Również miałem ogromne problemy gdy chciałem wymienić uszkodzoną kartę SIM RBM gdy były tylko RBM5 i RBM9 z DILem...więc to dotyczy raczej podejście do klienta w ogóle.mikkel pisze:Sugerujesz że plej nie wie o tym? Naprawdę tak myślisz? Sępią kasę na czym się da bo skończyły się złote czasy nierównego mtru czy jak się to tam nazywa.OCCASVS pisze:Jaki byłby najskuteczniejszy sposób, żeby jakoś powiadomić firmę o fatalnym poziomie usługi ich pracowników w salonach?
Każdy tutaj włącznie z plejem wie po co przenosimy numery do rbm bezpośrednio a nie przez pleja.
Można powiedzieć że plej otworzył furkę ale lekko ją przymyka aby zbyt wielu nie przechodziło przez nią.
W jednym salonie "nie usługujemy RBM", a w innym sami zaproponowali, żeby zamawiali zastępczą SIM (nie mieli w salonie).
Jeszcze uczę się polskiego. Przepraszam za ewentualne błędy językowe.