DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 66 z 202
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 202
 #924722  autor: darekka
 08 maja 2017, 12:17
Potestuj "moje" reaktywowanie usługi-w dniu otrzymania zaproszenia śmigaj do wieczora, następnie rozłącz internet(przed północą) i dopiero z rana dnia następnego aktywuj usługę. W ten sposób dostniesz 31szy dzień gratis i najprawdopodobniej unikniesz takich problemów jak masz obecnie.
P.S. z rana po reaktywacji zerknij czy nie "pożyczyli" w nocy 3zł(lubią tak zrobić ale oddają po kontakcie).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #924777  autor: kaspeed
 08 maja 2017, 17:09
Będe musiał jak tylko naprawią temat;) 13.05 konczy sie 3okres więc zrobię 24h przerwy zgodnie z twoją sugestią 8)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #924786  autor: darekka
 08 maja 2017, 17:37
Nawet nie 24 godziny tylko poczekaj do końca doby w, której dostaniesz zaproszenie do reaktywacji, rozłącz net przed północą i dopiero rano sms aktywacyjnego wyślij.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #925034  autor: saximel
 09 maja 2017, 21:22
Korzystam z oferty nieprzerwanie od kilku miesięcy i robię tak jak darekka radził tzn jak dostaję smsa zapraszającego do reaktywacji to wysyłam go po północy np. o 00:05. Aktywuje się po 5-10 minutach. Smsy zaproszeniowe przychodzą około godziny 08:00.
 #925083  autor: kaspeed
 10 maja 2017, 09:53
Sam zobaczę wygląda że naprawilo mi sie w ciągu 3dni xD rekord.Koledze po3miesiącach naprawili tzn wczoraj dostal złotówki a pakietu gb nie:-) liczymy ze i jemu zacznie prawidlowo działać.Póki co dowiedziałem się jedynie zasad działania zgłoszeń technicznych w T-mobile.Polak pisze zgloszenie po polsku,następnie tłumaczone jest na angielski i wędruje do Indii tam zaś tłumaczą na jezyk hindu i technicy robią co mogą.Przeniesiono obsługę techniczną za granice stad różne kwiatki i czas realizacji.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #925263  autor: gothic77
 11 maja 2017, 11:41
Z chęcią podzielę się swoimi doświadczeniami z No Limit za magiczne 1zł. dziennie. Kartę posiadam prawie od początku i w sumie można powiedzieć, że dobrze mi przepracowała usługa od tego czasu przez miesiąc. W większości zawsze po aktywacji i paru dniach widziałem sms o treści, że twoja transmisja danych została ograniczona :) Standardowo tel. do BOK i zgłaszanie reklamacji. Naprawa trwała zazwyczaj parę dni, ale w grudniu 2016r naprawili mi dopiero po miesiącu. Wtedy po tym zdarzeniu w miarę pracowało przez kolejny miesiąc, ale w następnym historia się powtórzyła. Pod koniec lutego kolejny tel. do BOK i konsultant powiedział, że wie, w czym problem i musi mi zmienić pakiety, bo mam niewłaściwe i no limit mi nie będzie na tym chodził. Dniówkę zmienił na FRI, a mój panel zamiast z HEYA zgłaszał się z TMobile :) Nie trzeba być naukowcem, aby wiedzieć, że coś nie tak i chyba ułańska fantazja konsultanta poniosła go za daleko. Kolejny tel. i słyszę w słuchawce, że oj przepraszam Pana bardzo za kolegę, bo strasznie zostało namieszane i że sam nie jest w stanie tego naprawić, a co za tym idzie... Kolejna reklamacja. Reklamacja, która trwała ponad 2 miesiące. Wiele wymian mailowych, które niczego nie wniosły, potem wiele telefonów i z różną wiedzą konsultantów człowiek miał do czynienia, bo jedni znakomicie poinformowani i nawet mówili, że śledzą ten temat na forum, a inni zieloni w swojej nieudolności próbowali coś udowodnić, coś, czego nie ma. Ciężko było wytłumaczyć, że to usługa, a nie pakiet, taryfa itd. Sprawa już miała trafić do Rzecznika Praw Konsumenta, ale nastąpił cud i zamiast lakonicznych tekstów - prosimy czekać, technicy działają zobaczyłem po 2miesiącach i 6 dniach mail o treści, że już mogę wysłać sms o aktywację No Limit. W ramach rekompensaty otrzymałem 200zł. oraz przedłużenie konta na rok z przeprosinami :)
 #925312  autor: jakubeskulap
 11 maja 2017, 15:27
@gothic77
mam rozumiec ze miales 11 miesiecy niedzialajcy aktywny masz zlotowke masz no limit (w sensie pakietow internetu) a oni wyslali laskawie 200zl ? straciles kilkadziesiat godzin i 11x20zl(licze 10zl=koszt nolimit rozmow i sms)+ nie miales pakietu, ktory z godnie z umowa przysluguje a oni zwrocili 90% kwoty ? pewnie szkoda ci nerwow, ale to pokazuje jak bardzo sa porypani w tmobile.


