DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 7 z 19
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19
 #904661  autor: bobiwr
 11 sty 2017, 12:04
marek1990 pisze:Ciekawe kiedy operatorzy zaczną weryfikować zarejestrowane karty kupione na allegro porejestrowane na inne osoby aby zweryfikować czy to ta osoba i wtedy zacznie się płacz jak zablokują karty i jeszcze na policji sprawa będzie mieć finał za kradzież tożsamości.
Tylko po co / dlaczego operator ma to robić? Kto / co zakazuje mi używać numeru zarejestrowanego na kogoś innego? Generujesz jakieś dziwne teorie spiskowe. Po co?
marek1990 pisze:Moje dziecko też tak czasami myśli że internet to kopalnia wiedzy i wszyscy mają rację tylko nie dorośli ale życie weryfikuje takie podejście do wszystkiego.
Pogratulować myślącego potomka. Każdy rodzić też "za młodu" miał okres buntu i negacji... I co? Wyrośliśmy z tego. Tylko co dzieci do tego wszystkiego (tematu rozmowy) mają?
A może jednak? No tak! Play zachował się jak dziecko. Wykasował niezręczne posty i uważa że nic się nie stało! I jest cacy? A wystarczyło powiedzieć wprost - Promocja kosztowała nas za dużo (czytaj straciliśmy więcej niż myśleliśmy) i kończymy z nieformalną prolongatą bonusów z dniem 17.12.16 Proste ale trzeba już nosić długie spodnie.
 #904664  autor: Przemix
 11 sty 2017, 12:38
marek1990 pisze:ciekawe kiedy operatorzy zaczną weryfikować zarejestrowane karty kupione na allegro porejestrowane na inne osoby aby zweryfikować czy to ta osoba i wtedy zacznie się płacz jak zablokują karty i jeszcze na policji sprawa będzie mieć finał za kradzież tożsamości.
klienci sami się będą weryfikować jak będzie trzeba wymienić kartę sim w salonie, i będzie zdziwienie. Albo jak sprzedawca takich kart wyrobi sobie duplikaty i oryginały przestaną działać, by ponownie sprzedać karty tym samym osobom xd
 #904667  autor: garfield-
 11 sty 2017, 13:01
hm, a to nie będzie tak, że gość zarejestruje na siebie, a później wyrejestruje do sprzedaży. Powinni chyba zawiesić wtedy działanie usług, do momentu ponownej rejestracji.

chyba jakąś procedure na wyrejestrowania przewidzieli bez "uwalania" numeru ... ?
 #904671  autor: darekka
 11 sty 2017, 13:07
Dziś zaczęły spływać odpowiedzi na moje reklamacje dotyczącego zmiany dat ważności poł.wych. w ramach Bonusów za rejestrację(dali 365dni od aktywacji bonusów zamiast dodać 365dni do daty obecnej ich ważności zgodnie z pokt.7.3).
W odpowiedziach informują,iż bonus aktywuje się w ciągu 24godz. od zlecenia i od tego momentu otrzymujemy RWK(nie zaś jak mówi pkt.7.3 od daty obecnej ważności poł.wych.). Aby było śmieszniej to ja nie widzę podstaw do takiej interpretacji, gdyż pkt.7.3 objaśnia pojęcie "Rok ważności konta" jako WYDŁUŻENIA(nie zmiana na 365dni) o 365dni. Niby swoje twierdzą ale 30zł. na promocyjne konto ważne 30dni proponują.
Oczywiście dziś otrzymali moje stanowisko w tej materii(3dyszki mogą sobie schować)w, którym domagam się pełnego spełnienia wszystkich zapisanych warunków promocji(w szczególności dodania 365dni do daty ważności poł.wych SPRZED aktywacji bonusów) oraz rekomensaty. Domagam się również ciągłości korespondencji. Poinformowałem ich również, że jeśli nie spełnią wszystkich zapisanych regulaminem warunków sprawę z komletem dokumentacji przekażę do UKE celem zbadania i interwnjowania w przypadku jawnego łamania praw klienta.
Telefonicznie również proponowali te 3dyszki i upierali się przy tym stanowisku, dodatkowo w odpowiedziach poinformowali mnie, że Regulamin ma być poprawiony w ciągu tygodnia(odpisałem im w odpowiedzi na wynik reklamacji, że wszelkie zmiany mieć będą zastosowanie wyłącznie do bonusów aktywowanych po tej dacie).

