DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 62 z 193
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 193
 #925814  autor: pawel90
 14 maja 2017, 17:32
rudymax pisze:
pawel90 pisze:Będzie się dało przenieść do RBM 7MNP z takiego darmowego startera? http://www.t-mobile.pl/pl/najlepszasiec
Tak. Przenosiłem z innego darmowego startera T-mobile w ubiegłym roku.
Ok no to zamawiam. A wiesz może czy ze startera "wrodzinie" też nie będzie problemu? Bo potrzebuję przenieść 2 numery, a T-Mobile można zamówić tylko 1 na adres.
 #925833  autor: 3G
 14 maja 2017, 20:14
Weź nie żałuj tych 5 zł i kup starter...

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #925850  autor: rudymax
 14 maja 2017, 22:48
pawel90 pisze: A wiesz może czy ze startera "wrodzinie" też nie będzie problemu? Bo potrzebuję przenieść 2 numery
Dostałem dwa startery wRodzinie do karty Aero2 BDI. Jeden przeniosłem do Orange. Nie było problemu.
 #925852  autor: pawel90
 14 maja 2017, 23:00
Ok dzięki :)

Przenosiłem już tak numery jakoś w październiku zeszłego roku. Czy teraz się coś zmieniło? Trzeba mówić, że chce się taryfę 7 MNP czy zawsze się tam trafia? Liczba tych starterów jeszcze bardziej się zmniejszyła i ciężko trafić na salon który je posiada?
 #926244  autor: kamil7777
 16 maja 2017, 17:36
Witam mam pytanie może nie do końca w temacie, dokładniej mam taryfę play ze starą usługą zbieraj minuty, czy przy zmianie taryfy ta usługa będzie dalej dostępna?

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
 #926246  autor: adik
 16 maja 2017, 17:51
to było pytanie retoryczne, ci co mają tą usługę to jej nie zmieniają z oczywistych powodów,czemu bo do niej już nie ma powrotu.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #926419  autor: DaveX
 17 maja 2017, 17:43
Wczoraj przenosiłem numer do RBM 7 MNP. Konsultant w punkcie miał problem z wprowadzeniem karty, inną kartę również nie dało rady wprowadzić z przeniesieniem (chciałem nano SIM), udało się dopiero z kartą micro SIM. Dziś po przeniesieniu numeru wymieniłem na kartę nano SIM bez problemu.

Pytanie, co do oferty RBM 5. Jak aktywuję DIL, pakiet internetu i w sytuacji gdy będę w miejscu poza zasięgiem LTE, po wykorzystaniu pakietu internetowego włącza się lejek czy leci z salda konta zgodnie z cennikiem?
 #926422  autor: reboot
 17 maja 2017, 17:48
DaveX pisze:po wykorzystaniu pakietu internetowego włącza się lejek czy leci z salda konta zgodnie z cennikiem?
Odpowiem przekornie - zgodnie z cennikiem :)

PS. Zrozumiesz, jak weźmiesz do ręki cennik :)

WKS
 #926424  autor: kamil7777
 17 maja 2017, 17:51
Mam taki internet i jak się nie mylę to musisz mieć 30 zł na koncie i aktywny jakiś pakiet internetowy, więc poza Lte będzie brało z pakietu, tylko Lte jest darmowe, więc jeśli Karta w routerze to lepiej w ustawieniach aktywować by łączyło tylko z tego Lte.. Napewno jakiś szpec zaraz ci to dokładnie wyjaśni...

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
 #926427  autor: lukkki
 17 maja 2017, 17:55
DaveX pisze:
Pytanie, co do oferty RBM 5. Jak aktywuję DIL, pakiet internetu i w sytuacji gdy będę w miejscu poza zasięgiem LTE, po wykorzystaniu pakietu internetowego włącza się lejek czy leci z salda konta zgodnie z cennikiem?
Aby tego uniknąć można wymusić pracę modemu w "Tylko LTE".

Obrazek
 #926431  autor: 24bis24
 17 maja 2017, 18:04
ale koledze chodzi o
DaveX pisze:gdy będę w miejscu poza zasięgiem LTE
czyli bez modemu w którym można wymusić pracę "Tylko LTE"

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #926441  autor: DaveX
 17 maja 2017, 18:42
Znam zasady DIL, używam od kilku lat. Do tej pory w routerze, modemie z ustawionym trybem "tylko LTE".
Pytanie dotyczy korzystania z telefonu gdy nie będzie LTE. Czyli pozostaje jazda z cennikiem po pakiecie :-)
 #926442  autor: 3G
 17 maja 2017, 18:42
Oj nie wiem czy z konta będzie brało... Chyba, że tak jest na 3G, bo w LTE jak się skończył DIL i pakiet też, to zawsze był lejek - sprawdzone na kilku numerach w rodzinie.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #926443  autor: adik
 17 maja 2017, 18:46
24bis24 pisze:z salda konta
Jakie znowu ekstra koszty, pierdoły opowiadasz bo zarówno w RBM Energy jak i RBM 5 nie ma nigdy ekstra opłat za neta tj zawsze jest bezpłatny lejek jak nie ma żadnego pakietu neta, najpierw zobaczcie sobie cennik gdzie macie stawki za MB - odpowiem nie ma dlatego że jest darmowy lejek.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #926457  autor: grzesio0401
 17 maja 2017, 19:43
W moim przypadku gdy zapomniałem aktywować na następny miesiąc, skończył się pakiet DIL prędkość się nie zmieniała a MB czerpało z aktywnego pakietu 600MB(potrzebny do aktywowania DIL)potem skończył się ten pakiet i włączył się lejek a stan konta pozostał bez zmian. Byłem cały czas w zasięgu LTE.
 #926465  autor: DaveX
 17 maja 2017, 20:15
Widziałem w cenniku przy transmisji danych "bezpłatnie" ale sądziłem, że to nieaktualne lub jeszcze jakoś inaczej rozlicza transmisje danych.

Rozwiano me wątpliwości za co dziękuję w tym poście :D
 #926468  autor: jarekt
 17 maja 2017, 20:21
We wszystkich 4 taryfach RBM (RBM1, RBM7MNP, RBM5 i rbmE) oraz w PnKLT! i PnKSurf internet jest zawsze za darmo bo elementem tych taryf (cennika) jest lejek 32kbit/s.

Tylko gdy mamy jakieś MB/GB na koncie internetowym to schodzą MB z tego konta aż do 0.

Gdy mamy aktywnego DILa (w RBM1 lub RBM5) to oczywiście MB z konta internetowego nie schodzą pod warunkiem że urządzenie nie przełączy się na 3G - można temu zaradzić wymuszając "tylko LTE" (w przypadku zaniku LTE zniknie nam również net - całkowicie).
  • Strona 62 z 193
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 193
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 193