@up
Nie ma potrzeby, z automatu jest anulowane.
Eh, te kobiety...
klimasz pisze:Na marginesie.
Taryfy indywidualne oczywiście da się zaoferować dla klientów "biznesowych". U mnie rok temu też niby się nie dało, ale jeden kolega z forum pomógł. I ku "zdziwieniu" konsultantów potem dało się ;] także ten...
Ja ogólnie nie rozumiem dlaczego np. w Orange, dla kogoś kto prowadzi dział. gosp. niby "nie da się" zaoferować taryf indywidualnych? T-Mobile i Play nie robiły nigdy problemów z tym, aby brać taryfę "dla indywidualnych" na "firmę". T-Mobile jest dalej taka możliwość z Play'em - nie wiem, ale przewiduję, że da się bez problemów, a pytanie do Orange Eksperta - dlaczego Wy robicie z tym problemy?
Pewnie, że się da, ale nie zrobi Ci tego każdy konsultant. Żeby zaproponować taryfy indywidualne dla biznesu trzeba w CRM Mobile pozmieniać parę rzeczy, konsultant robi to na własne ryzyko i nie każdy wie jak to zrobić - lepiej niech tak pozostanie. Uwierz, można robić cuda, ale można za to nieźle beknąć. Dlatego oficjalnie nie ma taryf indywidualnych dla biznesu.
Czemu Orange robi tego typu "problem" nie mam pojęcia.