Użytkownik
Ranga
Spamer ;)
Posty
2681
Rejestracja
02 sie 2009, 22:44
Lokalizacja
Pomorze Zachodnie
Nie wiem czemu. Mnie nie pytaj. Ja tylko twierdzę, że dla przenoszącego efekt końcowy jest podobny. Niepotrzebne nerwy, irytacja i stracony czas. Nie dość, że nie można dokonać MNP w każdym punkcie sprzedaży, to jeszcze od dobrych kilku lat nie potrafią sobie poradzić z aktualizacją systemu, tak by bezproblemowo obsługiwał jedną z podstawowych usług, jaką jest przenośność numeru. Bardzo źle świadczy to o danej sieci. Niestety.Gregrin pisze:I czemu w takim razie tu na forum ludzie piszą
Dzięki wielkie W takim razie jak Pan/i powiedzą, iż nie mają kart na prepaid a mają na abo będzie można śmiało skargę złożyćbebolek1 pisze:tak, karty postpaid/prepaid to są te same karty
Teoretycznie ,ale praktycznie oni pulę tych kart dzielą na różne cele i tak z magazynu podzielone dostają czytaj na abo i pre paid, i zawsze mogą powiedzieć że dostali je z magazynu do celów abonamentowych przydzielone odgórnie i do np. wymiany kart sim na np. micro i nie mają wolnych simek do pre paidów i co im wtedy zrobisz?Serio myślisz że skarga coś da?Chyba że sam kierownik oddzieli jakąś partię tych simek do celów pre paid ale to musi być kierownik któremu zależy na każdym kliencie.a i bywa że jak wolna simka się znajdzie to CMR stanie "okoniem" a to już wymaga większych zabiegów ,bo taki cudny system w "pomarańczy" mają.Jak już wyżej kilka osób pisało system orange to syf i chaos kompletny, gdzie mało kto w salonach nad tym panuje i faktycznie ogarnia.Dlatego część klientów jest odsyłana z tekstem"błąd systemu" i "nie da się" a część obsługi pracuje nad przeniesieniem pisząc wnioski do centrali co trwać może i z tydzień nim CMR ogarną by wysłać wniosek z przeniesieniem.Najlepiej to mają ci którzy nigdy nic w orange nie mieli żadnych abo ani porejestrowanych kart czytaj czysta kartoteka i można przenosić numery ale ci co wędrowali na linii orange -nju a nawet dawna Idea i mieli przenoszone numery czy wygasłe to już mają problem bo to wszystko zapycha ten ich system CMR i tylko ból głowy z tego jest nie tylko dla klienta. .Wosiu96 pisze:Dzięki wielkie W takim razie jak Pan/i powiedzą, iż nie mają kart na prepaid a mają na abo będzie można śmiało skargę złożyćbebolek1 pisze:tak, karty postpaid/prepaid to są te same karty
I tak właśnie to działa w orange. Albo dzwonią albo informują ze mogą napisać i będzie to trwało i trzeba przyjść jeszcze raz.bebolek1 pisze:Poza tym od tego mają infolinię techniczną a jak ona zawiedzie to ręcznie przesłać dane do biura przeniesień,
Tych nowych uczących się to w orange jest chyba zdecydowana większość bo jak widzą tego rodzaju problem to nie do końca wszyscy wiedzą co mają robić.I raczej nie trwa to 1-2 dni.Szczególnie teraz przed 1 lutego. Mają chyba zbyt zapchane łącza do i z centrali.bebolek1 pisze:Zależy kto robi to przeniesienie, może to być osoba nowa ucząca się i jeszcze nie wiedzieć że da się obejść problem z kontem w nju albo prehistorycznym abonamentem. Poza tym od tego mają infolinię techniczną a jak ona zawiedzie to ręcznie przesłać dane do biura przeniesień, następnego dnia papiery są do podpisu - przesyłają je z powrotem i tylko w systemie wydają kartę do tego przeniesienia.