ja natomiast napisze cos po czym wszyscy chyba padna. Kazdy tu wie, ze od poczatku dzialania superzlotowek (3.09.16) u nikogo nie dzialaja. Ja co 2-3tygodnie zglaszalem ten problem (kilknascie tych samych zgloszen technicznych i odpowiedzi sms:problem zostal rozwiazany).
i co sie okazalo ? tmobile roz#@%al system.
1. Zgloszenie techniczne:superzlotowki nie dzialaja w mojej usludze a wg regulaminu powinny.
Co 2 tyg zgloszenie i odp SMS po 2tyg i co 2tyg.
2. Problem zostal rozwiazany.
Caly czas myslalem, ze technicy sa normalnymi ludzmi. Dzisiaj przypadkiem konsultantka powiedziala mi ze to rozwiazanie ma tresc i brzmi ono:(wszystkie kilkanascie).
Problem zostal rozwiazany. Superzlotowki nie dzialaja w pana usludze.
.
.
.
.
.
.
.
Dalem im ultimatum 1 maila i napisalem o poje#$% z dzialu technicznego. Napisalem zeby sprawdzili trzezwosc dzialu technicznego, bo mam obawy i wysle PIP. W razie braku rozwiazania kolejny mail leci do uokik i sadu.
 #925403  autor: gothic77
 11 maja 2017, 23:27
jakubeskulap pisze:@gothic77
mam rozumiec ze miales 11 miesiecy niedzialajcy aktywny masz zlotowke masz no limit (w sensie pakietow internetu) a oni wyslali laskawie 200zl ? straciles kilkadziesiat godzin i 11x20zl(licze 10zl=koszt nolimit rozmow i sms)+ nie miales pakietu, ktory z godnie z umowa przysluguje a oni zwrocili 90% kwoty ? pewnie szkoda ci nerwow, ale to pokazuje jak bardzo sa porypani w tmobile.
Hehehe :) nie, nie, aż tyle czasu :) jak napisałem - reklamacja trwała dwa miesiące i tyle mi nie działała usługa :)
 #925599  autor: kaspeed
 13 maja 2017, 12:43
Wyskrobałem oficjalną reklamację za te 4dni problemów.Konsultant uparty był nie chciał nic dorzucić.Rozumiem go z jednej strony z drugiej bujać się 30dni z reklamacją która jest zasadna no nie bardzo.* W Orange dla Firm mam o tyle fajnie ze reklamacje uznawano mi telefonicznie w 2-3dni ;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #925622  autor: michcio123
 13 maja 2017, 14:58
To by było zbyt piękne :D Usługa ta działa tylko na specjalnych starterach które można było przez ok. 2 dni bezpłatnie zamówić w marcu 2016.
 #925669  autor: kaspeed
 13 maja 2017, 21:10
No dziś dostałem sms z zaproszeniem do ponowienia usługi.Zgodnie z waszą propozycją.Czekam do 23.55 blokuję transmisję danych i rano około 10 wysyłam sms aktywacyjny?

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #925700  autor: michcio123
 14 maja 2017, 07:28
Dzisiaj rano po ok. roku przerwy usługa Masz złotówkę... została uruchomiona tym razem na starterze t-mobile i również w tym przypadku nie było żadnych problemów. Sms wysłany o 3 rano 2 min później sms zwrotny o uruchomieniu usługi. Pakiet danych 51400 mb ważny do jutra tak że nic się w tej kwesti nie zmieniło. Poprzedni okres 30 dni działania usługi na starterze heyah miną bez najmniejszych problemów oby i tutaj tak było bo wiadomo jak to jest z tą usługą :wink:
 #925704  autor: Taki_tam
 14 maja 2017, 07:58
Z tym blokowaniem internetu za 5 dwunasta to bym uważał. Systemy dają tzw granty na transmisję zazwyczaj na 2 godziny. Jak zerwiesz sesje data, nie zakończy się prawidłowo to rozliczenie zejdzie powiedzmy nawet o 01:55. Masz wtedy pobrane pieniądze z konta. Miałem już tak i w t-mobile na karte i Nju internetowy.
 #925713  autor: kaspeed
 14 maja 2017, 10:08
Zgodnie z sugestią wczoraj nie pobrało 1zł przydzieliło gb i minuty wazne do dzis do 17cos zgodnie z deklaracją o 23.55 wyłączyłem transmisje i dzis rano o 9 aktywacja sms TAK pod 841.Pobrało 1zł dalo od razu dwa pakiety.Jest ok.Czyli wczorajszy dzien miałem za 0zł:)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #925721  autor: blady_zl
 14 maja 2017, 10:49
Ja bym zmienił nazwę tematu z "masz złotówę..." na - " nie masz 3 złotów? Masz timobajl na kartę" uciekłem i nikomu nie polecam, ciągle znikają pieniądze z konta. Rozumiem że timobajl jest niemiecki ale to nie czasy adolfa żeby grabić ludzi za nic ;-)
  • Strona 66 z 202
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 202
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 202