to dzwonię do BOK *666 choć pewnie podeprą się regulaminem że mają na to 24h a jeszcze nie minęło.
Od wczoraj po upłynięciu 24h nie wyłączyły mi się też blokady premium (widnieje status "w trakcie wyłączania") których wyłączenie zlecałem na w/w numerze poprzez play24 więc ewidentnie coś jest nie tak a że minęło regulaminowe 24h na wyłączenie blokad to będę dzwonił dziś do BOK *666.
EDIT:
Ricki1980
Dzwoniłem do BOK Red Bull *666 i potwierdzili że mają problem z systemem i aktywacją usług przez play24 i system w ogóle im tego nie przyjmuje pomimo ze my widzimy w play24 że świeci nam się na żółto.
Zadzwoń do nich pod numer *666 lub pod numer 790 666 666 (z telefonów w sieci Play w ramach stanu darmowego połączenie jest bezpłatne) to od ręki Ci aktywują DIL gdyż oni mogą to zrobić pomimo że widzisz to na żółto "w trakcie aktywacji" tak jak mi to zrobili i aktywowali także blokady premium które też mi się świeciły ponad 24h jako "w trakcie włączania".
Po 5 minutach od rozmowy z konsultantem dostaniesz potwierdzenie sms o aktywacji DIL a w play24 nadal on będzie widniał na żółto z innym komunikatem - "w trakcie wyłączania" ale tym się nie przejmuj. Ważne jest potwierdzenie sms a na play24 mówili żeby na razie nie zwracać uwagi ze względu właśnie na tą awarię systemową.