DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 23 z 35
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 35
 #913347  autor: asdaf
 28 lut 2017, 12:20
baranek21 pisze:czy muszę kartę jednak aktywować maksymalnie do dziś, żebym mógł włączyć bonus do 60dni?
Dokładnie tak. Dziś się kończy promocja ( chyba że przedłużą ).
 #913351  autor: adik
 28 lut 2017, 12:29
baranek21 pisze:Aktywacja jak rozumiem, to włożenie karty do telefonu i "złapanie" zasięgu
w przypadku nowego numeru to nie jest jeszcze aktywacja, tak było kiedyś zanim nie było obowiązkowej rejestracji numerów, obecnie aktywacja nowych numerów jest dopiero po rejestracji, wcześniej dalej ma status nieaktywnej, do dziś rejestracja musi być zrobiona żeby załapać się na bonus za rejestrację , ale nie trzeba dziś aktywować tego bonusu, na to mamy 60 dni od rejestracji numeru.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #913352  autor: baranek21
 28 lut 2017, 12:36
Nie chodzi o aktywację bonusu tylko aktywację startera jak napisali w regulaminie. Jasne jest, ze na włączenie bonusu mamy 60dni, ale starter musi być zarejestrowany i aktywowany (aktywny w sieci) w terminie obowiązywania promocji, czyli na tą chwilę do dziś. Jak starter będzie nieaktywny np jutro to nie spełnię wymogu otrzymania bonusu.
 #913373  autor: Gregrin
 28 lut 2017, 13:52
baranek21 pisze:Jak starter będzie nieaktywny np jutro to nie spełnię wymogu otrzymania bonusu.
Jesli mowa o tym cytacie:
"Abonenci, którzy aktywowali nową kartę SIM po wejściu w życie niniejszego regulaminu i dokonali rejestracji w trakcie trwania promocji".
to wydaje mi się ze pierwszy warunek "Abonenci, którzy aktywowali nową kartę SIM po wejściu w życie niniejszego regulaminu" nie mówi ze karta musi być aktywowana w czasie obowiązywania regulaminu tylko żeby nie wcześniej niż wprowadzono regulamin (promocje) i tym samym można ja aktywować nawet po zakończeniu regulaminu.
Drugi obowiązkowy warunek:
"dokonali rejestracji w trakcie trwania promocji" to tylko rejestracja karty w trakcie trwania promocji.
Pierwszy warunek jest wprowadzony po to by nie włączać promocji na jakiś starych leżakach które skoro jeszcze działają to i tak są w bazie, tylko po to żeby podratować spadek aktywacji nowych starterów. Po to by nie zostawić sobie włączenie startera/bonusu "na wakacje" dali osobny punkt o 60-ciu dniach od rejestracji i to wystarczy.
 #913416  autor: Gregrin
 28 lut 2017, 18:22
Tylko żeby nie było, żadnych gwarancji nie daje, bo ani tego nie testowałem ani nie wiem jak system działa (nie zawsze tak jak pisze w regulaminach). Natomiast regulamin wydaje mi się w tej kwestii klarowny i w razie problemów można będzie pisać reklamacje i powoływać się na niego.
Nie wydaje mi się jednak że będzie to konieczne :)
 #913449  autor: zoltan666
 28 lut 2017, 20:10
baranek21 Jeśli numer zarejestrowałeś smsem to prawdopodobnie jest on już aktywny. Zadzwoń na ten numer i będziesz wiedział. Poza tym masz 60 dni na aktywację bonusa od dnia zarejestrowania numeru, a nie od dnia aktywacji startera.

Gregrin Kolega baranek21 podał pkt. 6 b regulaminu, ale jest pkt. 6 a, który mówi, że do bonusu są uprawnieni (także):
a. Abonenci aktywni w sieci Orange przed wejściem w życie niniejszego regulaminu.
Twoja teoria jest więc błędna. ;)
 #913462  autor: zoltan666
 28 lut 2017, 20:33
Ehhh, chyba zaczynaja sie problemy z rejestracja przez sms w Orange.
 #913465  autor: motyl27
 28 lut 2017, 20:35
Dokładnie, ja zarejestrowałem i włączyłem bonus na numerze ze stażem 2 lata.
