DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #907120  autor: DanielR
 25 sty 2017, 12:52
Gregrin pisze:I czemu w takim razie tu na forum ludzie piszą
Nie wiem czemu. Mnie nie pytaj. Ja tylko twierdzę, że dla przenoszącego efekt końcowy jest podobny. Niepotrzebne nerwy, irytacja i stracony czas. Nie dość, że nie można dokonać MNP w każdym punkcie sprzedaży, to jeszcze od dobrych kilku lat nie potrafią sobie poradzić z aktualizacją systemu, tak by bezproblemowo obsługiwał jedną z podstawowych usług, jaką jest przenośność numeru. Bardzo źle świadczy to o danej sieci. Niestety.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #907174  autor: przemo_one
 25 sty 2017, 17:20
Opiszę swoją drogę przeniesienia numeru do Orange na kartę. Otóż w czwartek byłem w salonie i powiedziano mi, że aplikacja wyświetla błąd i nie da rady, chyba że ręcznie, a to trwa 7 dni roboczych. Tego samego dnia przyszedł mi SMS mówiący, że numer zostanie przeniesiony na następny dzień, czyli piątek. Jak do tej pory stara karta działa i numer nie został przeniesiony. Poczekamy - zobaczymy.
 #907177  autor: Wosiu96
 25 sty 2017, 17:34
W piątek bd przenosił numer z powrotem do Orange. Przeniosłem go w ten pon. do playa i chce znów wrócić do Orange, mam 1 numer na kartę w nju. Jak myślicie bd jakiś problem w systemie?

2. Czy karty od abo a od prepaid są to te same?
 #907224  autor: Wosiu96
 25 sty 2017, 20:17
bebolek1 pisze:tak, karty postpaid/prepaid to są te same karty
Dzięki wielkie ;) W takim razie jak Pan/i powiedzą, iż nie mają kart na prepaid a mają na abo będzie można śmiało skargę złożyć ;)
 #907235  autor: przemo_one
 25 sty 2017, 21:25
Ściemniają, jak mówią, że nie mają kart do przeniesienia numeru dla oferty pre paid. To są te same karty, w czarnej kopercie. Co ciekawe, chyba w 2010 przenosiłem numer do Orange na kartę i nie było problemu. Czyżby celowy zabieg, żeby podpisać więcej umów post paid?
 #907256  autor: sa
 25 sty 2017, 23:13
Wosiu96 pisze:
bebolek1 pisze:tak, karty postpaid/prepaid to są te same karty
Dzięki wielkie ;) W takim razie jak Pan/i powiedzą, iż nie mają kart na prepaid a mają na abo będzie można śmiało skargę złożyć ;)
Teoretycznie ,ale praktycznie oni pulę tych kart dzielą na różne cele i tak z magazynu podzielone dostają czytaj na abo i pre paid, i zawsze mogą powiedzieć że dostali je z magazynu do celów abonamentowych przydzielone odgórnie i do np. wymiany kart sim na np. micro i nie mają wolnych simek do pre paidów i co im wtedy zrobisz?Serio myślisz że skarga coś da?Chyba że sam kierownik oddzieli jakąś partię tych simek do celów pre paid ale to musi być kierownik któremu zależy na każdym kliencie.a i bywa że jak wolna simka się znajdzie to CMR stanie "okoniem" a to już wymaga większych zabiegów ,bo taki cudny system w "pomarańczy" mają.Jak już wyżej kilka osób pisało system orange to syf i chaos kompletny, gdzie mało kto w salonach nad tym panuje i faktycznie ogarnia.Dlatego część klientów jest odsyłana z tekstem"błąd systemu" i "nie da się" a część obsługi pracuje nad przeniesieniem pisząc wnioski do centrali co trwać może i z tydzień nim CMR ogarną by wysłać wniosek z przeniesieniem.Najlepiej to mają ci którzy nigdy nic w orange nie mieli żadnych abo ani porejestrowanych kart czytaj czysta kartoteka i można przenosić numery ale ci co wędrowali na linii orange -nju a nawet dawna Idea i mieli przenoszone numery czy wygasłe to już mają problem bo to wszystko zapycha ten ich system CMR i tylko ból głowy z tego jest nie tylko dla klienta. :lol: .
 #907331  autor: bebolek1
 26 sty 2017, 14:47
Zależy kto robi to przeniesienie, może to być osoba nowa ucząca się i jeszcze nie wiedzieć że da się obejść problem z kontem w nju albo prehistorycznym abonamentem. Poza tym od tego mają infolinię techniczną a jak ona zawiedzie to ręcznie przesłać dane do biura przeniesień, następnego dnia papiery są do podpisu - przesyłają je z powrotem i tylko w systemie wydają kartę do tego przeniesienia. :smt006
 #907345  autor: Gregrin
 26 sty 2017, 15:01
bebolek1 pisze:Poza tym od tego mają infolinię techniczną a jak ona zawiedzie to ręcznie przesłać dane do biura przeniesień,
I tak właśnie to działa w orange. Albo dzwonią albo informują ze mogą napisać i będzie to trwało i trzeba przyjść jeszcze raz.