Podsumowując jeśli nie dopnę swego w 9przypadkach to odeślę wszystko do UKE i niech się operator tam gimnastykuje chcąc wyjaśnić, że to co napisali nie jest wiążące. :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #904676  autor: bolek2004
 11 sty 2017, 14:07
garfield- pisze:chyba jakąś procedure na wyrejestrowania przewidzieli bez "uwalania" numeru ... ?
Nie wiem jak w innych sieciach, ale w play nie przewidzieli możliwości wyrejestrowania numeru, po prostu nie da się.
Tak właśnie będzie z tymi kartami zarejestrowanymi na kogoś innego, ktoś zgubi telefon z nr, ktoś inny będzie potrzebował wymienić kartę sim i wtedy te numery wrócą za jakiś czas do puli.
 #904678  autor: goldenmen
 11 sty 2017, 14:09
garfield- pisze:hm, a to nie będzie tak, że gość zarejestruje na siebie, a później wyrejestruje do sprzedaży. Powinni chyba zawiesić wtedy działanie usług, do momentu ponownej rejestracji.

chyba jakąś procedure na wyrejestrowania przewidzieli bez "uwalania" numeru ... ?
jedyna opcja to cesja sprzedawca musiałby isc z klientem do salonu play i przepisac numer
 #904680  autor: zwariowany.kurczak
 11 sty 2017, 14:12
bolek2004 pisze:
garfield- pisze:chyba jakąś procedure na wyrejestrowania przewidzieli bez "uwalania" numeru ... ?
Nie wiem jak w innych sieciach, ale w play nie przewidzieli możliwości wyrejestrowania numeru, po prostu nie da się.
Tak właśnie będzie z tymi kartami zarejestrowanymi na kogoś innego, ktoś zgubi telefon z nr, ktoś inny będzie potrzebował wymienić kartę sim i wtedy te numery wrócą za jakiś czas do puli.

ale masz problem.. stare numery z abonamentów też wracają, a w CRM OPA jest wymazywana historia numeru po 5 latach, lub jeśli dane zachował, nowy użytkownik nie widzi danych poprzednio - kwestia rozwiązania tego w CRM.

w salonie PLAY jak wklepią Twój PESEL, to jest ładne drzewko aktywne/nieaktywne produkty - możesz zagadać, raz przez głupotę widziałam co sie wyświetliło na monitorze i zagadałam oto...
 #904682  autor: goldenmen
 11 sty 2017, 14:18
dzis rejestrowałem numer w RBM w play24 i powiem wam że wszystko posżło cacy nie mineło nawet 5 min jak numer sie zarejestrował a rejestrowałem pod numer prepaidowski.
Nie którzy pisali kiedys że niby sa problemy z rejestracją w play24. ja nie miałem żadnych problemow.
 #904685  autor: Dorotea
 11 sty 2017, 14:32
Bo takie problemy z rejestracją kart RBM były i trwały kilka miesięcy, więcej szczegółów jest w wątku o rejestracji w Play24.

Wracając do bonusów, to niektóre osoby otrzymały odpowiedź negatywną od UKE więc ponawiam prośbę o wklejenie tego co napisały do UKE, może być na PW.
 #904752  autor: zoltan666
 11 sty 2017, 20:16
darekka pisze:Podsumowując jeśli nie dopnę swego w 9przypadkach to odeślę wszystko do UKE i niech się operator tam gimnastykuje chcąc wyjaśnić, że to co napisali nie jest wiążące. :lol:
Zobaczysz, że ty się w końcu doigrasz i tak to się skończy. ;)
https://youtu.be/kyPrkOmDJQ8
 #904796  autor: darekka
 12 sty 2017, 07:05
Rozważ przeczytanie pkt.7.3 Regulaminu bonusów i ewentualnie dopisz do bloga(obiecują dodać rok, a w praktyce ustawiają na rok poł.wych. od daty aktywacji bonusu bez podstaw prawnych).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #904814  autor: serek5555
 12 sty 2017, 10:00
Kombinowanie w PLAY się kończy i trzeba się z tym pogodzić.
W innych sieciach 30 dni to 30 dni i koniec, ale PLAY stał się rodzynkiem z którego cwaniak-Polak musi max. wydusić i jeszcze najlepiej za to nic nie płacić.

Temat trochę dla osób bez kasy lub pracujących ale chytrych, co nawet 5 zł żałują za doładowanie.
Nie żebym się kogoś czepiał, ale podzieliłem się swoimi odczuciami co o tym myślę. ;-)
 #904822  autor: Dorotea
 12 sty 2017, 10:33
serek5555 pisze:Kombinowanie w PLAY się kończy i trzeba się z tym pogodzić.
W innych sieciach 30 dni to 30 dni i koniec, ale PLAY stał się rodzynkiem z którego cwaniak-Polak musi max. wydusić i jeszcze najlepiej za to nic nie płacić.

