DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 57 z 202
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 202
 #902289  autor: zoltan666
 29 gru 2016, 19:33
Przecież jest napisane wyraźnie: "Za 1 zł otrzymują one nielimitowane połączenia na numery komórkowe i stacjonarne, nielimitowane SMS-y oraz 300 MB Internetu na jeden dzień."
 #902292  autor: darekka
 29 gru 2016, 19:44
No i o tym piszę mimo, że regulaminów brak. Generalnie jak dla mnie to szału nie ma.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #902307  autor: odkrywca1
 29 gru 2016, 20:37
Kod: Zaznacz cały
Przecież jest napisane wyraźnie: "Za 1 zł otrzymują one nielimitowane połączenia na numery komórkowe i stacjonarne, nielimitowane SMS-y oraz 300 MB Internetu na jeden dzień."
ok zrozumiałem to tak, że 300 MB jest jak w Virgin bez opłat a potem 1zł i masz no limit

Moj błąd - dzięki za zwrócenie uwagi
 #902308  autor: Taki_tam
 29 gru 2016, 20:52
Nowa oferta wyróżnia się tym, że płacisz tylko za dzień w którym użyłeś usługi. W opcji masz złotówką masz no limit , płacisz zawsze przez 30 dni po 1zł (chyba, że nie masz na koncie kasy). 300MB/dzień dla wielu wystarczy aż nad to. Jest to też fajna opcja dla drugiego numeru tzw "backup'owego", masz RWK i czasem możesz zapłacić 1zł jak potrzebujesz. Oczywiście nie jest to co nasza oferta, masz złotówkę masz no limit jest dla tzw. "heavy userów" testerów i raczej w tej postaci się nie pojawi na rynku. Widać, że nowa oferta została inaczej zaprojektowana, prawdopodobnie dużo lepiej niż nasza, w końcu coś te nasze testy dały dla operatora.
 #902316  autor: odkrywca1
 29 gru 2016, 21:29
Testy pokazały również że nie działa platforma miboa ale dalej nic nie zmieniają

sam jestem ciekawy czy całkowity no limit przeciążył by sieć ??

zastanawiam się nad tym bo ja użyję 200 - 300 GB ale moi znajomi ( mniej techniczni mieszczą się w granicach 30 do 60 GB ) i to się rozkłada na większą ilość userów
 #902319  autor: notsure
 29 gru 2016, 21:45
Nasza oferta "Masz złotówkę masz no limit" jest wytworem jakiś specjalistów marketingu, którzy wymyślili chyba z 5 promocyjnych taryf i moim zdaniem nawet nie dostrzegli jaką dobrą taryfę wymyślili (przy której wszystkie inne co są na rynku "leżą i kwiczą"). A kiedy wyszedł regulamin i się już zorientowali to po prostu przestali wysyłać darmowe simy, sam zamawiałem parę razy na różne osoby i ŻADEN nie przyszedł. Moje szczęście, że kupiłem kartę na allegro za 1zł :)

I tak, uważam, że gdyby ta oferta była ogólnie dostępna to pewnie darmowe aero2 byłoby Expresem w porównaniu do działania t-mobile. Wystarczy zobaczyć jak Play się "wykrwawia" z tym darmowym DILem w RBM. U mnie wieczorami to jest 100 Kbps/s - 1,5 Mbita/s w Play LTE.

Jedyny plus tego "nowego 1 zł dziennie" jest to, że może ogarną jakoś tą średniowieczną platformę jak będą mieli pół miliona reklamacji dziennie, że znowu komuś złotówki nie pobrało i rozlicza wg. cennika :D
 #902321  autor: odkrywca1
 29 gru 2016, 21:54
To prawda, może system pobierania 1 złoty będzie działał bez problemowo

