Mówiłem, że pewnie w poniedziałek to ogarną, niestety u mnie jeszcze nie działa. Pewnie to ręcznie robią.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
No wspomniałeś czyżby wróżka? A tak serio widać po kolei że wraca i tak zapewne ręcznie wprowadzaja zmiany.To teraz czekam na odpowiedź na dwie oficjalne reklamacje
Powitać po wielu latach
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
Ja również czekam na oficjalne odp. na 2 reklamacje-co do tego czy już działa dowiem się jak "użyszkodnik" wróci i sprawdzi(nie mam fizycznego dostępu do tych simek-300km odległości).
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
U mnie też brak odpowiedzi na reklamację.
A co do pakietu, to nie mam do lipca, tylko standard, do jutra:
Sent:
*103*22*8*11#
Received:
Pakiet danych:51200.1MB. Wazne do: 06.06.2017.
8. Sprawdz inne
9. Koniec
A co do pakietu, to nie mam do lipca, tylko standard, do jutra:
Sent:
*103*22*8*11#
Received:
Pakiet danych:51200.1MB. Wazne do: 06.06.2017.
8. Sprawdz inne
9. Koniec
Ja do lipca od 2.06 ssumowalo z pakietem tymczasowym od konsultantki która zgłoszenie robila.
Powitać po wielu latach
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
ma ktoś kod dla Heyah?
Ten kod dziala dla obu ofert
Powitać po wielu latach
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
Dzięki, u mnie "brak danych do wykorzystania"
Już mam 50GB. Pakiety się nie sumują (od konsultanta i z usługi). Ciekawe czy dadzą jakąś rekompensatę za awarię?
U mnie dwa pakiety od konsultantow sie ssumowy.I ważne do 2.07 xD kwestia jak.konsul dal te gb na.jakie subkonto
Powitać po wielu latach
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
Sprawdź kodami *103*22# oraz *103*22*8*11# jeśli otrzymasz dwie różne informacje to oznacza, że masz dwa róźne pakiety. Jeśli dostaniesz info tylko z jednego kodu, to jest jakaś szansa (wg mnie bardzo mała), że masz jeden zsumowany pakiet.
@Taki_tam Rekompensate dostaniesz jak napiszesz reklamacje i w niej wniesiesz o nią-sami z siebie to figę dadzą.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kod pierwszy zwraca brak paczek danych do wykorzystania kod drugi zas pokazuje 53gb ponad.
Powitać po wielu latach
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
Czyli masz zsumowanie pakietu GB-teoretycznie miesiąc powinno działać...ale się zawczasu nie ciesz zbytnio ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No mam juz kiedys mialem podobnie tylko wtedy dostałem 5gb na 30dni od konsultanta.Grunt ze ok sms i.rozmowy nie liczy widzę.
Powitać po wielu latach
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
Na HEYAH nic nie ogarnęli ale na T-mobile wygląda to tak
Zdjęcia - net do 30 czerwca, kasa na rozmowy ważna 0dni i nowe kategorie: "Minuty do T/HEYAH" i "SMS do T/HEYAH"
Zdjęcia - net do 30 czerwca, kasa na rozmowy ważna 0dni i nowe kategorie: "Minuty do T/HEYAH" i "SMS do T/HEYAH"
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
U mnie na Heyah śmiga już ładnych kilka godzin ok.
U mnie Heyah działa, także pojawił się nowy "licznik" :
![Obrazek](http://static.pokazywarka.pl/v/o/m/67f05e4f8a084f526d05dbbf68f7e54e_orig.jpg)
![Obrazek](http://static.pokazywarka.pl/v/o/m/67f05e4f8a084f526d05dbbf68f7e54e_orig.jpg)
Ten licznik (3690 zł) u mnie w Heyah zawsze był, nie ma tego z "50 GB dziennie", tylko raz mi się taka informacja pojawiła jak się strona wgrała w inną szatą na telefonie (może jakaś mobilna wersja) a, że kartę sim mam w routerze to tylko Wam na słowo wierzę, że taki pakiet nam przyznaje codziennie bo nie mogę sprawdzić krótkim kodem.
p.s. u mnie też przyszły w południe dwa "doładowania" i net działa. Ciekawe czy jutro rano z kolejną pobraną złotówką zadziała już bez błędów
p.s. u mnie też przyszły w południe dwa "doładowania" i net działa. Ciekawe czy jutro rano z kolejną pobraną złotówką zadziała już bez błędów
Dostałem maila:
'Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 04.06.2017 r. informuję, że niedogodności związane z działaniem usługi „Masz złotówkę masz no Limit” są nam znane a nasi specjaliści pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usługi.
Pana numer został dołączony do zgłoszenia ogólnego dzięki temu o wyeliminowaniu utrudnień zostanie Pan poinformowany oddzielnym komunikatem SMS.
Ja oczywiście zgodnie z Pana oczekiwaniami w ramach rekompensaty w odniesineiu do ww. numeru przyznałam dodatkowe środki na konto o wartości 30 złz Vat. Doładowanie ww. numeru zrealizowałam w dniu 05.06.2017 r. Przedłużyłam również ważność Pana konta o rok do przodu, gdyż dotychczasową ważność utracił Pan w wyniku błędnych działań naszej konsultantki, za co również serdecznie przepraszam.
Proszę również o cierpliwość w oczekiwaniu na wyeliminowanie utrudnień.
Z poważaniem
Anna W.
Konsultant ds. Reklamacji'
Mam 50 GB na koncie ważne do 06.06.2017 więc najwyraźniej usługa już zaczęła działać poprawnie.
'Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 04.06.2017 r. informuję, że niedogodności związane z działaniem usługi „Masz złotówkę masz no Limit” są nam znane a nasi specjaliści pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usługi.
Pana numer został dołączony do zgłoszenia ogólnego dzięki temu o wyeliminowaniu utrudnień zostanie Pan poinformowany oddzielnym komunikatem SMS.
Ja oczywiście zgodnie z Pana oczekiwaniami w ramach rekompensaty w odniesineiu do ww. numeru przyznałam dodatkowe środki na konto o wartości 30 złz Vat. Doładowanie ww. numeru zrealizowałam w dniu 05.06.2017 r. Przedłużyłam również ważność Pana konta o rok do przodu, gdyż dotychczasową ważność utracił Pan w wyniku błędnych działań naszej konsultantki, za co również serdecznie przepraszam.
Proszę również o cierpliwość w oczekiwaniu na wyeliminowanie utrudnień.
Z poważaniem
Anna W.
Konsultant ds. Reklamacji'
Mam 50 GB na koncie ważne do 06.06.2017 więc najwyraźniej usługa już zaczęła działać poprawnie.