DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 555 z 692
  • 1
  • 553
  • 554
  • 555
  • 556
  • 557
  • 692
 #894057  autor: Grzesiek9663
 02 lis 2016, 12:45
badyl pisze:Jeżeli kogoś interesuje oferta z nielimitowanym internetem to jest także - koszt 40 zł.

Obrazek
ten internet to bez żadnego lejka? wie ktoś ile kosztuje solo s w utrzymaniówce?
 #894092  autor: Robson119
 02 lis 2016, 16:59
Dwa razy dzwoniono do GUK i ciagle to samo
- solo m za 55zl, 24 miesiące umowa, internet 5,5G tel samsung galach A 5 2016 cena Ok 800zl
- solo L za 75zl, 24 miesiące umowa, internet bez limitu, samsung A5 2016 cena Ok 400zl
Informuje ze wypowiedziałem umowę (Ok 2tyg temu) i chciałbym albo mniejszy abonament albo okres płatności ewentualnie tańszy telefon i nic z tych rzeczy :/ ma ktoś jakaś wiedzę czy cos można utargować czy to jest max?
 #894099  autor: gregre
 02 lis 2016, 17:50
gregre pisze:Zamówiłem rozmowę z opiekunem biznesowym, zobaczę co będzie mógł zaoferować. Dam znać.
Jestem w play chyba 4 lata, ale tak jak napisał Ruben, nie muszę być tam nadal jeśli tak się starają dać najgorszą ofertę :-)
Dostałem listowną odpowiedź z Play na moje wypowiedzenie https://vgy.me/1Jd0mT.png

Dzwoniła też dziś opiekunka biznesowa - jedynie co mogła zaoferować to FORMUŁA BIZNES BOX za 54,99 netto i umowa na 24 m-ce. Czyli obecnie nawet drożej niż przez ich stronę www. Pytałem o inne oferty - nie ma innych ofert. Widocznie nie zasłużyłem :D
Taką chęć utrzymania klienta ostatnio spotkałem chyba ok 15 lat temu w TPSA :) a może mają za dużo klientów i chcą odpocząć ;) Niepojęte to jest dla mnie.
 #894106  autor: Ruben
 02 lis 2016, 19:15
@gregre,
Podobnie nie rozumiem sytuacji ;) Kiedyś miałem podobną historię w Play, kiedy poprosiłem o kontakt. Zadzwonił konsultant i zaproponował ofertę, która zawierała mniej minut niż wówczas miałem za cenę blisko 100% wyższą. Zapytałem tylko czy sprawdził przed rozmową z jakiej oferty korzystam. Nie odpowiedział, powtórzył, że tylko taką może mi zaproponować. Na koniec poprosił o 6 w ocenie rozmowy :) Po jakimś czasie uzyskałem to co chciałem.
Czy opłacone masz wszystkie faktury? Być może dopiero po opłaceniu ostatniej faktury odblokują dla Ciebie oferty utrzymaniowe chociaż jeden numer jest już na umowie na czas nieoznaczony więc nie powinno byc problemu.
 #894110  autor: gregre
 02 lis 2016, 19:49
Ruben pisze:Czy opłacone masz wszystkie faktury? Być może dopiero po opłaceniu ostatniej faktury odblokują dla Ciebie oferty utrzymaniowe chociaż jeden numer jest już na umowie na czas nieoznaczony więc nie powinno byc problemu.
Oba numery są na jednej FV, ale tu może być pies pogrzebany, obecnie jest 3 dni po terminie :oops: Zapłaciłem online, odczekam do piątku i wykonam rozmowę ostatniej szansy ;)
 #894172  autor: Robak85
 03 lis 2016, 10:13
Witam.

Mam aktualnie umowę na czas nieokreślony za 29,99zł. Czy jest jeszcze możliwość zmiany na solo m za 25 zł?

Proszę o konkretną odpowiedź. Pozdrawiam
 #894234  autor: gepard
 03 lis 2016, 16:43
@Robson119, to propozycje po wypowiedzeniu?
Robak85 pisze:Mam aktualnie umowę na czas nieokreślony za 29,99zł. Czy jest jeszcze możliwość zmiany na solo m za 25 zł?
Proszę o konkretną odpowiedź. Pozdrawiam
Konkretnie - TAK! ;)
 #894264  autor: Robak85
 03 lis 2016, 21:07
gepard pisze:@Robson119, to propozycje po wypowiedzeniu?
Robak85 pisze:Mam aktualnie umowę na czas nieokreślony za 29,99zł. Czy jest jeszcze możliwość zmiany na solo m za 25 zł?
Proszę o konkretną odpowiedź. Pozdrawiam
Konkretnie - TAK! ;)
Dzięki... Rozumiem, że trzeba złożyć wypowiedzenie, bo bez tego nic nie załatwię? :)
 #894268  autor: badyl
 03 lis 2016, 21:44
Dzięki... Rozumiem, że trzeba złożyć wypowiedzenie, bo bez tego nic nie załatwię? :)
Robak85 - ja nie składałem wypowiedzenia tylko delikatnie wspominałem taryfę którą chciałem - w końcu ją dostałem.

