DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 44 z 45
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
 #864738  autor: Remington
 05 maja 2016, 20:29
garfield- pisze:Swoją drogą, to przy problemach T-mobile, to ciekawe czy ten upadek w PL nie miał drugiego dna ...
No przecież Vectone oficjalnie stwierdził, że to TM zerwało umowę i przestało obsługiwać ;)
 #864750  autor: garfield-
 05 maja 2016, 22:09
Chyba trafił "swój" na "swojego" ;)
i ostatecznie nic z tego nie wyszło
 #870951  autor: rudymax
 10 cze 2016, 12:40
Może kogoś zainteresuje. Po ucieczce Vectone z Polski została mi karta z niewykorzystanymi środkami. Okazało się ,że karta zalogowała się do sieci w UK i można było z niej dzwonić dokąd nie skończyły się środki. Dało się tylko dzwonić, nie można się było natomiast dodzwonić na ten numer.
 #870957  autor: rudymax
 10 cze 2016, 13:00
To było jeszcze przed obniżką cen w roamingu, zgodnie z obowiązującą wtedy stawką u większości operatorów. Nie pamiętam dokładnie ale ok. 90gr za minutę. Naliczanie minutowe. Wszystkie połączenie wykonane do Polski. Myślę, że teraz stawka byłaby zgodna z obecną w roamingu.
 #871071  autor: rudymax
 10 cze 2016, 20:58
marcinek243 pisze:
rudymax pisze:Myślę, że teraz stawka byłaby zgodna z obecną w roamingu.
Dla nieistniejącego operatora? :lol: wątpie
Wątpić ludzka rzecz :) Ja też pod koniec października 2015 myślałem, że karta nadaje się tylko do kosza. Jednak w UK zatrybiła i dało się wszystko wydzwonić po cenie obowiązującej w roamingu w UE do 30 kwietnia br. Było to w marcu, a wtedy operator był tak samo "nieistniejący" jak dzisiaj.
Ja już tego niestety nie sprawdzę , bo karta pusta :-)
 #881252  autor: Rebeliant
 05 sie 2016, 16:21
W temacie o rejestracji prepaidów, został poruszony temat tego tworu. Wchodzę na czeski fanpejdż Vectone i ... już "działa" w Czechach. :D Dosłownie jakby przetłumaczyć ŚP fanpejdż Vectone PL na język czeski. :-) :D
 #881260  autor: DanielR
 05 sie 2016, 16:46
Jeżeli mają "działać" tak jak w Polsce, to szczerze współczuję Czechom.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #881294  autor: Rebeliant
 05 sie 2016, 18:49
Zabrali się za to troszkę lepiej, bo chociaż doładowania można kupić na poczcie. Jednak patrząc po komentarzach, to problemy typu: nie można się dodzwonić na Vectone z innych wirtuali działających w CZ. No i przede wszystkim długie oczekiwanie na simki. :-)
 #918416  autor: bobiwr
 29 mar 2017, 16:29
Myślę, że nikt nie pompował kont tak, żeby było warto ścigać ducha. Zjawisko "Vectone-PL" było raczej postrzegane jako poletko doświadczalne. Nie mam ochoty kopać się z koniem i dla odzyskania śmiesznej kwoty (w moim przypadku poniżej 50 PLN) angażować czas i kolejne, większe pieniądze. Zwłaszcza, że instytucje będące z powołania obrońcami zbiorowych interesów konsumentów, nabrały wody w usta.
 #918591  autor: Remington
 31 mar 2017, 08:17
To nie reklamacja usługi telekomunikacyjnej, tylko klasyczne przywłaszczenie pieniędzy - prawo cywilne, a nawet karne.

Rzecz w tym, że skoro firma Mundio nie odbierała poczty, to pozostawał ludziom tylko sąd.
 #924734  autor: reboot
 08 maja 2017, 13:18
Napisałem e-maila
W związku z zaprzestaniem świadczenia usług przez Vectone (Mundo Mobile sp. z o.o.) wnoszę o zwrot posiadanych przeze mnie środków na numerze 739****** w momence zaprzestania działalności.
Dane do przelewu bankowego to ***

E-mail napisany na podstawie informacji uzyskanych na stronie https://uke.gov.pl/informacja-dla-abone ... bile-19174
Dostałem odpowiedź od UKE
Centrum Informacji Konsumenckiej
Szanowny Panie,
w nawiązaniu do przesłanej przez Pana w dniu 29 marca 2017 r., do wiadomości Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), korespondencji e-mail w sprawie zwrotu przez Mundio Mobile Limited (w Polsce Mundio Mobile Sp. z o.o.) niewykorzystanych środków z konta pre-paid informuję, iż na wniosek Urzędu, przedstawiciel Mundio Mobile Limited przesłał potwierdzenie dokonania zwrotu na Pana konto kwoty 5 zł.
W załączeniu przesyłam kopię korespondencji e-mail prawnika Spółki oraz potwierdzenie dokonania przelewu.

z poważaniem
Paweł K*****
Główny Specjalista/Koordynator

Zespół Interwencji
Departament Polityki Konsumenckiej
A na moim koncie pojawiło sie 5 zł :)
Dear Sirs,
I hope my email finds you well.
Following up to the case submitted in regards to Mr reboot, I am pleased to inform you that we have refunded the customer.

Please find attached the payment confirmation.

Kind regards,
Federico Rossi |In House Lawyer
Vectone mobile
(formerly known as Mundio)

WKS
  • Strona 44 z 45
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45