 #907476  autor: sa
 27 sty 2017, 01:34
bebolek1 pisze:Zależy kto robi to przeniesienie, może to być osoba nowa ucząca się i jeszcze nie wiedzieć że da się obejść problem z kontem w nju albo prehistorycznym abonamentem. Poza tym od tego mają infolinię techniczną a jak ona zawiedzie to ręcznie przesłać dane do biura przeniesień, następnego dnia papiery są do podpisu - przesyłają je z powrotem i tylko w systemie wydają kartę do tego przeniesienia. :smt006
Tych nowych uczących się to w orange jest chyba zdecydowana większość bo jak widzą tego rodzaju problem to nie do końca wszyscy wiedzą co mają robić.I raczej nie trwa to 1-2 dni.Szczególnie teraz przed 1 lutego. :wink: Mają chyba zbyt zapchane łącza do i z centrali.
 #907631  autor: Wosiu96
 27 sty 2017, 19:53
No i potwierdziły się problemy z przeniesieniem numeru z Play do Orange. Numer, który chciałem przenieść do Orange jakiś tydzień był temu w Orange ale został przeniesiony do play, tam zrobiona cesja na mnie i dziś go chciałem przenieść. Kiedyś miałem 2 numery w nju, 1 w orange obecnie mam tylko 1 numer, który chyba wygasł. Idąc dziś do Orange Pani powiedziała, że system jej nie pozwala. Powiedziałem niech Pani na infolinię zrobiła. Na infolinii powiedzieli jej by robiła to w jakimś kreatorze (?) ale powiedziała mi, że nigdy tego nie robiła, Wprowadzała dane 11 razy ale nic to nie dało. Śmieszne jest to by w XXI w. nie można było przenieść numeru do Orange xD

Będę w niedzielę w innym salonie, co mam im powiedzieć by sprawnie przenieśli mi numer?
 #907647  autor: Gregrin
 27 sty 2017, 20:54
Wosiu96 pisze:Będę w niedzielę w innym salonie, co mam im powiedzieć by sprawnie przenieśli mi numer?
W moim przypadku oni sami wiedzieli jak to zrobić ;) Generalnie wysyłają jakiś wniosek i później (parę dni) można się przenosić. Jeśli będziesz w niedziele to raczej będziesz musiał tam pojechać ponownie. Tak sobie myślę ze może sam zadzwonisz na infolinie orange opiszesz sytuacje i poprosisz o pomoc ? Powiedz im do jakiego salonu się wybierasz i żeby tam wysłali już informacje. Tyle mogę poradzić.
 #907668  autor: Konoko
 27 sty 2017, 21:25
Wosiu96 Radzę wybrać salon FIRMOWY Orange. Twój telefon na infolinię dla klientów nic nie da, bo klientom nie przekazuje się informacji jak omijać zabezpieczenia i błędy w programie przy przenoszeniu. Dowie się tylko konsultant z salonu firmowego po weryfikacji (numer służbowy, imię, nazwisko) ale nie na infolinii dla klientów .
 #907710  autor: Wosiu96
 27 sty 2017, 22:57
Konoko pisze:Wosiu96 Radzę wybrać salon FIRMOWY Orange. Twój telefon na infolinię dla klientów nic nie da, bo klientom nie przekazuje się informacji jak omijać zabezpieczenia i błędy w programie przy przenoszeniu. Dowie się tylko konsultant z salonu firmowego po weryfikacji (numer służbowy, imię, nazwisko) ale nie na infolinii dla klientów .
Tak zrobię ;)

Z ciekawości zadzwoniłem sobie do Orange. Przedstawiłem sytuację, że miałem problemy itp. oraz to, iż numer, który chce przenieść od poniedziałku był przeniesiony z playa do Orange lecz wtedy jeszcze na inną osobę. W playu cesję zrobiłem i chciałem numer do Orange przenieść. Pan otworzył spis i powiedział, że miałem trochę numerów w nju i jeden w Orange. Na końcu stwierdził, że mogę próbować przenieść ale raczej nic to nie da bo wina leży po stronie UKE. Zapytałem o co chodzi, Pan powiedział, iż UKE jakby blokuje na 40 dni ten numer i nie będę go mógł przenieść z powrotem do Orange przez 40 dni od daty przeniesienia. Podobno jest to zabieg taki żeby nie przechodzić co chwila do innej sieci i korzystać z bonusów. Tutaj do was pytanie: Faktycznie tak jest? Mi się wydaje, że tutaj Pan trochę ściemnia.
