Z interpretacją regulaminów jest jak z wymową tomatoe po angielsku - tomejto czy tomato
Punkt o 30 dniach był od zawsze, podobnie jak punkt o tym, że ważność sprawdza się *101# oraz *108# (ten drugi nie działa) oraz o RWK liczonym od aktywacji, a nie od daty aktualnej ważności.
Jeśli trzymamy się zapisów regulaminu - tak, ważność jest 30 dni, ale zarazem sprawdzenie kodem i odpowiedź zwrotna w postaci np. 101383 MB ważne do 20.01.2017 do 23:59 jest w relacjach klient-operator wiążące na podstawie regulaminu.
Sam korzystam z RBM5 i mam darmowe LTE, a te 100GB były dla taty - zużywa średnio 10 GB/mc, więc akurat do czerwca powinien mu wystarczyć pierwszy pakiet uruchomiony w czerwcu 2016, a potem jakoś się będę martwił co dalej
Jednak lubię się kłócić o swoje i skoro admini/moderatorzy na ForumPlay oraz rzecznik w wypowiedzi na YT potwierdzali od zawsze możliwość przedłużania pakietów PLN/GB, to czemu nagle jest to niemożliwe i mam być dymany przez Play, który śmieje się nam w twarz wybiórczą interpretacją regulaminu.
Tylko o to chodzi - gdyby ktoś napisał poprawnie regulamin, nie byłoby tej farsy. Skoro jednak zatrudnili debila do pisania regulaminów, a teraz twierdzą, że jedyny zapis, który jest istotny to ważność pakietu 30 dni.
Co z wydłużęniem ważności konta o 365 dni (nie zaś ustawienie 365 od aktywacji)? Nieistotne, bo jest to zapis na niekorzyść Play.
Co ze sprawdzeniem ważności pakietów pod *101# i *108#? Nieistotne, bo jest to zapis na niekorzyść Play.