DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 69 z 202
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 202
 #929145  autor: darekka
 02 cze 2017, 17:28
Na Heyah 1zł. pobrało, a "doładowań x2" nie dało. W efekcie kosi kasę za rozmowy i smsy ale net mimo "brak paczek..." pod kodem USSD nadal działa, bo zostało jeszcze 5GB bonusu za rejestrację.
Ostatnio zmieniony 02 cze 2017, 17:42 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929148  autor: kaspeed
 02 cze 2017, 17:43
Reklamacja problemów z usługą heyah masz złotowkę masz no limit w dniu 02.06 2017



Witam w dniu 02.06 br Moja usługa heyah masz złotowkę masz no limit przestała prawidłowo działać.Pobrało 1zł lecz nie przydzieliło pakietu złotówkowego oraz Internetowego. Dodatkowo usługa nalicza opłaty za sms co w poprzednim miesiącu problemów nie wystepowało poza problemem z brakiem internetu. Po godzinie 9stej pobrało 3zł po godzinie 9.10 zaś kolejne 6zł łącznie 9zl za tak zwany bezpieczny internet.Transmisja została ograniczona choć nie powinna.W dniu dzisiejszym po rozmowie z BOK otrzymałem zwrot 9zł oraz zostało zrobione zgłoszenie CRID00001431946. Do działu technicznego celem usunięcia problemów.Nie jest to pierwszy problem jaki wystąpił i występuje od początku użytkowania wyżej wymienionej karty sim z Usługą.( usługą nie opcją promocyjną czy też promocją). Średnio co 1,5miesiaca występują te same problemy czyli pobieranie złotowki z konta bez przydzielania pakietu gb dziennego ( około 50gb) Usługa działa tak że jak jest wszystko dobrze to pobiera 1zł codziennie a po chwili otrzymuję na konto specjalne złotówki do wszystkich sieci oraz gigabajty na 24h i tak co 24h i nastepuje kumulacja środków.I tak co 30dni. Jak zaczynają się problemy to system przyznaje pakiet ale tylko złotówkowy nie przydziela zaś pakietu internetowego co powoduje załączenie się lejka po pobraniu 3 oraz 6zł łącznie 9zł czyli tak zwanego bezpiecznego internetu.Problemy są usuwane z różnym czasem od 1,5 miesiaca do 2 nawet było prawie 3miesiace.

Rekord ostatniego działania usługi to od 11 maja 2017 do 31 maja 2017. W zwiazu z ostatnią usterką usługi oraz zgloszeniem CRID00001431946 wnoszę jako wasz klient o przyznanie mi rekompensaty za straty jakie ponosiłem przez brak działania prawidłowego usługi za którą płacę.

Wnoszę o przyznanie na konto problematycznego numeru za okres od dnia 02.06 br do czasu usunięcia problemów zwrot 1zł dziennie które są pobierane a usługa nie jest realizowana prawidłowo.

Oraz dodatkowo celem zadośćuczynienia za ciągłe problemy i nerwy związane z działalnością usługi heyah masz złotowkę masz no limit kwoty 150zł.Jako rekompensatę za comiesięczne problemy które w tym miesiacu mają jeszcze większą skalę niż w ubiegłym.


Kopię całej korespondencji wraz z opisami zgłoszeń kieruję również do wiadomości Urzędu Komunikacji Elektroniczej.



Mniej więcej. Za obecne jaja 150zł Za Maj 100zł wołam kwiecien dali 50zł. Co miesiąc będe walczył o większe sumy... Panowie powodzenia;) Walczmy razem;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #929149  autor: darekka
 02 cze 2017, 17:44
@surface123 Nie przestanie, bo 5GB zostało za doładowanie(bonus za rjestrację)-fakt w rozmowie z konsulem okazuje się, że usługa zdechła na ament.
Aby jako tako zadowolić mnie dał 300min. do wszystkich sieci+1000SMS na 7 dni i zrobił zgłoszenie techniczne.

Reklamacja słuszna sprawa więc piszmy je(ja dziś nowiutką w sprawie HEYAH złożyłem). Widać wyraźnie, że padaka usługi jest globalna i dotyczy wszystkic(na Heyah reaktywacja było 30 maja, a 2 czerwca już zdechło).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929152  autor: saximel
 02 cze 2017, 18:16
Dali mi tymczasowe GB, ale coś mi skrócili ważność konta, bodajże w lutym dostałem propozycję darmowego przedłużenia i przedłużyli mi jakoś do lutego 2018 a teraz mam konto ważne tylko do lipca bieżącego roku. Oddali też 9 zł. Darekka wiesz ile zł będę mógł się dopominać rekompensaty?
 #929153  autor: kaspeed
 02 cze 2017, 18:18
Wow Darek lepiej niz ja bo mnie dali ino 3gb łącznie:D to juz wiem co mogą dawac tymczasowo:)Rekompensaty to roznie:) ja 50zł dostałem teraz za maj chce 100 i za dzis 150:D

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #929155  autor: darekka
 02 cze 2017, 19:14
Jak się dobrze gada 8) to tymczasowo nie żałują-wczoraj 2GB, a dziś następne na 2GB(ten sam numer T), na Heyah dziś zgłaszanym jak pisałem 300minut+1000smsów/7dni ale bez netu(jest z bonusa i nie potrzebuję akurat).