jednak jeżeli po 300 MB będzie z automatu bezpieczny internet to będzie armagedon dla użytkowników i żniwa dla operatora
pozostaje tylko czekać na regulamin
 #902322  autor: Taki_tam
 29 gru 2016, 22:02
Stawiam, że po 300MB będzie przycięcie pasma, jakby był bezpieczny internet to by było gorsze niż 4 grosze czy podwyżka 5zł. To by mogło rozsadzić całego prepaida...
MiBOA to najgorszy "szit" jaki widziałem u operatorów, tego strach używać...
Sieci komórkowe nie są gotowe na no limit internetu. Jeden klient może praktycznie zapchać jeden BTS, reszta podłączonych się w danej lokalizacji męczy, dlatego nie będzie to raczej szeroko dostępne. Masz złotówkę masz no limit też nie jest no limit, jest tego po prostu dużo GB.
 #902383  autor: kaspeed
 30 gru 2016, 09:15
Na dziś nic nie pobije oferty.Jej wyjątkowość jest super xD.
O prędkosci ktoś pytał.Mój rekord to 85megabitów. O godzinie 14.30 w Miejscowosci Szamocin pod poznaniem. Priorytety wysokie. Bełchatów 35/20 24/7 więc nie jest źle ktoś przy agregacji pasm i lepszym modemie nawet 100mega wyciągał.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #902395  autor: darekka
 30 gru 2016, 09:36
Ja na only LTE 1800(brak agregacji, bo u mnie jeszcze nie ma) miałem ponad 100Mb w naszej usłudze:szczegóły w podpisie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #902502  autor: zwariowany.kurczak
 30 gru 2016, 13:05
odkrywca1 pisze:Testy pokazały również że nie działa platforma miboa ale dalej nic nie zmieniają

sam jestem ciekawy czy całkowity no limit przeciążył by sieć ??

zastanawiam się nad tym bo ja użyję 200 - 300 GB ale moi znajomi ( mniej techniczni mieszczą się w granicach 30 do 60 GB ) i to się rozkłada na większą ilość userów
CAŁKOWITY bez limit NIE pogrąża sieci, masz ustawione wskaźniki ilości/częstotliwości połączeń/sms, kierunkowanie ruchu - jeden/dowolne numery, Internet? Wystarczy dać 10GB, a później 1Mb/s do 20GB i dalej 32kbps... I reklamować jako no-limit... Ewentualnie telefon z BOK co tak Pan zapierniczasz... bo ban.

Są oferty na świecie z no-limit do tel/sms 250 numerów, dalej stawka podstawowa + paczka Internetu + lejek. PROSTE zabezpieczenie się przed nadużyciami. U nas LEPIEJ wygląda takie coś bez * i wyjaśnień, ale z blokadami kart :-D reklama reklama...

Inaczej też podchodzi się do simek generujących ruch, zakupionych w ofertach łączonych/rodzinnych czy długoletnia współpraca Kowalskiego z firmą X. Nie wszystko u Opa robią automaty, statystyki numerów podejrzanych o generowanie ruchu są przeglądane przez pracowników, mogą oni "zaptaszyć" czy podnieść sztandarowe "czerwone lampki na BTS" dla danego Klienta.

Tyle teoria. Dla operatora LEPIEJ jest jeśli rozmawiasz/piszesz przez komunikator, ile to zajmie pasma 64kbps? A sygnalizacji, opłat MTR, kosztów mniej, ruch "Internetowy"jest tańszy w zakupie...
 #903967  autor: notsure
 07 sty 2017, 12:26
Do 7 stycznia 2017 miałem ważność na rozmowy wychodzące. Wczoraj doładowałem za 50 zł moją kartę Heyah. Aplikacja mobilna po zalogowaniu pisze na górze "Uwaga masz zablokowane połączenia wychodzące, doładuj konto za minimum 25 zł. Poniżej przy Stan Konta, że ostatnia aktualizacja 30.12.2016, godz.13:52. Niżej "Operacja nie powiodła się. Spróbój jeszcze raz za chwilę. [Kod: 203]". I podaje błędny stan konta (pewnie ten z 30 grudnia). W Historii Konta - brak zdarzeń :/ I tak od dwóch dni.

Strona internetowa miboa wita mnie za to przyjaznym "Przepraszamy. W tej chwili serwis jest niedostępny prosimy spróbować później". W podmenu Historia Konta mam wczorejsze 16:56 doładowanie 50 zł. Ale dzisiaj rano jak sprawdzałem to mam pobraną 1 złotówke o 07:14 i później tylko JEDNO doładowanie o 07:16. Myślałem zatem, że pewnie po 100 MB (czy ile tam trzeba) włączy mi się bezpieczny internet ale jakoś net cały czas działa ? Za wcześniejsze dni zawsze dostawałem dwa doładowania. Ciekawe czy to jakieś zmiany czy kolejny błąd miboa, bo juz się nastawiłem na brak neta i pisanie kolejnej reklamacji.

p.s. w google play jest jakaś aplikacja T-mobile Bankowe, musiałbym na głowę upaść, żeby u nich mieć jakiekolwiek pieniądze przy takim "standardzie" działania :)

