DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 47 z 97
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 97
 #914951  autor: myk6414
 09 mar 2017, 20:04
Wyjaśni mi ktoś taki fenomen - jak rozmawiam z numerami w Play, nie ważne czy rozmowa w 2g czy 3G, czy z iPhonem czy jakimś tanim myphonem - rozmowa zawsze jest w świetnej jakości. Nie ważne czy rozmówca jest w sieci macierzystej czy roamingu. Jak rozmawiam z numerami z sieci macierzystej (tm) jakość po zrzucie do 2g o pomstę do nieba wola.
 #916101  autor: p2225
 15 mar 2017, 20:57
VM? Virgin Mobile? Przecież oni są na sieci Play, więc to tak jakby rozmowa wewnątrz sieci.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #916134  autor: myslak12
 16 mar 2017, 06:44
i virgin i lajt to tacy sami wirtualni operatorzy i w przypadku problemów nie pójdziesz do salonu się kłócić jak w przypadku W4, więc jedna cholera czy Bransosn czy Telestrada. Wolę w takim razie polski lajt niż droższy abo w virgin. W lajt działa hd voice a w virgin nie.
 #916154  autor: bobix
 16 mar 2017, 08:43
W 99% przypadków (a rozmawiam codziennie na tej relacji) jest HDV.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 #916589  autor: p2225
 18 mar 2017, 18:01
Dzwoniłem dzisiaj na pogotowie energetyczne i dwie rozmowy na dwie wykonane zestawiły się w HD Voice. :)

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #916844  autor: Dodo84
 20 mar 2017, 09:33
Kupiłem kartę T-mobile ( w wiadomym celu) i jestem nie mile zaskoczony. Ani razu nie udało mi się wykonać połączenia wychodzącego w HD Voice. Połączenia przychodzące z T-mobile i Playa są w HD Voice a już wychodzące z mojej strony są realizowane w standardowej jakości. Czy takie zjawisko w T-mobile jest normalne?.

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #916853  autor: Dodo84
 20 mar 2017, 09:57
@Kozien70. Nie żadnych komunikatów nie ma. Mam na koncie 4,01zł ( konta jeszcze nie doładowywałem) mam włączoną domyślną taryfę i pakiet Rozmowy Bez limitu za 1 zł dziennie.

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #916868  autor: kozien70
 20 mar 2017, 10:59
Ja kiedyś przez moment miałem prepaid T-mobile i miałem identyczne zachowanie jak Twoje gdy miałem stan konta poniżej 5zł. Przy próbie połączenia wychodzącego pojawiał się najpierw komunikat, który powodował spadek z HD Voice do zwykłej jakości i tak już było do końca połączenia. Gdy doładowałem konto, problem znikł.
 #916869  autor: Dodo84
 20 mar 2017, 11:01
spróbuję doładować. Dzięki.

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #916966  autor: Dodo84
 20 mar 2017, 19:44
Konto doładowałem za 5zł i nadal brak HD Voice w połączeniach wychodzących

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #916971  autor: Dodo84
 20 mar 2017, 20:13
Probowalem. Polaczenia przychodzace z T-mobile są w HD Voice a wychodzace nie. Teraz mialem przy sobie telefon z karta T-mobile w abonamencie i tam gdzie bym nie zadzwonil bylo HD Voice z nr w T- mobile i Play a z tego pre-paidu brak pomimo stanu konta 9,01zl

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #916994  autor: baca01
 20 mar 2017, 21:54
Weź i wymuś sobie 3G i spróbuj zainicjować połączenie. Być może w Twoim miejscu/regionie ma miejsce konfiguracyjna klasyka kiedy od razu zrzuca do 2G po zainicjowaniu połączenia.
  • Strona 47 z 97
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 97
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 97