DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 84 z 102
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 102
 #901151  autor: Dorotea
 22 gru 2016, 11:40
Gregrin pisze:co ma zrobić konsultant, to narzuca góra i nie ważne jakich argumentów użyjemy (nie ważne nawet czy sam konsultant się z nami zgadza) pewnie i tak reklamacja zostanie odrzucona.
Najgorsze (jak zawsze) jest dla mnie to ze zrobili to "po cichu" zamiast ogłosić koniec przedłużania albo zakomunikować (wystarczyłoby miesięczne wyprzedzenie) wyłączenie sposobów na przedłużanie (bonusów z FB, strony play, pakietu 10za5) od nowego roku. W lutym lub styczniu mogliby je przywrócić twierdząc ze odpowiadają na odzew klientów ;)
To nie takie proste zmienić lub wycofać regulaminy i oni mają tego świadomość. Promocji przedłużających pakiety bonusowe jest trochę.

Odrzucenie reklamacji otwiera drogę do zgłoszenia w UKE, podawałam przykład jak klient zgłosił i UKE kazało Playowi oddać co zabrali.
 #901174  autor: 3G
 22 gru 2016, 13:02
Wczoraj przedłużyłem normalnie nakrętkami na jednym numerze złotówki, a na drugim GB.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #901175  autor: Dorotea
 22 gru 2016, 13:04
Przedłużyłeś, bo mimo kłamstw konsultantów Play da się bez problemu to robić, zresztą promocje na nakrętki są do końca grudnia.

Sama nie piję Coli i podobnych świństw, ale kupiłam kilka butelek, bo się przyda jako odrdzewiacz i wykorzystam kody :)
 #901181  autor: bartek07
 22 gru 2016, 13:30
No Cole użyłem kiedyś żeby odkręcić kurek od kranu żeby wymienić uszczelkę haha. A nie chciało zejść i poszło potem.

Przedłużyć i pewnie przedłużysz ale mogą Ci usunąć środki promocyjne mimo, że do końca ważności jest np. 20 dni.
 #901185  autor: Gregrin
 22 gru 2016, 13:41
3G pisze:Wczoraj przedłużyłem normalnie nakrętkami na jednym numerze złotówki, a na drugim GB.
Chodzi o to ze środki na koncie widnieją jako połączone a później zgodnie ze swoja ważnością przepada bonus. Tak wynika z nielicznych postów. Jeśli mamy dzielić się doświadczeniami to najważniejsze jest podanie daty aktywacji bonusu. Aktualnie strzelam ze bonusy aktywowane od listopada mogą mieć ta "cechę". Jeśli w ogóle to prawda.
PS. Ciekawostka jest sposób rozliczania i odbierania tego bonusu z konta złotówek/GB. Ilość jednostek "z bonusu za rejestracje" - wykorzystanie jednostek od dnia aktywacji bonusu do dnia jego zakończenia? Mieliby stosować ten algorytm do każdego konta w 30/60 dni po aktywacji bonusu ??
 #901202  autor: jarekt
 22 gru 2016, 14:24
Napiszę krótko (tzn. postaram się :) ) choćby to: stan i ważność złotówek promocyjnych (promoZŁ) z Bonusu za rejestrację jak i GB promocyjnych według regulaminu promocji sprawdza się następująco:
REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „BONUS ZA REJESTRACJĘ NUMERU W PLAY” pisze:"9. Stan Bonusów można każdorazowo sprawdzić na ww.24play.pl lub kodem:
9.1. Bonus Dodatkowy Pakiet Złotówek o wartości 100 złkod *101#
9.2. Bonus 10 GBkod *108# dla taryf Play Fresh, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę, Formuła Play na Kartę, Formuła Mini Max na Kartę, Play Karta, Nowy Play na Kartę, Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play, Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci, Oferta Promocyjna Lubię to!
9.3. Bonus 10 GBkod *107# dla taryf Play na Kartę Lubię to! I Play na Kartę Surf
9.4. Bonus Rok Ważności Konta - kod *101#"
Więc jasno widać, że jakiekolwiek doładowanie konta promocyjnego złotówkowego i konta GB poprzez jakąkolwiek promocję/ofertę (promocja "Bonus za Rejestrację" nie wyklucza się z innymi), które spowoduje wydłużenie konta promoZŁ i/lub GB spowoduje też zmianę daty ważności Bonusu za rejestrację - bo jego ważność sprawdza się kodem *101# albo na Play24 - a jest tylko jedna data ważności konta promoZŁ i jedna data ważności GB.
I tak samo jest w taryfach internetowych.

Kasowanie Bonusów złotówkowych i GB z promocji za rejestrację jest bezprawne pod warunkiem, że przedłużyliśmy ważność konta promoZŁ (w taryfach głosowych) lub konta GB (w taryfach głosowych i internetowych).

To, że jest napisane w regulaminie, że ważność promoZŁ wynosi 30 dni oznacza tylko i wyłącznie ważność początkową po której te środki przepadną jeśli nie zostaną przedłużone (w regulaminie nie ma nawet informacji, że niewykorzystane środki przepadają ale nawet gdyby taka informacja była to by to i tak nic nie zmieniało).

Poniżej przykład z życia wzięty, który każdy mam nadzieję zrozumie.