Temat trochę dla osób bez kasy lub pracujących ale chytrych, co nawet 5 zł żałują za doładowanie.
Nie żebym się kogoś czepiał, ale podzieliłem się swoimi odczuciami co o tym myślę. ;-)
Znowu osoba, która nawet nie zapoznała się z całością tematu, ale za to ma "odczucia". Przecież to rzecznik Play informował i zachęcał do przedłużania bonusów więc wyzywanie użytkowników od chytrych cwaniaków-Polaków jest nie na miejscu.
 #904828  autor: bobiwr
 12 sty 2017, 11:21
Tak patrząc po postach kol. serek5555, to nie należy on do super rozrzutnych...
Zgodnie z przedmówcą - czytanie ze zrozumieniem to podstawa, zwłaszcza tutaj ( znaczy na forum).
A jak już to parę słów - "kombinowanie" jest odpowiedzią na pazerność operatorów. Jest ono oczywiście możliwe tylko i wyłącznie dzięki cichym akceptacjom rożnych "myków" przechodzących w systemach operatorów. Dzięki spostrzegawczości kolegów udzielających się tu, wiele osób może korzystać z rozsądnych cen usług. Więc na odczucia co poniektórych, zbliżone merytorycznie do pH soków żołądkowych ssaków, można zalecić jedynie "zażycie sodki"... ;) Jak to mówią psy szczekają, a karawana...
 #904849  autor: serek5555
 12 sty 2017, 12:35
Dorotea pisze:
serek5555 pisze:Kombinowanie w PLAY się kończy i trzeba się z tym pogodzić.
W innych sieciach 30 dni to 30 dni i koniec, ale PLAY stał się rodzynkiem z którego cwaniak-Polak musi max. wydusić i jeszcze najlepiej za to nic nie płacić.

Temat trochę dla osób bez kasy lub pracujących ale chytrych, co nawet 5 zł żałują za doładowanie.
Nie żebym się kogoś czepiał, ale podzieliłem się swoimi odczuciami co o tym myślę. ;-)
Znowu osoba, która nawet nie zapoznała się z całością tematu, ale za to ma "odczucia". Przecież to rzecznik Play informował i zachęcał do przedłużania bonusów więc wyzywanie użytkowników od chytrych cwaniaków-Polaków jest nie na miejscu.
Zapoznałem się z tym doskonale.
Co do wyzywania, to nie robię tego i nie zrobię, tylko wyraźnie napisałem, że to są moje przemyślenia.
bobiwr pisze:Tak patrząc po postach kol. serek5555, to nie należy on do super rozrzutnych...
Zgodnie z przedmówcą - czytanie ze zrozumieniem to podstawa, zwłaszcza tutaj ( znaczy na forum).
A jak już to parę słów - "kombinowanie" jest odpowiedzią na pazerność operatorów. Jest ono oczywiście możliwe tylko i wyłącznie dzięki cichym akceptacjom rożnych "myków" przechodzących w systemach operatorów. Dzięki spostrzegawczości kolegów udzielających się tu, wiele osób może korzystać z rozsądnych cen usług. Więc na odczucia co poniektórych, zbliżone merytorycznie do pH soków żołądkowych ssaków, można zalecić jedynie "zażycie sodki"... ;) Jak to mówią psy szczekają, a karawana...
Tak, ja sam dawałem swego czasu porady na przedłużanie 100GB bonusowego internetu w PLAY, ale nigdy sam z tego nie skorzystałem, bo mam i płacę za internet na kabel "No Limit".
Co do karawany, to owszem niech jedzie dalej, ale i ona kiedyś musi się zatrzymać, bo w jej perpetum mobile nie wierzę.
 #904851  autor: GaduAirowiec
 12 sty 2017, 12:39
A pakiet 10 za 5zł w Play to w ogóle jeszcze działa ? Probuję kodu *111*81*1# i wyskakuje jedynie informacja że masz zero takich pakietow i nie mogę go aktywować. To ani facebook ani 10 za 5 już nic nie da?
 #904855  autor: bolek2004
 12 sty 2017, 12:43
10za5 działa, przedłużałem bonus tym pakietem 3 dni temu. Chyba że coś zmienili od tego czasu:) Nie działa w mini maxie ale to od zawsze tak było. Bonus przez FB też powinien działać.
Problem polega na tym że mimo przedłużenia tymi 2 sposobami, mimo daty 30 dniowej, pakiety zerują szybciej, o to w tym chodzi.
  • Strona 7 z 19
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19