DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 40 z 308
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 308
 #918051  autor: f0ku5
 27 mar 2017, 20:47
Veiserath pisze:Myślę, że odpalone zostanie jutro jak technicy Orange ogarną, że iPhony dostały aktualizację.
Dokładnie tak będzie, a na razie tak, jak napisałem wcześniej - manualnie przez BOK. Na moim SE już wszystko śmiga w NJU.
 #918052  autor: madhunt3r
 27 mar 2017, 20:48
Jak na razie na iPhonie 7 Plus Wifi Calling w Play słaba jakość rozmowy, nawet HD Voice nie ma. Może jeszcze poprawią.
 #918055  autor: majkelloo
 27 mar 2017, 20:52
f0ku5isko pisze:
Veiserath pisze:Myślę, że odpalone zostanie jutro jak technicy Orange ogarną, że iPhony dostały aktualizację.
Dokładnie tak będzie, a na razie tak, jak napisałem wcześniej - manualnie przez BOK. Na moim SE już wszystko śmiga w NJU.
Nic nie trzeba robić manualnie. Co najwyżej restart telefonu po akceptacji warunków. Sprzęt Apple'a sam wymusza włączenie usług
 #918056  autor: f0ku5
 27 mar 2017, 20:53
Ehh... Nie, nie wymusza.
Obecnie bez manualnego włączenia przez konsultanta nie będzie włączonego VoLTE i VoWiFi w Orange, więc po co piszesz pierdoły?
 #918057  autor: miki4g
 27 mar 2017, 20:54
IP 7, Orange abo: ustawienia operatora zaktualizowane, jakaś zakładka od Orange mi wyskoczyła nawet, mimo to Wifi Calling nie działa.

Zmieniło się z 4G na LTE, mimo to VoLTE tez nie działa.

T-mobile na kartę działa?
 #918059  autor: Mixiorek
 27 mar 2017, 20:59
A może serwery Apple nieco "spuchły" i mają kłopot z autoryzacją i aktywacją usług?
Teraz na iphone 5S instalacja do IOS 10.3 mi nie idzie. Ciągle kręci się weryfikacja uaktualnienia i niestety ale wywala błąd.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #918060  autor: tomi81
 27 mar 2017, 21:01
Ja dostałem informację od konsultanta Orange, że usługi VoWifi oraz VoLTE zostały u mnie aktywowane wczoraj o 4 w nocy. Ki diabeł? (dodam, że obecnie nie działa).
 #918062  autor: bobix
 27 mar 2017, 21:05
Ja przed chwilą też dzwoniłem do konsultanta. Powiedział że obie usługi mam aktywne... Zrobił restart i dalej nic. Wysłała babka zgłoszenie do techników.
Poza tym na początku musiałem jej tłumaczyć co to za 2 usługi które chcę uruchomić...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 #918064  autor: Veiserath
 27 mar 2017, 21:12
@tomi81
Ja w nju na infolinii też dostałem informację, że u mnie VoLTE i WiFiCal jest aktywne od 4 dni (mimo że nigdy wcześniej nie miałem telefonu z VoLTE). Także raczej wystarczy poczekać.
 #918065  autor: tomi81
 27 mar 2017, 21:15
@Veiserath - dzięki. W takim razie czekamy.

BTW. Po aktualizacji do ios 10.3 na IP7 Plus ruszył fieldtest :) Więcej newsów jak się pobawię :)

EDIT. Pojawiła się opcja CA Status - żeby to sprawdzić muszę udać się w zasięg stacji z LTE800/2600 - ale to już jutro :)
 #918068  autor: f0ku5
 27 mar 2017, 21:31
tomi81 pisze:EDIT. Pojawiła się opcja CA Status - żeby to sprawdzić muszę udać się w zasięg stacji z LTE800/2600 - ale to już jutro
Ja w menu agregacji mam tylko i wyłącznie "come back later", tak jakby to jeszcze nie było wprowadzone... :(
 #918069  autor: tomi81
 27 mar 2017, 21:34
f0ku5isko pisze:
tomi81 pisze:EDIT. Pojawiła się opcja CA Status - żeby to sprawdzić muszę udać się w zasięg stacji z LTE800/2600 - ale to już jutro
Ja w menu agregacji mam tylko i wyłącznie "come back later", tak jakby to jeszcze nie było wprowadzone... :(
Ja mam to samo ale nie jestem w zasięgu żadnej stacji z innym pasmem aniżeli LTE1800 (widać to także w opcji LTE Neighbor Cell Meas).
 #918070  autor: f0ku5
 27 mar 2017, 21:36
Hmm faktycznie. Ja też mogę nie być w zasięgu agregacji, aczkolwiek na S7 zawsze łapało mi w domu 2600+1800 :P
 #918071  autor: tomi81
 27 mar 2017, 21:37
f0ku5isko pisze:Hmm faktycznie. Ja też mogę nie być w zasięgu agregacji, aczkolwiek na S7 zawsze łapało mi w domu 2600+1800 :P
Lepsza antena.... :D
 #918076  autor: Mixiorek
 27 mar 2017, 21:39
Poszło. RBM abo, iphone 5S:

Obrazek

I to lubię w Apple. Inne telefony nie mają WiFi Calling w RBM. Apple oczywiście działa :-)

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #918081  autor: madhunt3r
 27 mar 2017, 21:49
Jak wg Was jakość rozmowy przez Wifi Calling w Play? U mnie słaba bez HD Voice.
 #918082  autor: WellDone
 27 mar 2017, 21:54
W Orange mam niby aktywne, ale jeszcze nie działa.

W Play przetestowałem wifi calling i działa benzadziejnie. Jakość o wiele gorsza od HDV. I ciszej.

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #918085  autor: Mixiorek
 27 mar 2017, 21:59
Mała korekta do mojego posta powyżej. RBM na kartę.

Odnośnie jakości - testowałem na linii Orange abo biznes na WiFi Calling galaxy S7 <-> RBM na kartę WiFi Calling na iphone 5S. Moim zdaniem jest to normalne połączenie HD Voice. Większych uwag nie mam.
Do tego łączy mnie w około 2 sekundy...

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
  • Strona 40 z 308
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 308
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 308