DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 108 z 139
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 139
 #900393  autor: bosake
 16 gru 2016, 12:50
Witam. Czy jest sposób żeby przejść do RBM Energy i zyskać RWK ? Bonus za rejestracje już nie należy się.
 #900407  autor: darekka
 16 gru 2016, 13:38
TAK. Zmieniasz taryfe na "Play na kartę Rok ważności konta". Kodem lub doładowaniem(za np.5zł.) zdobywasz RWK po czym zmieniasz taryfe na RBMenergy, a RWK zostaje. Tu możesz jeszcze uruchomić Stan darmowy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #902841  autor: aster
 31 gru 2016, 19:17
U mnie jest podobny problem. 105zł na koncie głównym lecz nie mogę kupić pakietu danych z uwagi na przekroczenie daty ważności połączeń wychodzących.

Co najlepiej zrobić aby móc jak najdłużej wykorzystywać pakiety danych (bez rozmów/SMS gdyż karta jest w tablecie)?
 #902895  autor: pavesi
 01 sty 2017, 01:37
Witam
Play zablokował możliwość zakupu pakietu 100 minut za 10 zł jeżeli jest aktywny ten za 20 zł ?
Mam włączony pakiet za 20 zł nielimitowane rozmowy kończy się okres pakietu i chcę przedłużyć tym za 10 zł ale mam informację że nie mogę aktywować tego pakietu jeżeli mam aktywny drugi..
Ktoś poradzi jak włączyć ten pakiet aby minuty się przedłużyły ?
 #902897  autor: Rebeliant
 01 sty 2017, 01:44
Nic nie zrobisz skoro zablokowali. To było pewne, że kiedyś to nastąpi skoro wszyscy się tym chwaliliście i namawialiście nowych użytkowników do tego, a oni swoich bliskich i znajomych i tym sposobem zrobiła się spora grupa jadących na tym patencie.
 #902906  autor: macc
 01 sty 2017, 07:54
nic się nie stało. Czyżby play dla swoich hejterów zrobił z nowym rokiem taki prima aprilis?Może teraz wzięcie będzie miało lajt mobile za 15zł? :D
 #902911  autor: Gregrin
 01 sty 2017, 09:31
pavesi pisze:Play zablokował możliwość zakupu pakietu 100 minut za 10 zł jeżeli jest aktywny ten za 20 zł ?
Zawsze tak jest. Inny pakiet możesz włączyć dopiero ostatniego dnia. To samo tyczy się odnowienia.
 #903072  autor: aster
 02 sty 2017, 01:43
aster pisze:105zł na koncie głównym lecz nie mogę kupić pakietu danych z uwagi na przekroczenie daty ważności połączeń wychodzących.

Co najlepiej zrobić aby móc jak najdłużej wykorzystywać pakiety danych (bez rozmów/SMS gdyż karta jest w tablecie)?
Panowie, jak najlepiej wyjść z tego by móc wykorzystać to co jeszcze jest na koncie i używać net jak najdłużej?
 #903078  autor: goldenmen
 02 sty 2017, 03:17
Gregrin pisze:
pavesi pisze:Play zablokował możliwość zakupu pakietu 100 minut za 10 zł jeżeli jest aktywny ten za 20 zł ?
Zawsze tak jest. Inny pakiet możesz włączyć dopiero ostatniego dnia. To samo tyczy się odnowienia.

jesteście tego pewni bo według mnie można aktywować pakiet za 10zł wielokrotnie i mozna przedłużyc 100 minutami ten pakiet za 20zł. wielokrotnie to robiłem i wcale nie trzeba to robic ostatniego dnia. dla bezpieczeństwa robie to zawsze tak że 2 dni przed koncem gdyby system im zamulił i robił to przepisowe 24 godz i żeby czasami mi sie nie skonczyła ważnośc pakietu wczesniej.
dodatkowo mam opcje włącz kolejny przy pakiecie 100min i teoretycznie mozna aktywować tych pakietów kilka jednoczesnie.
 #903086  autor: pavesi
 02 sty 2017, 07:36
Mam włączony pakiet ten za 20 zł włączam za 10 zł pojawia się info : ten rodzaj pakietu jest już aktywny na twoim koncie. Możesz włączyć inny lub poczekać aż wydane ważność obecnego. Reklamacja raczej nic nie da...
 #903092  autor: darekka
 02 sty 2017, 08:17
Poczekaj do OSTATNIEGO dnia ważności(np.masz go aktywnego do 5ego stycznia do godz.23:59:59) obecnego pakietu-z samego rana zobaczysz, że ten już nie jest aktywny-nie ma różowego kolorku kropeczki(oczywiście jeszcze działa do końca tego dnia np.5ego stycznia do 23:59:59) i możesz wtedy dokupić inny pakiet minut. Zalecam z samego rana zlecić.

