DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 59 z 193
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 193
 #924863  autor: 3G
 08 maja 2017, 22:20
grzesio0401 pisze:czy aktywację karty(włożenie do tel wykonanie połączenia i przejście na RBM5) można odwlec w czasie o kilka miesięcy?
Wg regulaminu jest na to dużo czasu - bodajże aż 3 lata. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #924866  autor: surface123
 08 maja 2017, 22:29
Na aktywacje owszem, tyle że jak wyłącza promocje z RWK to bedziemy mieć tylko gola taryfę RBM7 MNP bez żadnych opcji bonusów.

A w takiej sytuacji możemy osiągnąć RBM5 w dużo łatwiejszy sposób.

Wiec sam fakt długiego czas aktywacji nic nam nie daje.
 #924871  autor: jarekt
 08 maja 2017, 22:43
surface123 pisze:tyle że jak wyłącza promocje z RWK
No to już trzeba samemu ocenić: jakie jest ryzyko i jak długo się wstrzymywać z aktywacją.
Myślę, że te osoby które przenoszą numer do RBM (do prepaida) w wiadomym celu to wiedzą mniej więcej co i jak.
 #924873  autor: 3G
 08 maja 2017, 22:54
Ja wolałem przenieść numer póki się da, a aktywuję go kiedy będę potrzebował. Jak się nie uda z RWK to nic nie tracę, bo normalnie i tak nie ma RWK, a jak aktywuję za wcześnie to i tak nie będzie RWK (tzn. wprawdzie będzie, ale co mi po nim jeśli mam jeszcze na poprzednim numerze, zdublowany RWK nic nie daje).

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #925226  autor: OCCASVS
 11 maja 2017, 02:41
adik pisze:problem z przenoszeniem w salonach numeru do RBM wynika m.in z tego że z tej operacji nic nie mają, do tego mają nikłą wiedzę na temat tej submarki, przy tym usilne próbują nam wcisnąć jakiś abonament, w takich przypadkach robimy zgłoszenie na play24 z adresem salonu który nam pociska kity, wtedy później magicznie znajdują się karty właściwe i do tego działające.
Kilka dni temu zadałem kilka pytań w sprawie przeniesienia numeru do RBM7MNP, żebym był "przygotowany" na to.

Oto moje doświadczenie:
1) salon w małej miejscowości na Dolnym Śląsku: powiedzieli, że nie można przenieść bezpośrednio na RBM. Tylko na Play a potem migracja na RBM :roll: Podziękowałem, i poszedłem dalej.
2) salon w Krakowie: konsultant spróbował wpisać kod kreskowy zwykłych starterów RBM (ale zrozumiałem ten błąd po wyjściu z salonu). Prosiłem o kontakt do wewnętrznej infolinii pracowników, ale po powtarzaniu tego trzy razy w róznych sformulowaniach, udał, że mnie nie rozumie, i dał mi numer do infolinii Play.
3) stanowisko Play w Krakowie: na początku normalnie. Po stwierzeniu, że jestem obcokrajowcem, i że chciałem, żeby wpisali tylko imię/nazwisko/nr.paszportu (takie dane mam u innego operatora), a nie skorzystać ze starych dań w systemie (mają tam nieaktualny adres i nr. PESEL), powiedzieli, że nie mogą przenieść numeru bez podania nr PESEL! Ja wytłumaczyłem dwa razy, że to nie jest w ogóle potrzebne na MNP, ale oni dalej chcieli, żebym najpierw "uaktualizował" dane u innego operatora.
4) kontakt z infolinią RBM. Miły konsultant w końcu mi pomógł, zamawiając właściwy starter dla wybranego przeze mnie salonu w Krakowie...

Jaki byłby najskuteczniejszy sposób, żeby jakoś powiadomić firmę o fatalnym poziomie usługi ich pracowników w salonach? Mail do [email protected] ?

Jeszcze uczę się polskiego. Przepraszam za ewentualne błędy językowe.
 #925229  autor: mikkel
 11 maja 2017, 06:59
OCCASVS pisze:Jaki byłby najskuteczniejszy sposób, żeby jakoś powiadomić firmę o fatalnym poziomie usługi ich pracowników w salonach?
Sugerujesz że plej nie wie o tym? Naprawdę tak myślisz? Sępią kasę na czym się da bo skończyły się złote czasy nierównego mtru czy jak się to tam nazywa.

