DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 111 z 204
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 204
 #888904  autor: Pawrzes
 27 wrz 2016, 15:46
Najwcześniej pod koniec października wirtualna sieć Virgin Mobile Polska (działa na sieci P4) wprowadzi do oferty taryfy abonamentowe - dowiaduje się rpkom.pl.

Plan operatora kierowanego przez Grażynę Piotrowską-Oliwę zakładał, że wydarzy się to wcześniej, ale, jak wynika z naszych informacji, na przeszkodzie stanęła awaria w data center Netii.

Wyniku eksplozji infrastruktury gazowej, uszkodzone zostały posadowione tam urządzenia należące do MVNO. Virgin Mobile nie rości sobie jednak praw do odszkodowania ze strony telekomunikacyjnego dostawcy.

Jak mówiła wcześniej Piotrowska-Oliwa, MVNO zainwestował 10 mln euro w budowę własnej infrastruktury teletechnicznej, pozwalającej na większą niezależność od P4 i elastyczność w kształtowaniu oferty.

http://rpkom.pl/artykul/1289689.htm

Pozdrawiam
 #891078  autor: ganc2
 12 paź 2016, 09:48
System poleconych jeszcze żyje? Gdzie go znajdę?
 #891097  autor: negra
 12 paź 2016, 11:25
Kolega mi powiedział że jeżeli przenoszę do Virgin Mobile numer to oprócz ; dodatkowego ; neta są dwa miesiące za 50% ceny którą uiszczamy za np. pakiet bez limitu za 29 zł. Jest to prawda ? pytam ponieważ pobierznie spojrzałem na stronę Virgin i nie wpadło mi to w oko.
 #891256  autor: obru
 13 paź 2016, 09:50
2 lata temu przeniosłem się do VM. 2 tygodnie temu dostałem sms o potwierdzenie że ja to ja. Działa kod na 50% zniżki w pakietach oraz na dodatkowy internet.
 #891258  autor: Remington
 13 paź 2016, 10:10
Moja karta Virgin leży w szufladzie. Nr przeniesiony, więc może zarejestruje się na smsa? Jaką treść trzeba wysłać i na jaki nr?
 #891433  autor: negra
 14 paź 2016, 02:08
Wczoraj o 22-giej poprzedni operator uwolnił mój numer , a po 1-szej dzisiejszego dnia pojawił się sygnał Virgin na moim telefonie , Jednak gdy zadzwoniłem do operatora w celu aktywacji słyszę ;Ten numer nie został zarejestrowany nie mozesz wykonywac-odbierac połaczeń ; o co chodzi , co trzeba jeszcze zrobić żeby zadziałało . Miało być wszystko proste , bez problemowe według zapewnień operatora gdy składałem wniosek o przeniesienie numeru do V.M a wychodzi jak...
 #891439  autor: negra
 14 paź 2016, 07:24
No i wygląda na to że jestem już w sieci Virgin Mobile . Połączyłem się z infolinią , sprawdziłem stan konta a więc przeniesienie zostało zrealizowane i nie potrzebnie się ; gorączkowałem; . Zastanawia mnie co oznacza otrzymana wiadomość ; Aktywacja blokady została zlecona ; o co chodzi podpowiecie?
 #891455  autor: rudymax
 14 paź 2016, 09:59
Może tak ja w Play jest zakładana blokada operatorska usług premium na nowym starterze, która znika po pierwszym doładowaniu, ale pewności nie mam.
 #891456  autor: odkrywca1
 14 paź 2016, 10:03
negra pisze:Aktywacja blokady została zlecona ; o co chodzi podpowiecie?
jest to domyślna blokada zakładana przez operatora na nowe numery

jak doładujesz za 5 zł to będzie również automatycznie zdjęta
 #891459  autor: negra
 14 paź 2016, 10:11
@odkrywca1 przewidziałeś, po doładowaniu dostałem wiadomość że blokada została zdjęta..Jak uruchomić z powrotem tą blokadę, ile trwa aktywacja konta w Klub Mobile?
 #891532  autor: odkrywca1
 14 paź 2016, 16:18
negra pisze:@odkrywca1 Jak uruchomić z powrotem tą blokadę, ile trwa aktywacja konta w Klub Mobile?
blokadę uruchomisz na infolinii *222 opłata darmowa