To jest indywidualna kwestia konsultanta albo tego ile chce sobie premii wypracować, także próbuj - jak się nie da - złóż wypowiedzenie. Nie ma na to reguły ani standardu.
 #894270  autor: badyl
 03 lis 2016, 21:50
Robson119 pisze:D ma ktoś jakaś wiedzę czy cos można utargować czy to jest max?
Robson119 - ogólnie oferta z telefonem jest w Play jest obecnie słaba, 2 lata temu było lepiej - wziąłem telefon który najkorzystniej było sprzedać na allegro - a nie ten co chciałem mieć, dopiero po sprzedaży kupiłem sobie LG G2 :) spróbuj może tak zakombinować.

Albo policz czy nie lepiej wziąć ofertę bez telefonu + raty z allegro 0 % - często się pojawiają.

Nikt tu nie poda ci reguły bo to zależy od wielu czynników - terminowe płatności, ilość czasu do końca umowy, nastawienie poszczególnego konsultanta.

Jedynie złożenie wypowiedzenia i co jakiś czas grzeczny kontakt z infolinią
 #894294  autor: Robson119
 04 lis 2016, 10:05
Po rozmowie i podpisaniu umowy. Do wyboru było:
1. Solo L 55zl, SMS,mms, wszystkie rozmowy za free + stacjonarne, w krajach UE 500m internetu i 30 dni za darmo rozmowy, umowa na 25 miesięcy, internet 5G lte, tel. Samsung A5 2016 649zl
2. Solo M 75zl, SMS,mms, wszystkie rozmowy za free + stacjonarne, w krajach UE 500m internetu i 30 dni za darmo rozmowy, umowa na 25 miesięcy, internet bez limitu, tel. Samsung A5 2016 349zl
Usługa tidal

Po rozmowie wynegocjowałem jeszcze 3 pierwsze miesiące po 10zl ale cena tel to 589zl. Mało korzystne powiedziałem to zaproponowała Pani z GUK 6 pierwszych miesięcy za 10zl ale cena tel ta sama czyli 589zl.

Biorąc pod uwagę, ze mam dużo wydatków do końca roku zależało mi na jak najmniejszym wydaniu gotówki za jednym razem dlatego tez wybrałem solo m za 75zl z tele 349zl. Nie mam czasu na zabawy z wystawianiem telefonu na sprzedaż a podpisać umowę bez tele + kupno tele na raty to wychodzi podobnie jak w abonamencie :) różnica koło 200zl na moja niekorzyść i tyle. Jedyne co to okres umowy 2 lata a nie jak miałem na czas nieokreślony. Sa zwolennicy i przeciwnicy, a kto biednemu zabroni sie bogato bawić ;)
 #894298  autor: ymek
 04 lis 2016, 10:26
Witam,
po złożeniu wypowiedzenia, oferta z telefonem dla starszej Pani. Najtańszy abo no limit + troche neta + najtańszy telefon.

Co proponujecie?
 #894339  autor: gregre
 04 lis 2016, 20:08
gregre pisze: Oba numery są na jednej FV, ale tu może być pies pogrzebany, obecnie jest 3 dni po terminie :oops: Zapłaciłem online, odczekam do piątku i wykonam rozmowę ostatniej szansy ;)
Jestem po rozmowie ostatniej szansy :) Tym razem nie mówiłem od razu o dwóch numerach tylko jednym i postanowiłem być Smerfem Marudą ;) Wcześniej po pierwszej propozycji ze strony konsultanta mówiłem, że kolega dostał taką i taką ofertę. Teraz pytałem czy jest coś jeszcze innego i tak zaczęliśmy od wszystkiego bez limitu za 29,99 netto na 24 m-ce, a skończyliśmy na RePlay FORMUŁA SOLO Tylko SIM + za 25 brutto z umową bezterminową :) (oczywiście była "konsultacja z kierownikiem i chwila ciszy") Na drugim numerze podobnie.
Z rozmowy wynikało, że konsultant nie widział wypowiedzenia na numerze na którym za 4 dni kończyła się umowa, za to zdziwił się przy zmianie na drugim numerze ("o, tu jest wypowiedzenie, to będę musiał wycofać, zgadza się pan?").