EDIT: zalogowałem się teraz o 17:20 i o 07:15 mam drugie (a w zasadzie pierwsze) doładowanie, wcześniej go nie było tzn. że wszystko standardowo net działa, miboa leży :mrgreen:
 #904308  autor: driver
 08 sty 2017, 23:26
Składałem przez MIBOA reklamację na zajumanie Super Złotówek w dniu 29.12.2016. Elegancko z załącznikiem w pdf i zeskanowanym własnoręcznym podpisem.
Dzwoniłem na BOA od 30.12.2016 do 02.01.2017 i pytałem, czy otrzymali i zarejestrowali moją reklamację. Nie umieli potwierdzić.
Wkurzyłem się i 02.01.2017 wysłałem normalnie mailem z załącznikiem na [email protected].
Dotarło. Przyszedł mail z potwierdzeniem, a 05.01.2017 sms, że pismo oczekuje na rozpatrzenie i "przewidują, że rozwiążą sprawę w około 8 dni" oraz "proszą o cierpliwość" z "Departament Sprzedaży Zdalnej i Obsługi Klienta".
Więc cierpliwie czekam. A wynikiem się tu podzielę.
Podsumowując. Straciłem zaufanie do tego ich MIBOA, chociaż wcześniej zgłoszenia przez ten system szybko mi rozwiązywali...

driver
 #904792  autor: driver
 12 sty 2017, 01:32
Dostałem odpowiedź na moją reklamację. Wg. mnie Konsultantka T-Mobile unika bezpośredniego odniesienia się do zapisów z Warunków Ofert na które się powoływałem, tzn. że "Masz złotówkę..." to opcja usługowa, a Super Złotówki m.in. przeznaczone są do opłacania opcji usługowych.
Ale pewnie o to chodziło. Żeby się wprost nie przyznać, że Warunki Ofert swoje, a system Demobila swoje. Cytuję:
"W odpowiedzi na korespondencję z 02.01.2017 dotyczącą telefonu 532... informuję, że sprawdziłam zdarzenia na koncie Pana numeru.
Wyjaśniam, że zgodnie z warunkami oferty Starter T-Mobile na kartę „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”, w celu korzystania z oferty niezbędne jest m.in. posiadanie stanu konta umożliwiającego pobranie opłaty codziennej za opcję w wysokości 1 zł. Warunki oferty nie przewidują możliwości pobierania opłaty z konta Złotówek (??? :shock: ) lub Super Złotówek. Dziękuję za przekazanie sugestii odnośnie wprowadzenia takiej możliwości. Aktualnie nie ma możliwości pobierania opłaty dziennej 1 zł z innych źródeł, niż środki na koncie. W przypadku ewentualnych zmian stosowna informacja będzie wprowadzona do warunków oferty.
W związku z powyższym brak jest stwierdzenia nieprawidłowości na koncie Pana telefonu, toteż brak jest podstaw do uznania Pana roszczeń za zasadne. Stan konta Pana telefonu (0,12 zł) nie jest wystarczający na pobranie opłaty dziennej 1 zł. Natomiast Ważność 15 Super Złotówek wygasła 28.12.2016 prawidłowo.
Mimo to, mając na uwadze naszą pomyślną współpracę jednostkowo zwróciłam wnioskowane 15 Super Złotówek na 10 dni oraz przyznałam kwotę 10 zl do stanu konta Pana telefonu. Zachęcam do korzystania z usług.
Z poważaniem
I.N. St. Konsultant ds. Reklamacji"

Od siebie jeszcze dodam, że informacja, że Super Złotówki 28.12.2016 wygasły prawidłowo to po prostu mijanie z prawdą. Super Złotówki zniknęły z konta już 26.12.2016.
Myślę nad zgłoszeniem do UKE w zakresie tego, że zapisy Warunków Ofert wskazują na pewne funkcjonalności, których następnie operator nie realizuje. Jak do tej pory bawiłem się "Masz złotówką" za max dychę doładowania. A jeśli będę chciał doładować za 50, albo 100 zł i Demobil znowu zabierze czego według Warunków Ofert nie powinien?
Być może poproszę o pewną konsultację Kolegów z niniejszego forum doświadczonych w ofercie "Masz złotówę" (masz co robić :wink: ).
Pozdrawiam!

driver
  • Strona 57 z 202
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 202
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 202