Gdy np. 1 stycznia - gdy przykładowo straciłeś ważność konta - robisz doładowanie swojego konta w prepaidzie u dowolnego operatora powiedzmy kwotą 30zł. I w regulaminie jest przykładowo napisane, że takie doładowanie daje ważność np. miesiąc (do 1 lutego w tym przypadku) i po tym terminie środki przepadają.
Gdy doładujesz konto ponownie ale 15 stycznia kwotą 30zł (środki się zsumują) to ważność zmieni się na 15 lutego. Załóżmy że tych środków nie zużywasz na nic - masz 60zł (dzwonisz tylko do Play a masz Stan Darmowy).

Czy 1 lutego Twoje poprzednie 30zł (doładowane 1 stycznia) ulegnie skasowaniu bo w regulaminie było napisane, że te środki przepadną po miesiącu? Czy operator ma prawo skasować te 30zł?

Nie, Nie i jeszcze raz Nie!!!

I tak samo jest ze złotówkami promocyjnymi w Play i GB. I to zarówno w taryfach głosowych jak i internetowych.

Wszelkie ręczne czy automatyczne kasowania tych środków jeśli zostały przedłużone wcześniej innymi doładowaniami/promocjami/usługami są nielegalne (piszemy reklamację, a potem piszemy do prezesa UKE).
 #901203  autor: Dorotea
 22 gru 2016, 14:28
Za bardzo streściłeś :)

Dodam, że regulaminy nie są dla ozdoby tylko są częścią umowy z operatorem, dlatego nie może on sobie dowolnie kasować środków tylko musi trzymać się zapisów we własnych dokumentach.

I tak jak wyżej napisał jarekt - w przypadku kasacji środków, reklamacja, a jeśli nieuznana to UKE.
 #901215  autor: bolek2004
 22 gru 2016, 15:17
Z tym listopadem to jakiś bałach, na 5 numerach uruchomiłem tego samego dnia w listopadzie i bonus był już przedłużany i nic nie przepadło.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2016, 18:09 przez bolek2004, łącznie zmieniany 1 raz.
 #901221  autor: andrzejgolota
 22 gru 2016, 15:42
Też raczej skłaniałbym się ku sytuacji, że to przypadki jednostkowe. Zarządzam czterema numerami, przedłużam konto promocyjne, internet oraz resztki minut które zostały ze starych dobrych promocji doładowań. Tylko raz na jednym nr zdarzyło się, że pakiet neta przepadł ale to był ogólny problem tego konkretnego dnia, były opóźnienia w aktywacji pakietów i promocja "Rok Internetu za Darmo" nie przedłużyła w czasie salda internetowego. Ale udało się to odzyskać, dobrze napisana reklamacja i zwrócili na konto 15 Gb transferu. Póki co raczej nie ma podstaw, żeby twierdzić że kombinują coś na większa skalę.
 #901242  autor: adacomp
 22 gru 2016, 17:47
Walczę o bonus 400zł za staż już prawie 9 dni i nie mogę go dostać.
Infolinia , i zlecenia Play24 nie pomagają i są po chamsku zamykane.
Play który sam ustanowił regulamin bonusu , jawnie go łamie i nie przestrzega - punkt 12.
 #901248  autor: bolek2004
 22 gru 2016, 18:17
Do dnia dzisiejszego nie wycofano bonusu za rejestrację więc nie ma o czym dyskutować z konsultantami, bonus należy się każdemu jak psu buda.
Więc albo u Ciebie na nr jest coś nie tak, albo to ogólna awaria która dotyczy wszystkich, trzecia opcja to taka że coś kombinują z bonusami i lada dzień znowu zobaczymy zmieniony regulamin gdzie będą kolejne utrudnienia.
Potraktujcie to jako takie luźne info bez zastanawiania się nad tym czy tak jest czy nie bo już różne bajki słyszałem od tych w salonie czy na infolinii (W sumie niektórzy to mają niezły talent, lepiej sprawdziliby się pisząc bajki dla dzieci, większy byłby pożytek:)) Mianowicie:
Wczoraj byłem z kumplem w salonie play żeby przenieść numer z nju do play no i konsultantka stwierdziła że zmienia się polityka firmy i żeby odebrać bonusy za rejestrację czy przeniesienie potrzebne jest wyrażenie zgód marketingowych na wszystko. Bo ona próbowała bez zgód i się nie dało bonusów aktywować, choć myślę że to tylko jest jej własna inwencja żeby ludzie się nie czepiali że nie pyta o zgody marketingowe tylko przy przeniesieniu daje papier do podpisania ze wszystkim na tak.
 #901250  autor: prasugrel
 22 gru 2016, 18:25
Przepadło mi 7 GB na numerze aktywowanym 19.11, taryfa PnK Surf. Napisałem zgłoszenie, dzisiaj zadzwonił konsultant i powiedział, że aby bonus za rejestrację nie przepadł, należało doładowywać konto tak, jakby nie było RWK :shock:
Możliwe, że te problemy dotyczą niedawno aktywowanych numerów, bo na innych nic nie przepadło.
 #901259  autor: adacomp
 22 gru 2016, 19:00
Gregrin pisze:
marcinek243 pisze:Znajomy czeka na jednym numerze na aktywacje bonusu od 12stej. Coś jest na rzeczy?
Raczej system play ma jakiś problem bo forum padło i korki od rana podobno tez nie wchodzą.
Play24 działa i konsule jak widać już zaczęli święta bo mam nadal otwarte 2 zlecenia i oczywiście zero kontaktu.
Jaki zasięg takie z....e Biuro Olewki Abonenta :(
  • Strona 84 z 102
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 102
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 102