Jeśli miałbym komukolwiek coś poradzić to... niepotrafiłbym :) Poprzednie 3 rozmowy, każde inicjowane z mojej strony, nie dawały kompletnie nic. Umowa standardowa ze strony www i nic innego nie jest dostępne. Tym razem było i więcej propozycji, i były one tańsze niż poprzednie, "czary z mleka" :) Jeśli przy kolejnej rozmowie z konsultantem staniecie pod ścianą poproście by skonsultował się z kierownikiem ;) Gdybam.

Dziękuję za informacje, pomoc i życzę wszystkim dobrych umów ;)
 #894340  autor: vincents
 04 lis 2016, 20:55
walczę obecnie z Play, przedłużyłem a bynajmniej tak mi się wydawało umowę z Play
okazało się że była jakaś awaria systemu i zarejestrowało się tylko rezygnacja z wypowiedzenia a nowe warunków (łamaniec 14,99 netto) nie wprowadzono. w miedzy czasie wystawiano mi faktury na warunkach starej umowy bez promocji, oczywiście reklamacje nie pomogły więc poszło wszystko do UKE.
faktury anulowano ale warunków nie chcą wprowadzić twierdząc że nie ma już tej oferty
co obecnie jest godnego uwagi dla firm, udało się komuś ostatnio przedłużyć na warunkach łamanych (19,99 24m-ce z czego 6*0zł)
oczywiście nie chce innej oferty bo dlaczego mam się zgodzić na coś droższego, nie wiem czy dalej sprawa nie będzie się toczyć przez UKE bo chyba mają w dupie klientów
 #894341  autor: chocostars
 04 lis 2016, 21:18
Wypowiedzenie wysłane 2/09/2016, umowa do 12/12/2016.
Napisałam wczoraj zgłoszenie na play24, że chciałabym przedłużyć umowę, ale nie ma na stronie oferty, którą otrzymuje dużo moich znajomych i że proszę o przygotowanie również dla mnie oferty za 25zł - wszystko no limit + 7gb netu.
Otrzymałam odpowiedź, że w ciągu 48 ktoś z DUK do mnie oddzwoni.
Dzisiaj dzwoni koleś, który przedstawił się jako mój indywidualny doradca i pyta czy chcę wysłuchać ofert.
I zaczyna od oferty za 30zł na 18mcy, a ja na to, że słyszałam o takiej za 25zł.
Mówi, że poszuka. Po czym wraca i mówi, że nie ma i pyta kiedy znajomi przedłużali.
Mówię, że kilka dni temu. Znów szukał.
Znalazł. Dobiliśmy targu :-)
Mam SOLO M+ za 25zł.

Bo kiedy chcesz to w sobie masz paletę najpiękniejszych barw...
 #894349  autor: Slavko80
 04 lis 2016, 22:28
vincents pisze: faktury anulowano ale warunków nie chcą wprowadzić twierdząc że nie ma już tej oferty
co obecnie jest godnego uwagi dla firm, udało się komuś ostatnio przedłużyć na warunkach łamanych (19,99 24m-ce z czego 6*0zł)
Trafiłeś chyba na jakiegoś nieogarniętego konsultanta albo znowu Play ma jakieś problemy z systemem.

Dzisiaj wprowadzono mi do systemu ofertę Specjalna Formuła Smartfon Unlimited 14,99 dla Firm tylko SIM, czyli 6x0 zł, 18x 19,99 zł netto. I po kilku godzinach oferta została aktywowana na numerze.

Podobnie miałem dwa miesiące temu z dwoma innymi numerami.

W moim przypadku w obu przypadkach działało to tak, że numer(y) był na wypowiedzeniu i do końca wypowiedzenia został jeden miesiąc rozliczeniowy.

Czyli np. numer który dziś przedłużałem miałem aktywny do końca listopada.

Otrzymałem wczoraj fakturę, opłaciłem ją i dzisiaj konsultant na swojej liście dostępnych ofert miał już dostępną tą promocję. Gdy pytałem kilkanaście dni wcześniej - oferta nie byłą jeszcze dostępna.

Pytanie - czy Ty spełniasz ten warunek ostatniego miesiąca przed datą wypowiedzeniem? Jeśli nie - to prawdopodobnie jest powód braku widoczności oferty przez konsultantów
  • Strona 555 z 692
  • 1
  • 553
  • 554
  • 555
  • 556
  • 557
  • 692
  • 1
  • 553
  • 554
  • 555
  • 556
  • 557
  • 692