Każdy tutaj włącznie z plejem wie po co przenosimy numery do rbm bezpośrednio a nie przez pleja.
Można powiedzieć że plej otworzył furkę ale lekko ją przymyka aby zbyt wielu nie przechodziło przez nią.
 #925243  autor: sa
 11 maja 2017, 08:15
3G pisze:Ja też ostatnio przenosiłem, najpierw system nie przyjmował tych kart, ale zrobili jakieś zgłoszenie i gdzieś za tydzień (akurat wtedy miałem czas znowu iść) nie było już problemu. Czy działa to się okaże, czekam z aktywacją. Ale numery zostały przeniesione - strony typu jakasiec pokazują Play.
Ze stron sprawdzających w jakiej sieci jest numer to chyba ta najlepiej działa:
http://sprawdznumer.kz1.pl/
a przynajmniej u mnie i znanych mi osób ma 100% skuteczności,co nie można rzec o każdej tego typu stronie.
 #925268  autor: lukkki
 11 maja 2017, 12:10
Siema
Zdobyłem starter Fakt Mobile, doładowałem i uzyskałem rok ważności konta, ale niestety po zmianie taryfy na red bull mobile 5 ważność się skróciła do 14 dni. W sieci piszą, że rok ważności zostaje po zmianie, a tu jednak nie został. Czy ktoś wie czy warto składać reklamacje czy po prostu zmienili regulamin? Ewentualnie czym mam się podeprzeć w reklamacji, np link do regulaminu albo coś... Czyli teraz ważność konta najlepiej byłoby przedłużyć doładowaniem za 50 zł = 100 dni ważności?

Obrazek
 #925269  autor: bolek2004
 11 maja 2017, 12:14
Wszystko zgodnie z regulaminem jest. Już dawno się regulamin zmienił i każda zmiana taryfy z faktu na inną taryfę powoduje skrócenie ważności konta. Reklamacja w tym przypadku jest bezzasadna.
Napisz w ogóle co chciałeś uzyskać? Jaką taryfę?
 #925270  autor: jarekt
 11 maja 2017, 12:17
@lukki: chcesz powiedzieć, że chcesz się w reklamacji powołać na regulamin migracji, którego nie przeczytałeś i w którym od roku jest napisane, że ważność zostanie skrócona do 14 dni?
 #925271  autor: lukkki
 11 maja 2017, 12:26
No niestety w internecie są dosyć świeże doniesienia o tym, że rok ważności nie znika, którymi błędnie się kierowałem... Chciałem uzyskać DIL w taryfie rbm5.
W sumie i tak metoda nie taka zła, bo bez konieczności stresowania się w salonach telefonii komórkowej, tyle że kosztowniejsza bo za 50 zł tylko 100 dni ważności konta.

Obrazek
 #925281  autor: 3G
 11 maja 2017, 13:18
Tak samo tylko zamiast szukać Faktu kupujesz Playa i migrujesz do Faktu a potem do RBM 5 oraz ładujesz 50zl co 100 dni.
RWK z Faktu już dawno nie przechodzi.
Można uzyskać RWK przenosząc nr z innej sieci, ale mało gdzie to się udaje.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #925289  autor: Gregrin
 11 maja 2017, 13:49
jarekt pisze:RWK w RBM5 da się zrobić ale w zupełnie inny sposób. Nie czytałeś chyba za dużo tego neta (i tego wątku) co?
3G pisze:Tak samo tylko zamiast szukać Faktu kupujesz Playa i migrujesz do Faktu a potem do RBM 5 oraz ładujesz 50zl co 100 dni.
Jak tak samo skoro tym sposobem nie będzie miał RWK ??
lukkki pisze:W jaki sposób się da? No nie czytałem za dużo tego neta (biję się w piersi) :)
Przeglądnij 2 ostatnie strony w tym temacie http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... start=1035
 #925295  autor: 3G
 11 maja 2017, 14:06
Przecież nie pisałem, że tym sposobem ma osiągnąć RWK. Jak pewnie wiesz, można mieć DIL z RWK lub bez.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #925296  autor: adik
 11 maja 2017, 14:08
@lukki - kolejny użytkownik który coś słyszał, ale nie wie w którym kościele dzwonią, NIC w kwestii migracji RWK do RBM 5 nie zmieniło się od ponad roku -NIC.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #925300  autor: Gregrin
 11 maja 2017, 14:28
adik pisze:NIC w kwestii migracji RWK do RBM 5 nie zmieniło się od ponad roku -NIC.
Ale trzeba najpierw znać sposób ;) Jak ktoś jest nowy to trzeba go trochę pokierować bo niby skąd ma wiedzieć ;)
  • Strona 59 z 193
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 193
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 193