Pierwsze negatywne zdarzenie z WiFi Calling.
Jestem około 5m w linii prostej od AP, który jest za ścianą z karton gipsu
![:-)](./images/smilies/001.gif)
zasięg WiFi na SGS7 4/4. Prowadzę rozmowę przez WiFi Calling i rozmówca informuje mnie, że przerywa mój głos. Ja słyszę go bardzo dobrze. On mówi, że ma zasięg 4/5. Jest w samochodzie ale to ma akurat drugorzędne znaczenie. Łącze, z którego korzysta AP to symetryk z CIR, SLA, obciążone w 1%.
Rozłączamy się. Wyłączam WiFi Calling. Rozmowa idzie u mnie po VoLTE.
Rozmówca informuje mnie, że teraz mnie idealnie słyszy
Tak wyglądają dane w netmonitorze przy zalogowaniu do WiFi Calling:
a tak do LTE w tym samym miejscu:
![Obrazek](http://obrazki.elektroda.pl/9932911700_1488440372_thumb.jpg)