pakierhakierxd pisze:Nic nie zrobisz oprócz rezygnacji chyba ze zmiany :/
Zrobię bo muszę
Opcje są następujące:
- mogę wycofać warunki aneksu i powrócić do poprzedniej oferty promocyjnej
- mogę pozostać przy obecnych warunkach aneksu. Przyznany zostanie mi upust na abonament w wysokości 13 zł. Będzie on obowiązywał przez sześć okresów rozliczeniowych. Łącznie 78 zł.
- mogę wnieść odwołanie od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma.
- mogę dalszych roszczeń dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym, a w przypadku konsumentów, zgodnie z art. 109 i art. 110 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo
telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1489 z późn.zm.), także w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przed Prezesem UKE lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE, ale niestety
P4 sp. z o.o. odmawia wzięcia udziału w ewentualnym postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- mogę
zmienić operatora!!!
A teraz ciekawostka
26 dni
zajęło sieci PLAY sporządzenie takiej odpowiedzi:
Szanowny Panie,
5 marca 2017 roku otrzymałam Pana zgłoszenie zarejestrowane e-mailem. Pana sprawa jest odwołaniem od odpowiedzi, której udzieliliśmy Panu w zgłoszeniu reklamacyjnym **********. Pana zgłoszenie dotyczy warunków aneksu. Oczekuje Pan, że wycofamy warunki aneksu i prześlemy Panu dodatkowe urządzenie.
Szczegóły sprawy
W reklamacji zaproponowaliśmy Panu dwie możliwości rozwiązania sprawy:
- wycofanie aneksu,
- włączenie rekompensaty.
Nie mam możliwości przesłania dodatkowego urządzenia w ramach rekompensaty.
Decyzja
Pana odwołanie uznałam za niezasadne.
Podjęte działania
Podtrzymuję propozycje rozwiązania Pana sprawy, które otrzymał Pan w zgłoszeniu *********.
Zalecane czynności
Swoją decyzję dotyczącą sposobu rozwiązania sprawy może Pan przekazać nam w ciągu 14 dni od daty otrzymania tej odpowiedzi.
Podczas kontaktu z nami proszę, aby powołał się Pan na numer zgłoszenia **********.
Pomocne informacje
Szczegółowe informacje dotyczące Pana numeru, historii połączeń oraz dostępnych usług, może Pan zobaczyć na Play24 (http://www.24.play.pl). Tam również skontaktuje się Pan bezpłatnie z naszą obsługą klienta i przeczyta nasze odpowiedzi na Pana zgłoszenia.
Może Pan wyrazić zgodę na obsługę reklamacji kanałem elektronicznym. Dzięki temu nasze odpowiedzi otrzyma Pan zawsze w ciągu kilku minut od momentu zamknięcia zgłoszenia. Wyślemy je na Pana adres e-mail lub na Play24. W celu dokonania zmiany proszę o kontakt z naszą obsługą klienta.
Zamiast użycia 20 razy słowa Pan/Panu/Pana/Panie mogli podać chociaż powód odmowy.