Tutaj masz linka(speedtest coś psuje):
http://www.speedtest.net/result/a/2728381457.png
Co do PLUS'a robiłem przez pół godziny obszerne i dokładne zgłoszenie dotyczące prędkości ~1,5Mb/s LTE W CAŁYM MIESCIE PRZEZ CAŁĄ DOBĘ. Od Plus'a dostałem jakiegoś smiechu wartego sms'a:
Skoro robie zgłoszenie to chyba po to żeby poznać odpowiedź na nie, a nie żeby zrobić....
Dzwonie do PLUS'a, a tam kobieta mnie informuję, że jest jedno zdanie:
"Chwilowe przeciążenie sieci w godzinach 12-13 i 19-20".
Oczywiście zrobiłem kolejne zgłoszenie... pewnie teraz dostanę wycinek regulaminu mówiący, że to sieć mobilna (tak, miałem juz takie odpowiedzi).
Odpowiedź jak dla mnie żałosna, podałem dwa przykłady dotyczące problemów z transmisją, ale zaznaczyłem, że problem jest w całym mieście i przez całą dobę.. Widać, że ludzie w plusie mają problemy z czytaniem i mają beznadziejne podejście do klienta..
Abo w O i Plusie to ABO firmowe.
Odpowiedź O mnie satysfakcjonuje bo podali przyczynę, date kiedy prawdopodobnie problem zostanie rozwiązany, zostałem przeproszony i przede wszystkim nie każą mi dzwonić żeby się dowiadywać jaka jest odpowiedź na zgłoszenie... Widać, że szanują czas klienta...