KIEDY MUSZĘ doładować za 30 i czy musze jakis pakiet dodatkowy internetowy uruchomic?24bis24 pisze:takmichal198 pisze:RBM 5 to DIL bede mial na.rok za free bez doladowan
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
doładuj za 50 zł i do dnia 221 kasy wystarczy
jak DIL będziesz chciał odpalićmichal198 pisze:KIEDY MUSZĘ doładować
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
24bis24 pisze: doładuj za 50 zł i do dnia 221 kasy wystarczyjak DIL będziesz chciał odpalićmichal198 pisze:KIEDY MUSZĘ doładować
A jaki jest kod do przejścia z RBM 7 na RBM 5 bo na play24 wywala blad serwera.
*163# - później numer, pod którym będzie RBM5. Zanim przejdziesz to uruchom bonus za przeniesienie.
ja bym jeszcze wykorzystałhonorr pisze:Zanim przejdziesz to uruchom bonus za przeniesienie.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Słuszna uwaga. A miałem już migrowac24bis24 pisze:ja bym jeszcze wykorzystałhonorr pisze:Zanim przejdziesz to uruchom bonus za przeniesienie.
Pewnie już było, ale czy jest szansa by Stan Darmowy w RBMEnk objął również Virgin Mobile? Czy ten wirtualny operator jest traktowany jako play?
Na forum Telepolis od 29.01.2006.
SD obejmuje wszystkich opów na sieci P4 bez wyjatków czyli Virgin też.
Dzięki !
Na forum Telepolis od 29.01.2006.
Czy coś przegapiłem
Nie widzę na stronach Play taryfy Rok Ważności konta by przejść i wrócić do Energy po ten Rok Ważności
Ktoś może mnie oświecić
Nie widzę na stronach Play taryfy Rok Ważności konta by przejść i wrócić do Energy po ten Rok Ważności
Ktoś może mnie oświecić
Taryfy od dawna brak, kody dzialaja
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Jest to ciekawe i zmieniło się niedawno.
PnKRWK wyleciała z prawie każdego miejsca z www Play.
Wyleciała np. z zestawienia ofert na kartę: http://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/zestawienie/
Wyleciała też z zestawienia kodów do zmiany taryf: http://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/zmiana-taryfy/
ale poniżej - na liście regulaminów migracji - już Regulamin migracji do PnKRWK już się znajduje.
Także to tylko taki pewnie chłyt maketingowy.
PnKRWK wyleciała z prawie każdego miejsca z www Play.
Wyleciała np. z zestawienia ofert na kartę: http://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/zestawienie/
Wyleciała też z zestawienia kodów do zmiany taryf: http://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/zmiana-taryfy/
ale poniżej - na liście regulaminów migracji - już Regulamin migracji do PnKRWK już się znajduje.
Także to tylko taki pewnie chłyt maketingowy.
Wczoraj próbowałem zmienić taryfę na Play Formuła z Minimaxa, coś się wywaliło i wisi....
Nie pozwala zmienić taryfy bo pisze że zmiana taryfy w trakcie a to nie prawda bo wtedy napisali że zmiana nie powiodła się....
Nie pozwala zmienić taryfy bo pisze że zmiana taryfy w trakcie a to nie prawda bo wtedy napisali że zmiana nie powiodła się....
Mam podobnie w RBM7MNP. Na p24 wisi ze są inne zmiany w trakcie mimo ze próbując wcześniej zmienić dostałem błąd :/
Od wczoraj coś się sypnęło w systemach Play/RBM/Fakt. Zmiana Usług/Pakietów wywala w połowie przypadków jakieś dziwne błędy/komunikaty (nie kojarzę ich aby się wcześniej kiedykolwiek pojawiły), a ich stan ciągle wskazuje "w trakcie" mimo upływu wielu godzin (kilku/kilkunastu) - najprawdopodobniej i po kilkudziesięciu nic się nie zmieni.
Najgorzej chyba będą mieli Ci, którzy z przedłużaniem pakietów czekali na ostatni dzień (a niektórzy to nawet muszą czekać na ostatni dzień) - możliwe, że aktywacja pakietu potrwa minimum do kolejnego dnia do późnych godzin popołudniowych powodując utratę wszystkich zgromadzonych środków (GB, PromoZŁ, minut). Mam jednak nadzieję, że lada moment awarię usuną (aczkolwiek w takich przypadkach w Play trwa to zwykle 3-4 dni ale jest szansa bo mamy środę, a nie piątek).
Najgorzej chyba będą mieli Ci, którzy z przedłużaniem pakietów czekali na ostatni dzień (a niektórzy to nawet muszą czekać na ostatni dzień) - możliwe, że aktywacja pakietu potrwa minimum do kolejnego dnia do późnych godzin popołudniowych powodując utratę wszystkich zgromadzonych środków (GB, PromoZŁ, minut). Mam jednak nadzieję, że lada moment awarię usuną (aczkolwiek w takich przypadkach w Play trwa to zwykle 3-4 dni ale jest szansa bo mamy środę, a nie piątek).
Musiała być wczoraj ***modernizacja w play bo na starej wersji play24 na andka pozmieniała się kolejność pakietów i pojawiły się znowu minuty do wszystkich sieci.
*** polega to na tym że jedno naprawią, a drugie zepsują i tak w kółko.
*** polega to na tym że jedno naprawią, a drugie zepsują i tak w kółko.
Jeśli mnie pamięć nie zawodzi, to wczoraj dokładnie minął okrągły rok od wprowadzenia Bonusu za rejestrację w Play i jakby na to nie patrzeć, to osoby które pierwszego dnia BzR uruchomiły dokładnie rok temu, to ta roczna ważność konta powinna im się skończyć dokładnie wczoraj. I może stąd te zmiany z błędami na Play24.
na Play24 w taryfie Lubię pojawiły się Minuty do Play Nielimitowane
SMS-y do Play Nielimitowane
SMS-y do Play Nielimitowane
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Na kilku numerach, na których był ten błąd w tej chwili (po kilku/kilkunastu godzinach) status "w trakcie..." zmienił się z powrotem na "wyłączony" - usługi/pakietu nie włączono i kwoty nie pobrało!jarekt pisze:Od wczoraj coś się sypnęło w systemach Play/RBM/Fakt. Zmiana Usług/Pakietów wywala w połowie przypadków jakieś dziwne błędy/komunikaty (nie kojarzę ich aby się wcześniej kiedykolwiek pojawiły), a ich stan ciągle wskazuje "w trakcie" mimo upływu wielu godzin (kilku/kilkunastu) - najprawdopodobniej i po kilkudziesięciu nic się nie zmieni.
Szczesciarz
a u mnie nadal:
"Na Twoim koncie są inne oczekujące zlecenia. Zmiana oferty będzie możliwa po ich realizacji."
a u mnie nadal:
"Na Twoim koncie są inne oczekujące zlecenia. Zmiana oferty będzie możliwa po ich realizacji."