DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 53 z 202
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 202
 #894225  autor: darekka
 03 lis 2016, 15:59
Napisz reklamacje i na przyszlosc usluge reaktywuj dopiero dnia nastepnego z rana( to jest dzien nastepny po otrzymaniu smsa z zaproszeniem do reaktywacji).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #894242  autor: zoltan666
 03 lis 2016, 18:03
darekka pisze:Czyli Operator naprawił swój błąd- można pichwalić coraz szybsze i skuteczniejsze usuwanie problemów z naszymi starterami.
Teraz czekam na odpowiedź od T-Mobile jak to możliwe, że mój starter został zarejestrowany (dostałem smsa 25.10) mimo tego, że kurier dokumentów mi nie dostarczył? No i gdzie mój RWK, bo od 25.10 go nie dostałem?
 #894269  autor: zoltan666
 03 lis 2016, 21:49
Ehhh, już myślałem, że otrzymałem wyjaśnienie, a tu konsultant upomniał się tylko o dodatkowe dane i nr. PUK karty, aby móc zweryfikować sprawę. Jutro pewnie sprawa się wyjaśni - mam nadzieję.
 #894301  autor: darekka
 04 lis 2016, 11:04
Ja dziś otrzymałem odpowiedź na reklamację w sprawie tu opisywanej o godz 21:50 w pierwszej EDYCJI http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... &start=990 . Podsumowując: usterka polegała na tym, że udało mi się wykorzystać 1-szą paczkę po aktywacji usługi(50GB) i dostałem info o wykorzystaniu posiadanej paczki internetu. Wiadomo net odcięty ale za Bezpieczny net nie policzyli wtedy. Całość usterki faktycznie trwała 10-12godz.(już z rana dnia następnego po zużyciu paczki nowy pakiet 50GB był aktywny i wszystko od tamtej pory działa sprawnie..

Wynik reklamacji: zwrot 8zł. za usługę(czas od zgłoszenia do otrzymania info z Działu technicznego o ogarnięciu) oraz rekompensata we wnioskowanej kwocie 25zł. Tak to można z T interesy robić :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #894329  autor: zoltan666
 04 lis 2016, 16:10
Odpowiedź z T-Mobile: "Uprzejmie informuję, iż numer był zarejestrowany wcześniej, a kurier przyjeżdża tylko po potwierdzenie danych."
A to ciekawe bo to wyglądało wszystko tak:
09.10 - wypełniam wniosek na stronie
17.10 - przyjeżdża kurier, ale bez dokumentów, bo je zgubił , więc danych nie potwierdza
25.10 - dostaję smsa z podziękowaniami za zarejestrowanie numeru
25-27.10 - wypełniam kolejne wnioski
31.10 - znów pojawia się kurier i tym razem weryfikuje dane i zabiera dokument zwrotny
04.11 godz. 11.00 - Dokumenty zwrotne wysłane do nadawcy (status na stronie DPD)

