DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 23
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 23
 #912912  autor: biala1991
 25 lut 2017, 17:21
-Gosc- pisze:Może nie, ale powiązane mocno, nikt nie umie odpowiedzieć jak się w T-m zarządza zgodami?
Miboa u mnie działa oprócz możliwości wysłania wiadomości z konta do nich.

Ten ich Kontakt to jedna wielka loteria, wiadomości dochodzą albo i nie, zawsze tak było :) Bezpieczniej jest wysyłać zgłoszenie zwykłą pocztą, wtedy dostaniesz z boa potwierdzenie przyjęcia i prędzej czy później odpowiedzą.

W kwestii zarządzania zgodami to tak jak pisałam trzeba dzwonić. Są też kody albo smsy ale działają tak jak Kontakt w miboa czyli loteria. Z tego co kiedyś czytałam znaczenie ma data aktywacji nr, na starszych zarządza się przez sms na nowszych kodami co niestety nie znalazło potwierdzenia w praktyce, bo w TakTaku udało mi się włączyć zgody kodami z promocji a na sim z TM nie zadziałało ani jedno ani drugie :D
 #912918  autor: -Gosc-
 25 lut 2017, 17:49
Dzięki za odpowiedź, kiedyś tam do nich zadzwonię/dodzwonię się:-)
Co do formularza kontaktu właśnie przed chwilą udało mi się wysłać. Poszło.
Doładowałem konto i wg regulaminu mają ustawić 365dni od tegoż doładowania... ale tej daty nie zmienili.
 #912965  autor: biala1991
 26 lut 2017, 08:51
A ja wciąż nie mogę sprawdzić podanym w regulaminie kodem stanu pakietu Strong. Od dnia aktywacji nr dostaje info: Usługa w trakcie realizacji, pomimo że z niej korzystam a za chwilę minie 5dniowy okres jej ważności :D
Sory że niezgodnie z tematem ale nie widzę żadnego wątku o taryfie Strong
 #912974  autor: -Gosc-
 26 lut 2017, 10:23
A mnie bardzo ładnie odpisali że przekazali do działu technicznego dlaczego nie ustawiło mi RWK po doładowaniu:-D Ehhhh Ti bombaj fajna zabawna sieć:-) Ale zaangażowali się plus ankieta o zadowoleniu:-D
 #913100  autor: biala1991
 27 lut 2017, 08:54
Ad.1.-Przede wszystkim wyrazić zgody marketingowe.
A gdzie rejestrowałaś ten starter? Jeśli nie w sklepie TMobile to zadzwoń na BOK i dopytaj, bo z regulaminu jasno nie wynika czy rejestracja w innym miejscu daje prawo do bonusu RWK

Ad.2 Wystarczy zapoznać się z tym wątkiem: "10zł doładowania T/Heyah co miesiąc dla klientów TMUB" :)
 #917085  autor: maker3
 21 mar 2017, 14:49
Czy wariant z wycofaniem zgód i ponowną aktywacją w trakcie trwania promocji działa?
Czy trzeba było mieć wyłączone wcześniej?
 #917109  autor: darekka
 21 mar 2017, 16:44
Teoretycznie bonus wg. Regulaminu jest jednorazowy ale kto wie jak jest w praktyce(wiemy jak działa system T/Heyah) więc możesz sprawdzić i podzielić się wiedzą.
Ja swoje zgody wycofałem zaraz po zdobyciu RWK(kilka dni po ich wyrażeniu w chwilę po wydłużenia konta do roku)-za moją radą tak zrobili wszyscy, których numerami się opiekują.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #917133  autor: maker3
 21 mar 2017, 17:38
Nie chodzi mi o ponowny udział, tylko zgody miałem aktywne od grudnia (od poprzedniej promocji) i ich nie wycofałem.
W tej promocji nie brałem jeszcze udziału.
 #917154  autor: darekka
 21 mar 2017, 19:49
Głupoty pociskają :evil: -jestem przykładem(4 simki w rodzinie 2xT i 2x HEYAH),że wycofanie zgód nie ma wpływu na ważność konta. Wycofaliśmy te zgody po 6 bodaj dniach od ich wyrażenia(do celów zdobycia RWK za zgody) w kilka minut po wydłużeniu kont do 365dni-konta pozstały ważne wg.nowego terminu czyli jeszcze 365dni 8) 8) .
Dodatkowo za różne problemy(reklamacje) zawsze dodają nam 30dni do ważności.

