Gregrin pisze:Dorotea pisze:Pozwolę sobie zacytować:
A ja zauważyć ze ten przypadek odnosi się do starego regulaminu (przed 16.11) gdzie nie bylo zapisu o 30 dniach ważności bonusu.
Dorotea pisze:jest tam zwrot "pakiet złotówek"
Czyli jak określa regulamin ofert konto główne ??
PS. Ja nie mowie ze nie macie racji, ja mowie ze przy tych regulaminach nie macie szans. Mimo wszystko życzę powodzenia.
Mnie akurat dotyczy pierwszy stary regulamin, bo coś mnie tknęło i odebrałam bonusy już w sierpniu/wrześniu.
Co do nowego regulaminu bonusu to kody tam wskazane pokazujące stan i ważność konta niczego nie rozbijają na części i tego należy się trzymać przy reklamacji i zgłoszeniu do UKE.
Play sam tak chciał, a mógł jak Orange kierować bonus na oddzielne subkonta, nie łączące się w żaden sposób z innymi promocjami, ale nie zrobił tego.
muchakk pisze:Do mnie właśnie dzwonili w sprawie reklamacji dotyczącej przepadniecia promocyjnych środków. Kobieta mi wmawiala, ze promocje nie łączą się ze sobą pomimo tego ze regulamin mówi inaczej. Poprosiłem ja o przesłanie tego na pismie. Sprawę przekaże do UKE i UOKIK nie dam siebie robić w konia.
Reklamacja odmowna musi być w formie pisemnej i z podaną podstawą prawną więc przeczytaj co napiszą, bo gadanie konsultantów to czasami inna bajka.