DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 6 z 19
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 19
 #904371  autor: Dorotea
 09 sty 2017, 14:38
Nieraz widziałam jak wcześniej Play4You i moderatorzy pisali, że bonusy da się przedłużyć, potwierdzali to. Teraz zmiana frontu, a raczej uniki.

Pytania jakie tam padły nurtują mnie o tyle, że jestem w podobnej sytuacji jak ich autorka. Oczywiście jeszcze nic mi nie zabrali, jak to zrobią z pewnością napiszę do UKE. Gdyby wiele osób, którym zabrali bonus pisało do UKE lub innej instytucji konsumenckiej to one same mogą skutecznie zawiadomić UOKiK.
 #904373  autor: Camis
 09 sty 2017, 14:43
Dorotea pisze:Teraz udają pokrzywdzonych przez klientów, a prawda jest taka, że wyszli na krętaczy i stracili wizerunkowo. Sypią się skargi do UKE i opinie na forum też nieciekawe.
Dokładnie, krętacze i oszuści. Bylem w Play od samego początku, jako ten najbardziej obeznany w tym rynku w rodzinie to ja "zarządzałem" duża ilością numerów. Po tych ostatnich numerach Play (zabranie bonusów, lejek w roamingu), większość ludzi w rodzinie za moją namową przenosi się do NJU/Orange. I tak właśnie w tym roku Play stracił 6 aktywnych numerów, a to jeszcze nie koniec.


Brawo dla nich :twisted:
 #904381  autor: R.Mandano
 09 sty 2017, 15:44
Nie rozumiem albo czegoś nie wiem :D :D :D

Od miesiąca lecą jęki, że zabierają bonus za rejestrację.
No ale :
1 - ten bonus można było wykorzystać wyłącznie na rozmowy po 0,29 gr/min, za bonusową kasę nie dało się włączyć żadnego pakietu, ani wysłać SMS premium, np. żeby zamówić film, taksówkę czy pizzę :D :D :D

2 - PLAY od samego początku informował, że bonus jest tylko na 30 dni, a przedłużanie działało tylko wskutek błędu w systemach informatycznych.

Mnie też trochę kasy przepadło, ale trudno, pogodziłam się i nie stękam po Forum.
:twisted: :twisted: :twisted:
 #904384  autor: Dorotea
 09 sty 2017, 16:09
Niektórzy chyba mają problem i przeżywają, że nie wszyscy godzą się na nieuczciwe praktyki i mają odwagę dochodzić swoich praw.

Nieprawdą jest, że: "PLAY od samego początku informował, że bonus jest tylko na 30 dni, a przedłużanie działało tylko wskutek błędu w systemach informatycznych", bo informował o czymś wręcz przeciwnym na swoim oficjalnym forum, FB oraz ustami rzecznika. Wystarczy przeczytać przynajmniej tę i poprzednią stronę tematu.
 #904391  autor: darekka
 09 sty 2017, 16:49
Od poczatku ostro promowali przedluzalnosc bonusow-dodatkowo w regulaminach zapisalu, ze promocje sie wzajemnie nie wykluczaja. Nie wprowadzili rowniez w sposob profesjonalny nowych regulaminow uniemozliwiajacych przedluzanie, z dnia na dzien wydumali, ze beda kasowac mimo skorzystania z innych promocji przedluzajach bonusy.
Przypominam rowniezo tresci pkt.7.3 omawiajacego znaczenie okreslenia "Rok waznosci konta" o czym znakomita wiekszosc beneficjentow bonusow za rejestracje zapomina( poczytajcie co pod tym haslem Play obiecal-co innego daje w praktyce, a ludzie sie ciesza). Ja zlozylem 9 reklamavji na ten walek i czekam do 30dni.

Sami napisali regulaminy i musza sie ich trzymac-jesli mi zniknie chocby 1zl. z bonusow tpo reklamacja i do UKE.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #904392  autor: rudymax
 09 sty 2017, 16:50
2 - PLAY od samego początku informował, że bonus jest tylko na 30 dni, a przedłużanie działało tylko wskutek błędu w systemach informatycznych.
Kolego @R.Mandano staraj się zamieszczać sprawdzone informacje. To co napisałeś to nieprawda. Własnie dlatego jest szum, że Play od samego początku informował o możliwości przedłużania bonusów i nawet podpowiadał jakimi sposobami można to robić. Wystarczy przeczytać trochę postów wstecz i skorzystać z zamieszczonych linków chociażby do wypowiedzi rzecznika prasowego Play. Poza tym zmieniając zasady gry, operator powinien zadbać, żeby pakiety za rejestrację nie łączyły się z innymi i podać sposób na sprawdzenie ich stanu. Konkurencja jakoś nie miała z tym problemu.
 #904421  autor: Dorotea
 09 sty 2017, 19:13
Dorotea pisze:Na oficjalnym forum unikają jak mogą odpowiedzi na nurtujące wiele osób pytania odnośnie kasacji bonusa: https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post394519
Play wysilił się na odpowiedź na oficjalnym forum: https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post394603

Jakże wymowne jest zakończenie i oczywiście zamknięcie wątków o bonusach: https://forumplay.pl/showthread.php/382 ... post394601