Dodatkowo poczytaj regulamin tej promocji-nie ma w nim żadnego takiego obostrzenia. :smt006

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #917192  autor: darekka
 21 mar 2017, 21:41
Testuj jak i ja testowałem(odwołanie zgód po zdobyciu RWK) i podziel się wynikami.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #920437  autor: rudymax
 12 kwie 2017, 17:24
Mam pytanie do osób obeznanych z ofertą T-mobile. Wysłałem 3 kody na wyrażenie zgód zgodnie z regulaminem promocji rwk za zgody (starter z taryfą Frii). Kody USSD wysłałem kolejno po sobie. Po kilku minutach przyszły dwa potwierdzenia sms-em "zlecenie dotyczace odwolania/wyrazenia zgody zostalo zrealizowane". Pomimo upływu kilku godzin trzecie potwierdzenie nie dotarło. Wydaje mi się, że to oznacza, że jedna ze zgód się nie aktywowała, ale nie mam pojęcia która. Czy można to jakoś sprawdzić? Czy nie bawić się tylko ponownie wysłać wszystkie 3 kody? Proszę o podpowiedź, bo nie chcę czegoś skopać.
 #920666  autor: rudymax
 13 kwie 2017, 16:58
darekka pisze:Zadzwoń i załatwisz wszystko w kilka minut.
Dzwoniłem rano. Okazuje się, że wszystkie zgody włączone, tylko system "zapomniał" jednej potwierdzić. Swoją drogą myślałem, że jest jakiś prostszy sposób na sprawdzenie.
 #920735  autor: darekka
 13 kwie 2017, 21:26
Ze zgodami(wyrażenie jak i odwołanie po zdobyciu RWK) najpewniejszy jest kontakt telefoniczny(odwołanie nie wpływa na ważność przydzielone wcześniej RWK konta).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #921162  autor: biala1991
 16 kwie 2017, 19:08
rudymax pisze:Dzwoniłem rano. Okazuje się, że wszystkie zgody włączone, tylko system "zapomniał" jednej potwierdzić. Swoją drogą myślałem, że jest jakiś prostszy sposób na sprawdzenie.
Miałam podobną sytuację, dwie zgody potwierdzone, trzeciej brak. Zadzwoniłam do BOK, wg konsula wszystko było ok i miałam czekać dwa tygodnie na aktywację RWK (jakby nie mógł włączyć wcześniej, przecież regulamin mówi: aktywacja nastąpi DO 14dni a nie ZA 14dni).
Ostatecznie nie przekonałam się czy RWK by zaskoczyło bez problemu, musiałam składać reklamację w innej sprawie i przy okazji ustawili mi prawidłową ważność konta.
 #921168  autor: asdaf
 16 kwie 2017, 19:44
W piątek zadzwoniłem do BOK aby włączyli mi RWK za zgody ( kodami nie dało rady a był ostatni dzień promocji). Konsul wykonał swoje zadanie po czym przyszedł sms, że zgody zostały włączone (jeden sms - tak ma być?). Konsul rzekł, że mam czekać na aktywację RWK do 14 dni. Niestety we wtorek kończy się ważność na połączenia wychodzące. Zna ktoś jakiś sposób na przedłużenie ważności bez konieczności doładowywania? Starter nowy z taryfą Frii.
  • Strona 10 z 23
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 23
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 23