 #907733  autor: sa
 28 sty 2017, 00:33
Wosiu96 pisze:
Konoko pisze:Wosiu96 Radzę wybrać salon FIRMOWY Orange. Twój telefon na infolinię dla klientów nic nie da, bo klientom nie przekazuje się informacji jak omijać zabezpieczenia i błędy w programie przy przenoszeniu. Dowie się tylko konsultant z salonu firmowego po weryfikacji (numer służbowy, imię, nazwisko) ale nie na infolinii dla klientów .
Tak zrobię ;)

Z ciekawości zadzwoniłem sobie do Orange. Przedstawiłem sytuację, że miałem problemy itp. oraz to, iż numer, który chce przenieść od poniedziałku był przeniesiony z playa do Orange lecz wtedy jeszcze na inną osobę. W playu cesję zrobiłem i chciałem numer do Orange przenieść. Pan otworzył spis i powiedział, że miałem trochę numerów w nju i jeden w Orange. Na końcu stwierdził, że mogę próbować przenieść ale raczej nic to nie da bo wina leży po stronie UKE. Zapytałem o co chodzi, Pan powiedział, iż UKE jakby blokuje na 40 dni ten numer i nie będę go mógł przenieść z powrotem do Orange przez 40 dni od daty przeniesienia. Podobno jest to zabieg taki żeby nie przechodzić co chwila do innej sieci i korzystać z bonusów. Tutaj do was pytanie: Faktycznie tak jest? Mi się wydaje, że tutaj Pan trochę ściemnia.
Ciekawe bo takie tłumaczenie pierwszy raz słyszę to coś nowego :roll: .A co do salonu to
a. szukaj firmowego,
b. jak będą mieli problemy to powiedz że ten mają wniosek do centrali wysłać i ten wniosek ma iść przez jakiś przez bufor czy coś podobnego, ale wcześniej niech na infolinie techniczna do obsługi pracowników dzwoni.
W orange tak na oko z 90% pracowników pracuje po kilka m-cy i większość w takich sytuacjach chyba nie wie co ma robić stąd takie problemy.i to nie ma znaczenia czy firmowy czy franczyzna.A co do UKE kto wie ludziska przenosili numer po paru tygodniach dla bonusów z sieci do sieci wiec możliwe że mają zbyt duże natężenie ruchu i się lekko z tego powodu zdenerwowali. :roll:
W każdym razie dziś dostałam smsa o tym że mój numer ma być przeniesiony 28 stycznia...Co jest o tyle zabawne że nawet papierów na przeniesienie nie podpisałam, bo sprawa utknęła w wysłaniu wniosku do centrali.W każdym razie rano idę do salonu i kto wie może zaliczę rekordowo szybkie przejście z playa do orange. :lol:
 #907734  autor: ja.michal
 28 sty 2017, 00:39
Ciekawe. W czwartek zleciłem przeniesienie z prepaida Play (ważne tylko przychodzące) do prepaida Orange. Przeniesienie na piątek i tak też zostało dokonane. Zero problemów.
 #907739  autor: Gregrin
 28 sty 2017, 01:13
Wosiu96 pisze: Przedstawiłem sytuację, że miałem problemy itp. oraz to, iż numer, który chce przenieść od poniedziałku był przeniesiony z playa do Orange lecz wtedy jeszcze na inną osobę. W playu cesję zrobiłem i chciałem numer do Orange przenieść.
Po co takie rzeczy ?? To ich nie interesuje ;) Prosto: w salonie nie umieją przenieść numeru co masz zrobić...
ja.michal pisze:Przeniesienie na piątek i tak też zostało dokonane. Zero problemów.
Moze piszmy jakich miast sprawa dotyczy bo to się dziwne robi żeby były takie problemy.
 #907740  autor: sa
 28 sty 2017, 01:22
Gregrin pisze:
ja.michal pisze:Przeniesienie na piątek i tak też zostało dokonane. Zero problemów.
Moze piszmy jakich miast sprawa dotyczy bo to się dziwne robi żeby były takie problemy.
Dokładnie u mnie w Bytomiu na Śląsku problemy z CMR a wcześniej brak kart sim do przeniesienia.
 #907745  autor: Konoko
 28 sty 2017, 03:13
ja.michal pisze:... Przeniesienie na piątek i tak też zostało dokonane. Zero problemów.
Bo problemy pojawiają się gdy klient miał już wcześniej zarejestrowaną kartę lub miał abo, często jeszcze w Idei i wtedy program nie pozwala konsultantowi na zmiany na starym koncie klienta a na nowym też coś nie można wstawić bo stare stwarza konflikty.
Możesz potwierdzić, że byłeś "nienotowany" w Idei, Orange i Nju do czwartku przed przenosinami?