Dublowanie wątków/postów dotyczących tego tematu w dziale Pomoc Play będzie zamykane jako OT.
 #904423  autor: bolek2004
 09 sty 2017, 19:25
Dla mnie sprawa jest oczywista, możemy sobie tu popisać na forum czy play zrobił to zgodnie z regulaminem czy nie, ale dla mnie to woda na młyn. Nie mamy wpływu na to wszystko, tak jak choćby na politykę.
Sprawa wygląda tak że zmieniono regulamin i raczej na pewno każdy kto siedzi w bok wie jak już odpisywać na zgłoszenia/reklamacje. Widać dostali przykaz z góry i tak to jest. Na forum play piszący pod play4you też doskonale o tym wiedzą ale nikt oficjalnie się do tego nie przyzna. Będą tak zbywać do 01.02. gdy bonus zniknie, a wtedy sprawa rozejdzie się po kościach.
Pomijam już samą kłótnie odnośnie tego czy jest to zgodne z regulaminem, czy nie.
Jedyna opcja jeśli komuś zabrano bonusy to jak już wspomniano najpierw reklamacja w play, jeśli będzie nieskuteczna to uke. Kto się upomni to mu po interwencji uke pewnie bonusy przywrócą, tylko co z tego jak za miesiąc pewnie znowu bonus przepadnie więc trzeba by tak co miesiąc do uke pisać i upominać się o swoje, jak ktoś ma na to czas to niech tak robi.
 #904429  autor: abberline
 09 sty 2017, 19:59
Mi tam się to nawet podoba. Jeśli skasują nawet te bonusy z przed 17.11 to wykorzystam to co miałem kupione i z czystym kontem przejdę do Orange. Ostatnio w PLAY to już mnie trzymają jedynie bonusy i Stan Darmowy. Skończyło się korzystanie za pół darmo. Mimo wszystko fajnie było być w prepaid PLAY te prawie 6 lat. No ale zobaczymy jeszcze przy kolejnym przedłużeniu co będzie. ;)
 #904431  autor: Maniek99
 09 sty 2017, 20:07
Nawet jeżeli jakiś konsultant mówił/pisał, że da się przedłożyć bonus, to dzień później mogło to już nie być aktualne, tym bardziej że żaden regulamin o tym nie mówi.
Także jedyna opcja reklamacji jest dla osób, którzy stracili bonus maksymalnie 30dni po takiej wypowiedzi.

Ale zgadam się że sposób realizacji tego wdrożenia jest na małpę z brzytwą.
Rzecznik mógłby wspomnieć na blogu, że został ostatni dzień/weekend na przedłużenie, jak było z ZM, a tak będą mieli całą zgraję hejterów.
 #904436  autor: Gregrin
 09 sty 2017, 20:36
bolek2004 pisze:tylko co z tego jak za miesiąc pewnie znowu bonus przepadnie więc trzeba by tak co miesiąc do uke pisać i upominać się o swoje, jak ktoś ma na to czas to niech tak robi.
Nie wydaje mi się. Moim zdaniem zmienili coś w systemie co powoduje ze bonus za rejestracje jest przyznawany "w specjalny sposób". Gdy przywrócą go reklamacyjnie "ręcznie", chyba nie powinno go kasować po 30dniach.
Dorotea pisze:Bonusy stały się tematem tabu na oficjalnym forum Play: https://forumplay.pl/showthread.php/425 ... racj%C4%99

Niezły kabaret. A raczej wstydliwy temat.
Podjeli taka decyzje wiec wiedzieli z czym to się wiąże dlatego teraz wygaszają wszystkie ogniska niezadowolenia. Wszystko jest wkalkulowane a o PR trzeba dbać. Ich piaskownica ich zasady i zabawki.
 #904437  autor: bolek2004
 09 sty 2017, 20:51
Gregrin pisze:Nie wydaje mi się. Moim zdaniem zmienili coś w systemie co powoduje ze bonus za rejestracje jest przyznawany "w specjalny sposób". Gdy przywrócą go reklamacyjnie "ręcznie", chyba nie powinno go kasować po 30dniach.
Oby tak było, ale ktoś będzie to musiał potwierdzić w praktyce za jakiś czas.
 #904438  autor: Dorotea
 09 sty 2017, 20:55
Wygaszanie trwa. Jeden z użytkowników chciał zamieścić post napisany w spokojnym, kulturalnym tonie i też nie przeszło na forum Play:

Około połowy grudnia (nie pamiętam dokładnie kiedy) aktywowałem bonus za rejestrację i dostałem łącznie chyba 300zł.
Przed aktywacją tego bonusu miałem na koncie promocyjnym około 300zł uzbierane z kodów cola/fanta, pakietu 10zł za 5zł, rekompensat z bok, doładowań przez fb play.
W ostatnim dniu roku dodatkowo z kodów fanta/cola uzyskałem około 30-40zł. Wczoraj doładowałem przez fb konto kwotą 10zł uzyskując dodatkowo 1,50zł na konto promocyjne a dzisiaj uruchomilem pakiet 10zł za 5zł. Na dzień dzisiejszy sprawdzając na play24 lub kodem *101# otrzymuję informacje że posiadam na koncie promocyjnym ok 420zł ważne do dnia 8.02.2017.
Skoro bonus za rejestrację jest zabierany po 30 dniach od aktywacji to poproszę o informację:
1 - czy niepoprawna formą sprawdzania stanu bonusu (ważności i ilości środków promocyjnych) jest play24 lub kod *101# ? Czytając regulamin widzę tam właśnie taką formę sprawdzenia stanu bonusu. Poproszę o wskazanie prawidłowego regulaminu w celu spradzenia stanu bonusu.
2 - przed aktywacją bonusu za rejestrację posiadałem środki promocyjne uzyskane z tytułu kodów cola/fanta, pakietu 10zł za 5zł, rekompensat z bok, doładowań przez fb play. Około połowy grudnia do środków tych zostało dodane (pewnien nie jestem czy właśnie tyle, nie sądziłem że powinienem na to zwrócić uwagę) z tytułu bonusu za rejestrację chyba 300zł to jaka jest kolejność wykorzystanie przyznanych środków promocyjnych?
Do tej pory wszystkie środki promocyjne sumowały się i posiadały jedną, łączną ważność sprawdzaną na play24 czy też kodem *101#. O ile pamiętam to każdy z regulaminów: kody cola/fanta, doładowanie przez fb, pakiet 10zł za 5zł zawiera zapis "Bonus jest ważny przez 30 dni kalendarzowych od dnia jego przyznania." identyczny jak bonus za rejestrację. Skoro chcecie mi zabierać jakieś środki promocyjne z tytułu tego zapisu, a środki promocyjne można uzyskać z przynajmniej kilku żródeł to poproszę regulamin określający kolejność wykorzystanie środków promocyjnych.
3 - co mam sądzić o tej https://www.youtube.com/watch?v=43lFqj4 ... u.be&t=935 wypowiedzi oficjalnego przedstawiciela sieci Play, Rzecznika Prasowego Marcina Gruszki?
Kasowanie takich postów pod pretekstem OT i zamykanie wątków o bonusach jest zaprzeczeniem dbania o PR, robi się coraz większa rysa na wizerunku Play.

Kolejny wpis - trafiony, zatopiony: https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... post394648
 #904624  autor: Marcel82
 11 sty 2017, 08:41
Ale cisza wczoraj na forum "Oferta prepaid i mix" :wink:
Pijecie w żałobie za bonusami? :mrgreen:
Pytanie z ciekawości: czy zawsze na forum play tak szybko przenosi się zamknięte wątki do archiwum czy tylko teraz zrobiono wyjątek?
 #904628  autor: abberline
 11 sty 2017, 09:17
Pewnie robią tak w sytuacjach kryzysowych. :D Piękne czyszczenie wczoraj zrobili. Ten wątek z odpowiedziami na pytania mogliby zostawić a tak sami się proszą o dublowanie wątków.
 #904644  autor: marek1990
 11 sty 2017, 10:53
Dzieci popłakały , że pozabierali bonusy, popisali maile do wszystkich świętych gimbaza wróciła do szkoły zabrali wszystkie bonusy :D to i nie ma kto pisać .Ciekawe kiedy operatorzy zaczną weryfikować zarejestrowane karty kupione na allegro porejestrowane na inne osoby aby zweryfikować czy to ta osoba i wtedy zacznie się płacz jak zablokują karty i jeszcze na policji sprawa będzie mieć finał za kradzież tożsamości. Moje dziecko też tak czasami myśli że internet to kopalnia wiedzy i wszyscy mają rację tylko nie dorośli ale życie weryfikuje takie podejście do wszystkiego.
 #904648  autor: Marcel82
 11 sty 2017, 11:03
marek1990 pisze:Dzieci popłakały , że pozabierali bonusy, popisali maile do wszystkich świętych gimbaza wróciła do szkoły zabrali wszystkie bonusy :D to i nie ma kto pisać .
Zarejestrowałeś się tylko po to, żeby to napisać?
Myślę, że nie mogłeś strzelić gorzej z wiekiem, ale to tylko moja opinia.
marek1990 pisze:Ciekawe kiedy operatorzy zaczną weryfikować zarejestrowane karty kupione na allegro porejestrowane na inne osoby aby zweryfikować czy to ta osoba i wtedy zacznie się płacz jak zablokują karty i jeszcze na policji sprawa będzie mieć finał za kradzież tożsamości.
A jak mają to operatorzy robić? Dzwonić do każdego i mówić: proszę podać PESEL albo wyłączymy numer? Wg mnie tylko policja się tym zajmie i to po jakimś przestępstwie a tak to nic z tym nie zrobią. Dla operatora 1000 kart na jeden PESEL to powód do dumy w statystykach a nie podejrzana sprawa :wink:
marek1990 pisze:Moje dziecko też tak czasami myśli że internet to kopalnia wiedzy i wszyscy mają rację tylko nie dorośli ale życie weryfikuje takie podejście do wszystkiego.
100% racji niestety
  • Strona 6 z 19
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 19
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 19