Co do rekompensat ja standardowo co usterka(bywało, że neta nie było raptem kilka godzin) wnoszę i otrzymuję :zwrot opłat za czas usterki+ewentualne pobrania nienależne(np.bezpieczny internet) oraz 30zł. na konto główne +30dni do ważności konta. Można wołać więcej ale jest trudniej...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929159  autor: darekka
 02 cze 2017, 19:38
Staraj się tylko nie przesadź, bo guzik dostaniesz tzn.zwrócą po 1zł. plus ewentualne koszty rozmów/sms i tyle, a jak nie pasuje to można się od reklamacji odwołać do sądu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929160  autor: kaspeed
 02 cze 2017, 19:42
No wiem:) ostatnie 50zł potraktowali jako reklamacje a to byl luzny email...w kwietniu:) maj i czerwiec oficjalne pisma reklamacyjne.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #929166  autor: darekka
 02 cze 2017, 20:06
Zależy- jak trafi się na osobę kompetentną to bez problemu wszystko da się załatwić ale jak na "pustaka" to już ciężej...miałeś fart i trafiłeś akurat na kogoś ogarniętego ale nie zawsze tak jest niestety i trzeba "łopatologicznie" wykładać i się "użerać".

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929244  autor: darekka
 03 cze 2017, 13:04
Tak u mnie w T wygląda panel pokazujący ilośc GB/złotówek w ramach naszej usługi(na tym numerze padła jak widać całkowicie)-zerknijcie na ilośc i typ oraz termin ważności poszczególnych kategorii(nie ma już złotówek/GB w ilości hurtowej ważnych 1 dzień, a są minuty i smsy tylko do sieci własnej z różnymi terminami ważności-jaja normalnie :shock: )
Obrazek

To wygląda tak jakby wywaliło naszą usługę w kosmos :evil: i zmieniło nam na zupełnie inną z darmowymi SMS/MINUTAMI do T/Heyah-zerknijcie jak to u Was w T/Heyah wygląda.
P.S. srogo system się wykrzaczył :(

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929253  autor: odkrywca1
 03 cze 2017, 13:41
u mnie jest radosne zero na numerach

Obrazek

tak więc każdy ma inaczej ( prawdopodobnie) albo większość ma zero.

może u Ciebie coś dali na konto po tymczasowym pakiecie z infolinii ?!?!
 #929254  autor: detmax
 03 cze 2017, 13:54
witam wszystkich :) u mnie identyczna sytuacja jak u odkrywcy, 3 rubryki i wszystkie 3 x 0 dodam od siebie, że w czerwcu bieżącego roku aktywowałem " Masz złotówkę .. " i nie przyszedł do chwili obecnej sms potwierdzający aktywację usługi, oczywiście złotówkę codziennie pobiera z konta :) .
Wygląda to trochę tak jakby wyłączyli cichaczem tą opcję usługową
 #929258  autor: detmax
 03 cze 2017, 13:58
Dodam jeszcze, że z tego co widzę u siebie w billingu to ostatnim dniem, w którym wszystko poprawnie działało ( przyznane pakiety złotówkowe i GB danych ) to był 31 maja, po tej dacie wszystko się wysypało .
 #929260  autor: detmax
 03 cze 2017, 14:08
Kaspeed mam w tym momencie trop co może być tego przyczyną, nie wiem czy zauważyliście, ale była ostatnio promocja " 20% więcej z doładowaniem” przy zakupie doładowania w punktach sprzedaży sieci Auchan " , w której ( TERAZ WAŻNE ! ) , zmienili regulamin doładowania ( na przykładzie Heyah i w odniesieniu do poprzednich regulaminów tego typu promocyjnych doładowań z bonusem 20% ) , chodzi o dokładnie punkt 8, którego w takiej formie nigdy wcześniej nie było , mianowicie pojawił się punkt "b" , który mówi " Środki przyznane w ramach Premii Promocyjnej:nie realizują zobowiązań w innych ofertach aktywnych na koncie Użytkownika. "
Podejrzewam, że chcieli wyłączyć w ten sposób naszą opcję usługową aby nie podchodziła pod to doładowanie z bonusem 20% a w ten sposób spartolili całe działanie usługi.
 #929264  autor: leszekte
 03 cze 2017, 14:40
Szybko tego nie naprawią:

Uprzejmie informuję, że zweryfikowałam sytuację na koncie i zgłoszenie do Działu Techniczne zostało zlecone w dniu 02.06.2017. Dział Techniczny rozwiązuje sprawy i informuję o ich zakończeniu średnio w ciągu 5 dni. Proszę zatem o cierpliwość.
Spokojnego dnia życzę.

Z pozdrowieniami
Joanna Combrzyńska
Konsultant
T-MOBILE POLSKA S.A.
  • Strona 69 z 202
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 202
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 202