Rok ważności konta przyznali przed chwilą. Chciałem jeszcze jakąś rekompensatę za całe zamieszanie, ale odpowiedź jak wyżej. To by oznaczało, że do samej rejestracji, żadna weryfikacja nie jest potrzebna, ale do zgód marketingowych dla uzyskania RWK już pewnie podpis jest wymagany.
 #894682  autor: gonzolak
 07 lis 2016, 20:36
U mnie było pięknie prawie 3 miesiące i w sobotę o 23:30 net padł i sms, że wykorzystałem dzienny limit 50mb :) hehe (karta heyah). Po rozmowie 50 minutowej nawet paczki 2gb nie potrafili mi aktywowac. Przyjęli złgoszenie i tyle. Dzisiaj jeszcze raz zadzwoniłem reklamacji przyjąc nie mogą ale podała mi maila (okazuje się zę błędnego). Sam odnalazłem właściwego tj. [email protected]
Miboa nie działa już chyba z miesiąć. Nawet stanu konta nie można sprawdzić (czasem zaskoczy za 20 razem). Jak długo to może trwać? Co piszecie konkretnie w reklamacji?? Jak dla mnie MASAKRA.
 #894684  autor: zoltan666
 07 lis 2016, 20:42
Ja z miBoa na numerach z T-Mobile nie mam problemów. Owszem, czasem coś tam nie chce zaskoczyć, ale przez ostatni tydzień logowałem się kilka razy i działało.
 #894689  autor: darekka
 07 lis 2016, 21:16
Ja juz kilka reklamacji zlozylem-zawsze wynik dla.mnie pozytywny. Pisz co nie dziala, od kiedy oraz wnies o zwrot kosztow(1zl. za kazdy dzien awarii) oraz rekompensate np. 25zl. za problemy. Mozesz rowniez domagac sie przedluznia konta o miesiac. Ja zawsze tego wszystkiego sie domagam i dostaje(ostatnio pisalem ze za 10godz.bez neta oddali 33zl.).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #894800  autor: gonzolak
 08 lis 2016, 20:59
darekka : dużo szczęścia masz, że tak szybko rozwiązują problem . Swoją drogą heayah a tmobile ma to jakieś znaczenie? Wydaje mi się, że heayah ma jednak mniejszy priorytet w obsłudze technicznej itd. U mnie dalej nic nie działa. Od soboty bez neta. A najlepsze, że 3 osoby już próbowały mi paczki awaryjne 2gb aktywować na przetrwanie i nikomu się to nie udało :) Ręcznie nawet chciałem poświeć 2zl i zakupić pakiet ale ani nie pobrało pieniędzy ani nie aktywowało pakietu - pełne zacięcie konta hehe
 #894833  autor: darekka
 09 lis 2016, 07:10
Opiekują się 4 numerami z tą usługą( 2 Heyah i 2 T-mobile) i nie widzę różnicy w czasie usuwania problemów(reklamacje i tu i tu około 3tyg., ostatnie problemy w obu przypadkach net działał po 10-15godz. od zgłoszeń).
Miałem kiedyś taki problem, że konsule dawali paczuszki GB ale w inne miejsce w systemie niż powinni(i nie działały) ale po odczekaniu godzinki od info iż paczkę przydziela jeśli smsa z tą informacją nie było(a musi być) dzwoniłem ponownie i jak był ogarnięty konsul to poprawiał błędy poprzedników.

Dzwoń do skutku, napisz jak najszybciej reklamacje i domagaj się zwrotu kasy, rekompensaty i wydłużenia konta(w Heyah ostatnio wypłacili mi 30zł. i konto przedłużyli o 100dni.).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #894957  autor: gonzolak
 10 lis 2016, 09:34
update: po 3 dniach od zgloszonej reklamacji w formie mailowej usługa zostala naprawiona, wszystko dziala prawidlowo. Zwrocono mi pobrane pieniadze z konta + dostalem 30zl do wykorzystania na kocnie. Mam nadzieje ze teraz wszystko bedzie ok:) darekka dzieki za rady
 #894958  autor: darekka
 10 lis 2016, 09:46
Cieszę się, że pomogły-bezawaryjności życzę.

P.S. pamiętaj kiedy i jak uruchamiać usługę(czekaj do końca dnia kiedy otrzymasz smsa z zaproszeniem ale przed północą wyłącz transmisję internetową i odpalaj z rana dnia następnego).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #895293  autor: zoltan666
 13 lis 2016, 12:37
Czy jest ktoś taki kto zarejestrował numer przez kuriera, otrzymał Rok ważności konta, a potem aktywował usługę "Masz złotówkę..."? Dręczy mnie to, czy taka aktywacja nie wyklucza się z tym RWK?
 #895296  autor: darekka
 13 lis 2016, 13:00
Nie powinno być żadnego problemu gdyż ta usługa jest na stałe przypisana do naszych starterów. Regulaminy też w tej materii nie wskazują na jakiekolwiek możliwe problemy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #895409  autor: zoltan666
 14 lis 2016, 11:01
Odpowiedź z T-Mobile: "Opcja Masz złotówkę masz no limit nie wpływa na ważność konta na połączenia wychodzące. Jej regulamin nie zawiera zapisu o skróceniu ważności konta przez aktywację tej usługi."
  • Strona 53 z 202
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 202
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 202