DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 72 z 202
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 202
 #929605  autor: kaspeed
 05 cze 2017, 14:47
No wspomniałeś czyżby wróżka? A tak serio widać po kolei że wraca i tak zapewne ręcznie wprowadzaja zmiany.To teraz czekam na odpowiedź na dwie oficjalne reklamacje

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #929606  autor: darekka
 05 cze 2017, 14:51
Ja również czekam na oficjalne odp. na 2 reklamacje-co do tego czy już działa dowiem się jak "użyszkodnik" wróci i sprawdzi(nie mam fizycznego dostępu do tych simek-300km odległości).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929615  autor: Taki_tam
 05 cze 2017, 15:07
Sprawdź kodami *103*22# oraz *103*22*8*11# jeśli otrzymasz dwie różne informacje to oznacza, że masz dwa róźne pakiety. Jeśli dostaniesz info tylko z jednego kodu, to jest jakaś szansa (wg mnie bardzo mała), że masz jeden zsumowany pakiet.
 #929616  autor: darekka
 05 cze 2017, 15:13
@Taki_tam Rekompensate dostaniesz jak napiszesz reklamacje i w niej wniesiesz o nią-sami z siebie to figę dadzą.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929618  autor: darekka
 05 cze 2017, 15:18
Czyli masz zsumowanie pakietu GB-teoretycznie miesiąc powinno działać...ale się zawczasu nie ciesz zbytnio :wink:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929619  autor: kaspeed
 05 cze 2017, 15:25
No mam juz kiedys mialem podobnie tylko wtedy dostałem 5gb na 30dni od konsultanta.Grunt ze ok sms i.rozmowy nie liczy widzę.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #929636  autor: darekka
 05 cze 2017, 17:24
Na HEYAH nic nie ogarnęli ale na T-mobile wygląda to tak
Zdjęcia - net do 30 czerwca, kasa na rozmowy ważna 0dni i nowe kategorie: "Minuty do T/HEYAH" i "SMS do T/HEYAH"

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929646  autor: notsure
 05 cze 2017, 18:07
Ten licznik (3690 zł) u mnie w Heyah zawsze był, nie ma tego z "50 GB dziennie", tylko raz mi się taka informacja pojawiła jak się strona wgrała w inną szatą na telefonie (może jakaś mobilna wersja) a, że kartę sim mam w routerze to tylko Wam na słowo wierzę, że taki pakiet nam przyznaje codziennie bo nie mogę sprawdzić krótkim kodem.

p.s. u mnie też przyszły w południe dwa "doładowania" i net działa. Ciekawe czy jutro rano z kolejną pobraną złotówką zadziała już bez błędów
 #929655  autor: saximel
 05 cze 2017, 18:45
Dostałem maila:
'Szanowny Panie

W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 04.06.2017 r. informuję, że niedogodności związane z działaniem usługi „Masz złotówkę masz no Limit” są nam znane a nasi specjaliści pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usługi.
Pana numer został dołączony do zgłoszenia ogólnego dzięki temu o wyeliminowaniu utrudnień zostanie Pan poinformowany oddzielnym komunikatem SMS.
Ja oczywiście zgodnie z Pana oczekiwaniami w ramach rekompensaty w odniesineiu do ww. numeru przyznałam dodatkowe środki na konto o wartości 30 złz Vat. Doładowanie ww. numeru zrealizowałam w dniu 05.06.2017 r. Przedłużyłam również ważność Pana konta o rok do przodu, gdyż dotychczasową ważność utracił Pan w wyniku błędnych działań naszej konsultantki, za co również serdecznie przepraszam.

Proszę również o cierpliwość w oczekiwaniu na wyeliminowanie utrudnień.
Z poważaniem
Anna W.
Konsultant ds. Reklamacji'

Mam 50 GB na koncie ważne do 06.06.2017 więc najwyraźniej usługa już zaczęła działać poprawnie.
  • Strona 72 z 202
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 202
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 202