DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 70 z 202
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 202
 #929265  autor: darekka
 03 cze 2017, 14:40
@detmax jeśli Twoje myslenie byłoby słuszne to zdechnąć powinno TYLKO tym, którzy skorzystali z tej promocji i spełnili jeszcze jeden konieczny dla potwierdzenia Twojej teorii:musieli by już wydać kasę z nominalnego doładowania, a w momencie awarii mieli TYLKO kasę wynikającą z +20%(taka sytuacja mogłaby spotkać minimalny odsetek klientów, a nie totalna padaczka usługi u wszystkich).Ja na 100% nie skorzystałem-mam konto w TMUB więc w razie czego przez konto mam +20%. Raczej nie to rozwaliło naszą usługę.

Uściślając-screen jest z numeru T gdzie usługa padła(zajumało 9zł. za Bezpieczny internet i ban)-jedyne co w tym numerze dali to 2x 2GB.
300minut i 1000sms dali na Heyah gdzie również usługa zdechła ale net śmiga z pakietu za rejestrację.

Co do widocznych u kolegów samych zer w MiBOA-jak wiecie często tak się dzieje nawet jak usługa śmiga pełna parą.
Ostatnio zmieniony 03 cze 2017, 15:10 przez darekka, łącznie zmieniany 3 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929272  autor: detmax
 03 cze 2017, 15:09
Darku :) , pytanie podstawowe brzmi czy jakiejkolwiek osobie działa ( poprawnie ) na ten moment ta usługa ? :) , co do tej promocji +20% to sądzę, iż już wystarczy sam fakt "majstrowania" przy naszej opcji usługowej :) i może być nieciekawie.
Tak jak pisałem u mnie nie przyszedł sms z potwierdzeniem aktywacji tej usługi ale pomimo tego 1zł codziennie pobiera.
Kaspeed co masz na myśli pisząc " Teoria slaba.Mam tam 35km " ?
Ostatnio zmieniony 03 cze 2017, 15:12 przez detmax, łącznie zmieniany 1 raz.
 #929273  autor: darekka
 03 cze 2017, 15:11
Ze znanych mi numerów z tą aktywną usługą odsetek padniętych wynosi 100%(padło wszystkim między 1-2 czerwca 2017 i nie ma tu znaczenia kiedyją ktoś odnowił: na Heyah odnowiona było 30 maja i zdechła 1 czerwca, a na T 16 maja reaktywacja i również pad 1 czerwca).

Kolega Kaspeed pewnie zapewnia, że jak i ja z tej promocji nie skorzystał, a usługa zdechła więc niewielki związek pomiędzy awarią a promocją w Auchan.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929277  autor: detmax
 03 cze 2017, 15:27
Darku :) ale żeby usługa zdechła :) to coś trzeba przy niej "majstrować" , sama z siebie by nie zdechła, istotą wszelkich systemów teleinformatycznych jest właśnie to, że niewielkie zmiany mogą doprowadzić do tego typu "efektów" .
My sobie tylko gdybamy ale póki co nie widać na horyzoncie aby ją szybko naprawili.
Kaspeed :) , celowo utrudnianie owszem, ale potem muszą zwracać kasę z nawiązką, więc mało opłacalne dla nich.
Generalnie mają syf, obiecali nowy system billingowy pod koniec zeszłego roku i jak zwykle na obietnicach się skończyło.
 #929282  autor: darekka
 03 cze 2017, 15:39
Racji trochę masz-jesli cuś grzebnęli to mogło się skichać ale jest ryzyko(jak na moim screenie z T), że usługa kompletnie i bez przyczyny(grzebania w niej) w kosmos poleciala i podmieniła się na inną(tu cuda będą z jej przywróceniem ale to spokojnie do zrobienia jest). Ja jasno widzę, że na numerze T(screen) zamiast naszej usługi jest coś innego mimo pobierania 1zł. codziennie.
Zupełnie inną kwestią jest czas kiedy to ogarną...i koszty jakie poniosą na rekompensaty :twisted: .