W moim przypadku oni sami wiedzieli jak to zrobić Generalnie wysyłają jakiś wniosek i później (parę dni) można się przenosić. Jeśli będziesz w niedziele to raczej będziesz musiał tam pojechać ponownie. Tak sobie myślę ze może sam zadzwonisz na infolinie orange opiszesz sytuacje i poprosisz o pomoc ? Powiedz im do jakiego salonu się wybierasz i żeby tam wysłali już informacje. Tyle mogę poradzić.Wosiu96 pisze:Będę w niedzielę w innym salonie, co mam im powiedzieć by sprawnie przenieśli mi numer?
Tak zrobięKonoko pisze:Wosiu96 Radzę wybrać salon FIRMOWY Orange. Twój telefon na infolinię dla klientów nic nie da, bo klientom nie przekazuje się informacji jak omijać zabezpieczenia i błędy w programie przy przenoszeniu. Dowie się tylko konsultant z salonu firmowego po weryfikacji (numer służbowy, imię, nazwisko) ale nie na infolinii dla klientów .
Ciekawe bo takie tłumaczenie pierwszy raz słyszę to coś nowego .A co do salonu toWosiu96 pisze:Tak zrobięKonoko pisze:Wosiu96 Radzę wybrać salon FIRMOWY Orange. Twój telefon na infolinię dla klientów nic nie da, bo klientom nie przekazuje się informacji jak omijać zabezpieczenia i błędy w programie przy przenoszeniu. Dowie się tylko konsultant z salonu firmowego po weryfikacji (numer służbowy, imię, nazwisko) ale nie na infolinii dla klientów .
Z ciekawości zadzwoniłem sobie do Orange. Przedstawiłem sytuację, że miałem problemy itp. oraz to, iż numer, który chce przenieść od poniedziałku był przeniesiony z playa do Orange lecz wtedy jeszcze na inną osobę. W playu cesję zrobiłem i chciałem numer do Orange przenieść. Pan otworzył spis i powiedział, że miałem trochę numerów w nju i jeden w Orange. Na końcu stwierdził, że mogę próbować przenieść ale raczej nic to nie da bo wina leży po stronie UKE. Zapytałem o co chodzi, Pan powiedział, iż UKE jakby blokuje na 40 dni ten numer i nie będę go mógł przenieść z powrotem do Orange przez 40 dni od daty przeniesienia. Podobno jest to zabieg taki żeby nie przechodzić co chwila do innej sieci i korzystać z bonusów. Tutaj do was pytanie: Faktycznie tak jest? Mi się wydaje, że tutaj Pan trochę ściemnia.
Po co takie rzeczy ?? To ich nie interesuje Prosto: w salonie nie umieją przenieść numeru co masz zrobić...Wosiu96 pisze: Przedstawiłem sytuację, że miałem problemy itp. oraz to, iż numer, który chce przenieść od poniedziałku był przeniesiony z playa do Orange lecz wtedy jeszcze na inną osobę. W playu cesję zrobiłem i chciałem numer do Orange przenieść.
Moze piszmy jakich miast sprawa dotyczy bo to się dziwne robi żeby były takie problemy.ja.michal pisze:Przeniesienie na piątek i tak też zostało dokonane. Zero problemów.
Dokładnie u mnie w Bytomiu na Śląsku problemy z CMR a wcześniej brak kart sim do przeniesienia.Gregrin pisze:Moze piszmy jakich miast sprawa dotyczy bo to się dziwne robi żeby były takie problemy.ja.michal pisze:Przeniesienie na piątek i tak też zostało dokonane. Zero problemów.
Bo problemy pojawiają się gdy klient miał już wcześniej zarejestrowaną kartę lub miał abo, często jeszcze w Idei i wtedy program nie pozwala konsultantowi na zmiany na starym koncie klienta a na nowym też coś nie można wstawić bo stare stwarza konflikty.ja.michal pisze:... Przeniesienie na piątek i tak też zostało dokonane. Zero problemów.