nie rozumiem o co dokładnie pytasz odnośnie aktywacji klubu Mobile

- klub virgin aktywacja przez maila
- rejestracja numeru do 24 h ( często od razu )
- aktywacja konta ?? po dodaniu numeru do konta powinien być aktywny od razu ( może być lekkie opóźnienie ale to wynika z systemu bilingowego)

- ogólni wszystko da się załatwić za pomocą infolinii lub maila do virgina
 #891545  autor: negra
 14 paź 2016, 18:22
Pytałem o aktywację klubu ponieważ po zarejestrowaniu i otworzeniu przesłanego przez Virgin maila kliknięciu w linka miałem długi czas komunikat
Ale super, że jesteś z nami! Kliknij w link, aby aktywować konto w Klubie Virgin i uzyskać dostęp do zniżek i benefitów!
Parę minut temu wchodząc na stronę V.M. zauważyłem że konto klubu jest już aktywne i dalej już odbyło się bez problemów .
Czy aktywacja pakietu np. BezLimitu na prawdę trwa do 24 godzin?
 #891549  autor: odkrywca1
 14 paź 2016, 19:12
nie faktyczny czas to często jest 5 min lub nawet krócej - 24 h to jest takie zabezpiecznie dla operatora myślę że każdy operator takie posiada
Porada :
nawet jak nie ma aktywacji w klubie Virgin to możesz wbić *222# ( kod dla fremmium dla każdej taryfy inny ) i tam zobaczyć czy już jest aktywny pakiet
 #895750  autor: lee
 16 lis 2016, 09:51
Czy ktoś ze starych użytkowników którzy "wyprosili" dostęp do wszystkich zasiegów próbował załatwić podobną sprawę na nowym nr aktywowanym z blokadą?
Jest jakaś szansa na odblokowanie przez dział techniczny roamingów powołując się na stare aktywne numery?
Druga sprawa jeżeli mam konto w klubie od początku istnienia virgin. Numery które mam zarejestrowane są od jakiegoś czasu to co się stanie jeżeli nowy numer który był zakupiony i aktywowany poprzez kuriera dodam do tego starego konta a w razie potrzeby będę go chciał odpiąć powiedzmy w celu przeniesienia do innej sieci?

Pozdrawiam
 #895872  autor: odkrywca1
 16 lis 2016, 20:05
z rejestracją to się nie popisali
ja mam kilka numerów w VM i do tej pory widniały jako zarejestrowane, ale w październiku dostałem sms ze muszę zamówić kuriera ???
Dzwoniłem na infolinie i obecnie figurują jako niezarejestrowane

Ostatnio również nie miałem szczęścia do przenoszenia numer bo kurier okazał się nieogarnięty i prawie nie zostawił mi koperki tylko zabrał wszystko i pobiegł do swojego samochodu i ledwie go złapałem na ulicy.

Pamiętam te piękne czasy kiedy VM przysyłał zwykłym listem i nie było żadnego problemu na ale ustawa AT i pozamiatane

@ukefake
nie dzwonili na żaden z numerów a szkoda.
artykuł to chyba tylko news medialny żeby dobry PR robić
 #895884  autor: jutek
 16 lis 2016, 21:21
Zmienili strategię i zamiast dzwonienia przesłali na niektóre numery przeniesione sms z informacją o potwierdzeniu danych, na który trzeba było odpisać "TAK" pod numer 8000 aby numer był zarejestrowany. Niektórzy takie smsy już dawno dostali, niektórzy do tej pory nie (i sądzę, że już nie dostaną). Ciekawy jestem czy jakby w ciemno wysłać sms o treści "TAK" na 8000, to czy numer mimo braku smsa od Virgin "automagicznie" by się nie zarejestrował.
  • Strona 111 z 204
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 204
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 204