Co do opłacalności usterki-pamiętać trzeba, że jest nas może 200 kart sim z tą usługą i zważywszy na cenę/totalny nolimit to operator na nas traci każdego dnia ponieważ jesteśmy świadomymi Hard Userami/wyciskamy z usługi często maksimum możliwości(łączymy promocje typu +20% oraz 12x10zł. doładowania, RWK itp) płacąc za nią realnie nawet w okolicach 14zł/31dni(sam tak wyciskam usługę) i w gruncie rzeczy jesteśmy bardzo cennymi "dawcami" statystyk służących do opracowania nowych ofert, jako pierwsi "lecimy z wżawą" do Operatora jak cokolwiek zwalnia/spada zasięg itp.
Dodatkowo będąc świadomymi userami znamy swoje prawa i obowiązki Operatora oraz za każdy problem domagamy się zwrotu za usługe/rekompensat itp.-na tym, też operator traci lecz ma grono testerów i diagnostów sieci-to jest nie do przecenienia.

Fakt faktem dali być może nieświadomie(szybko się wycofali z wysyłania tych starterów) mega dobrą ofertę i troszkę im z tego powodu "smutno" ale cóż-nas nie pozbawią naszej usługi w sposób zgodny z regulaminem(brak zapisów o możliwości wycofania ani o możliwości zmiany regulaminu aby taką opcję dopisać) ale mogą deczko nam obrzydzać ją(awarie itp) ale do momentu w, których choć jedna karta sim z limitowanej edycji będzie aktywna usługi nie wyłączą(ja swoich 4 nie ukatrupie na 100%).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929288  autor: odkrywca1
 03 cze 2017, 16:30
Myślę, że przy około 200 starterach to operatorowi nie opłaca się nam na siłę uprzykrzać życie bo :

- czas pracy informatyków również kosztuje tak więc każda awaria to koszty
- informacje dla opa o zużyciu danych na no limicie
- przy ogólnej liczbie abonentów i karciarzy nasza usługa to margines nie wpływa w ogóle na koszty opa nawet gdyby ta usługa była za darmo dla nas (przy prawidłowym działaniu)

Najprawdopodobniej to bałagan w systemie TM

Pytanie czy i kiedy to naprawią - docelowo a nie prowizorki od awarii do awarii

Może teraz testują awaryjne naprawianie usług, które się wywaliły :smt005
 #929296  autor: darekka
 03 cze 2017, 16:55
Ja tam w koszty wkalkulowałem ewentualne problemy, które po skonfrontowaniu z kosztem miesięcznym za usługę pomniejszonym o łączone promocje oraz o zwroty/rekompensaty daje mi nolimit praktycznie za darmo.

Teraz tylko aby szybko i skutecznie ogarnęli awarię i odpowiednio nam zadośćuczynili i można śmigać dalej.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929303  autor: darekka
 03 cze 2017, 17:15
Teoretycznie to możliwe i może chcieliby uwalić usługę(pamiętam jak miesiąc ponad się czekało na naprawę) ale jak pisałem choćby jedna karta aktywna była usługę muszą świadczyć(swoje będę trzymał).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929305  autor: detmax
 03 cze 2017, 17:50
Panowie coś może być na rzeczy bowiem tak jak pisałem nie otrzymałem smsa, że usługa została aktywowana, a aktywowałem w czerwcu.
Z drugiej strony tak jak Darek :) pisał, miesiąc czekało się na naprawę i być może znowu tyle będziemy musieli czekać aż to ogarną, może to także być strategia zniechęcenia nas do korzystania tego typu usługi.
 #929466  autor: notsure
 04 cze 2017, 19:10
Chyba sobie kupię to 1410 GB od Orange na a....o jako backup dla "Masz awarię...". Niby bez limitu można to przedłużać więc niech w szufladzie leży. Nic innego nie przychodzi mi do głowy, rb lte to niestety tragedia 720p nie zabuferuje.
 #929474  autor: kaspeed
 04 cze 2017, 20:32
No własnie w systemie to na 1 konto wędruje.Skad wiem? Bo mam znajomego w Orange w pewnym dziale;)A co za tym idzie póki co da się przedłuzać. Ale jest jedno ale planują modyfikacje w systemie po 1 lipca.Więc kto wie....

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
  • Strona 70 z 202
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 202
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 202