Pomyśl czy miałoby jakikolwiek sens kupować 100minut mając aktywny nolimit-co innego odwrotnie lub do 100 dokupić 100. :?:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #903444  autor: aster
 04 sty 2017, 01:16
Panowie, to jak to jest jeśli na koncie głównym kasa straciła termin ważności a SIM jest wykorzystywany tylko do netu? Co zrobić aby jak najdłużej to wykorzystać (włącznie z uruchomieniem pakietów)?
 #903469  autor: TomekO
 04 sty 2017, 10:05
https://www.redbullmobile.pl/fileadmin/ ... 1_2014.pdf

5. Okres ważności pakietów nie sumuje się. Jednoczesna aktywacja dwóch, tych samych pakietów, nie jest możliwa.

Parę miesięcy temu przedłużałem pakiet za 20 zł pakietami 100 minut za 10 zł. Robiłem to ostatniego dnia ważności pakietu za 10 zł. Korzystałem z tego bodaj rok i wszystko się ładnie przedłużało.
 #903470  autor: TomekO
 04 sty 2017, 10:15
@aster można migrować do innych ofert. Kasa z konta głównego przechodzi. Jak tablet ma LTE to może taryfa ze 100 GB internetu + pakiety na internet w roamingu. Trzeba poszukać jak tam migrować.
 #903472  autor: garfield-
 04 sty 2017, 10:37
@TomekO: na pinka nie da rady migrować

@aster:na lejku możesz jedynie jechać jak wydłużysz ważność konta.
jedynie doładowanie wydłuży Ci na dłużej.
 #903503  autor: TomekO
 04 sty 2017, 13:43
Tylko oferty głosowe. Nie wiem czy da się do DILa zmigrować przez Play ? Ja dziecku do tabletu 3G wsadziłem właśnie PINK 50 z roczną ważnością połączeń internetowych i z bonusem za rejestrację 100 GB. Tylko internet w 3G działa marnie.
 #903548  autor: garfield-
 04 sty 2017, 17:58
Aaaa Tobie chodziło o DIL, sorry.

Do DIL przez fakt chyba było, kodem USSD
 #903562  autor: amigo007
 04 sty 2017, 19:09
O jakim DIL-u mówicie. Czy o taryfie z darmowym internetem LTE? Bo właśnie mam zamiar potestować tą taryfę. Dopiero teraz kupiłem telefon z LTE. Mam jeden nieużywany numer, w taryfie RBM 5. Z tym że przenosiłem ten numer 11 miesięcy temu. Mam jeszcze tylko na miesiąc czasu wychodzące. Czy w dalszym ciągu można wydłużyć konto na rok czasu. I poprzez fakt mobile można zmigrować do red bull mobile 5? Czy czeka mnie doładowanie za 50zł? Czy na pewno jest jeszcze dostęp do tej taryfy RBM5, poprzez migrację?
 #903574  autor: bazooka
 04 sty 2017, 20:00
pavesi pisze:Mam włączony pakiet ten za 20 zł włączam za 10 zł pojawia się info : ten rodzaj pakietu jest już aktywny na twoim koncie. Możesz włączyć inny lub poczekać aż wydane ważność obecnego. Reklamacja raczej nic nie da...
Wybacz, ale na pewno wciskałeś aktywację tego za 10zł mając włączony za 20zł :?:
Jeśli TAK, to kiedy to info się pojawiło? ...czy po naciśnięciu WŁĄCZ, czy dopiero jak podałeś kod z SMSa :?:
Zrobiłem test, bo smutne info zapodałeś na początek roku i nie zabrania mi włączyć i wysyła hasło SMS, z tymże ja mam aktywny obecnie 100minut a nie NOLIMIT...

Posłuchaj kolegi @darekka i daj znać co i jak, bo jeśli to się potwierdzi to już o nowej takiej aktywacji nie ma co myśleć, i bardzo mocno trzeba pilnować obecnej konfiguracji...
...koniecznie DAJ ZNAĆ :!:
 #903679  autor: amigo007
 05 sty 2017, 14:56
Ktoś mi odpowie? Można w dalszym ciągu zmigrować kodem USSD z fakt mobile, do RBM5? Jest zachowana roczna ważność konta (przedłużę w taryfie play RWK) ?
  • Strona 108 z 139
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 139
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 139