 #913473  autor: Miro-miro
 28 lut 2017, 21:01
Chciałbym spytać czy rejestrując numer 4 tygodnie temu (jeszcze karty nie aktywowałem) na poczcie tzw. uproszczona rejestracja PESEL + IMIĘ I NAZWISKO to czy należy się mi bonus na internet. Jeśli nie to czy można to jakoś naprawić i do rejestrować dane adresowe - tak aby dostać bonus internetowy. Dzięki za pomoc
 #913476  autor: zoltan666
 28 lut 2017, 21:09
Wybrałem sobie numer na starterze Wybierz swój numer. Wysłałem z niego smsa z prośba o rejestrację na numer już zarejestrowany. Sms przyszedł, odpowiedziałem TAK (że zgadzam się na rejestrację) i cisza. Ponowiłem więc czynność. Znów przyszedł sms na numer zarejestrowany, ale tym razem to nie był ten numer, który sobie sam wybrałem, tylko ten który wyskoczył mi domyślnie w aplikacji Wybierz numer. Oczywiście numer, który wybrałem wcześniej w aplikacje teraz już nie jest dostępny. Orange podaje, że można przejrzeć do 200 numerów, a mnie po przejrzeniu kilkudziesięciu numerów wyczerpał się limit do przeglądania. Numery przejrzane powinny byc dostępne w Historii przeglądania, a tam nic nie mam. Co to w ogóle jest?
Ostatnio zmieniony 28 lut 2017, 21:16 przez zoltan666, łącznie zmieniany 1 raz.
 #913478  autor: reboot
 28 lut 2017, 21:11
areksz pisze:to taka furtka za parę dni , tygodni na dodatkowe 100GB/30dni
Domyślam się, ale już mam 2 przeniesione numery do Play i w teorii jest tam 20GB/60 dni + RWK :) więc nie chce mi się bawić i reklamować w Orange - zresztą pomyślę jeszcze o tym :)

WKS
 #913487  autor: 24bis24
 28 lut 2017, 21:20
zoltan666 pisze: Orange podaje, że można przejrzeć do 200 numerów, a mnie po przejrzeniu kilkudziesięciu numerów wyczerpał się limit do przeglądania. Numery przejrzane powinny byc dostępne w Historii przeglądania, a tam nic nie mam. Co to w ogóle jest?
Wczoraj miałem dokładnie to samo.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #913501  autor: zoltan666
 28 lut 2017, 22:10
Dobra, udało mi się wybrać inny numer, ale pojawił się kolejny problem. Nie odpowiedziałem na prośbę o rejestrację numeru, tego domyślnego z karty i na ten numer przyszedł sms o treści: "Niestety numer xxx nie wyraził zgody na rejestracją Twojego numeru na swoje dane".
Teraz, gdy wysyłam smsa z prośbą o rejestrację (juz z tego wybranego ostatecznie numeru) otrzymuje odpowiedź: "Twój numer na kartę już jest zarejestrowany...", ale w rzeczywistości zarejestrowany nie jest, bo nie można z niego zadzwonić o pojawia się prośba o rejestrację.
 #913535  autor: sa
 28 lut 2017, 23:59
zoltan666 pisze:Wybrałem sobie numer na starterze Wybierz swój numer. Wysłałem z niego smsa z prośba o rejestrację na numer już zarejestrowany. Sms przyszedł, odpowiedziałem TAK (że zgadzam się na rejestrację) i cisza. Ponowiłem więc czynność. Znów przyszedł sms na numer zarejestrowany, ale tym razem to nie był ten numer, który sobie sam wybrałem, tylko ten który wyskoczył mi domyślnie w aplikacji Wybierz numer. Oczywiście numer, który wybrałem wcześniej w aplikacje teraz już nie jest dostępny. Orange podaje, że można przejrzeć do 200 numerów, a mnie po przejrzeniu kilkudziesięciu numerów wyczerpał się limit do przeglądania. Numery przejrzane powinny byc dostępne w Historii przeglądania, a tam nic nie mam. Co to w ogóle jest?
Tak jest jak przejrzysz numery a żadnego nie zaznaczysz i nie wybierzesz od Razu, taki haczyk dla klienta,co prawda piszą coś o historii a tam pustka sprawdzałam na 2 telefonach :twisted: bo też mi się na jednym starterze zdarzyło a ponieważ numer główny mi się nie podobał to starter bez aktywacji skończył w śmietniku.Następnym razem kombinuj z doborem cyfr a jak nic ci się nie spodoba to samoistnie może przerzuci cię do tych z listy :?: ale skoro starter już zarejestrowany to albo śmietnik albo akceptacja :roll: Ten niby wybrany numer niestety ale chyba już nie zadziała bo masz inny numer na tym starterze aktywny :?
 #913540  autor: zoltan666
 01 mar 2017, 00:08
Numer wybrałem i zaakceptowałem, bo pierwszy sms z prośba o rejestrację był właśnie z tym wybranym numerem, ale kolejny już z numerem domyślnym, choc ja nic nie zmieniałem.
Już pal licho ten wybrany numer. Najgorsze jest to, że nie udało mi się zarejestrować tego startera. Wysyłałem smsy na 80280 z numeru zarejestrowanego, jak i tego do rejestracji, na obu numerach odpowiadałem na te smsy TAK, czyli, że się zgadzam na rejestrację, a numer i tak nie działa - brak rejestracji.
 #913553  autor: sa
 01 mar 2017, 01:47
zoltan666 pisze:Numer wybrałem i zaakceptowałem, bo pierwszy sms z prośba o rejestrację był właśnie z tym wybranym numerem, ale kolejny już z numerem domyślnym, choc ja nic nie zmieniałem.
Już pal licho ten wybrany numer. Najgorsze jest to, że nie udało mi się zarejestrować tego startera. Wysyłałem smsy na 80280 z numeru zarejestrowanego, jak i tego do rejestracji, na obu numerach odpowiadałem na te smsy TAK, czyli, że się zgadzam na rejestrację, a numer i tak nie działa - brak rejestracji.
Dziwne :roll: ale to potwierdza moje przypuszczenie że lepiej rejestrować ten typ starterów w placówce pocztowej lub u opa a nie smsem i dlatego żaden z starterów z wybieraniem(trzy) nie rejestrowałam smsem a tylko w placówkach, bezpieczniej po prostu.A teraz i tak zostaje tylko placówka w celu wyjaśnienia problemu najszybciej, bo pisanie reklamacji za długo by trwało.
 #913566  autor: asdaf
 01 mar 2017, 06:56
Tak wczoraj działy się dziwne rzeczy. Myślę, że systemy operatorów były mocno obciążone. Chciałem uruchmić kilka starterów "wybierz numer". Numery wybrane przeze mnie raz zapamiętywało innym razem kasowało i wracał pierwotny numer. W końcu dałem sobie spokój i akceptowałem to co było. Smsa o rejestrację wysyłałem po chwili gdy uznałem, że system już wszystko przemielił.
 #913589  autor: adik
 01 mar 2017, 10:25
Miro-miro pisze:Chciałbym spytać czy rejestrując numer 4 tygodnie temu (jeszcze karty nie aktywowałem) na poczcie tzw. uproszczona rejestracja PESEL + IMIĘ I NAZWISKO to czy należy się mi bonus na internet. Jeśli nie to czy można to jakoś naprawić i do rejestrować dane adresowe - tak aby dostać bonus internetowy. Dzięki za pomoc
tak należy się, ale ponieważ nie dało się podawać danych adresowych w uproszczonej rejestracji to dzwonisz do BOK i podajesz tam je, wtedy aktywują ci ten bonus dodatkowy.

btw: na infolinii orange pracują osoby które nie wiedzą o tym że nie dawało się podawać pełnych danych adresowych w uproszczonej rejestracji nawet gdy mówiłem wprost że w kiosku Ruch rejestrowałem numer,tak samo było na poczcie, wczoraj konsultant wprowadził mnie w błąd że to ja zawiniłem i nie podałem tych danych i bonus za to już mi się nie należy, dziś jak rozmawiałem z inną osobą nie było problemu podać dane adresowe przez telefon i bonus dostałem bez problemu.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
  • Strona 23 z 35
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 35
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 35