Mówiłem, że pewnie w poniedziałek to ogarną, niestety u mnie jeszcze nie działa. Pewnie to ręcznie robią.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
No wspomniałeś czyżby wróżka? A tak serio widać po kolei że wraca i tak zapewne ręcznie wprowadzaja zmiany.To teraz czekam na odpowiedź na dwie oficjalne reklamacje
Powitać po wielu latach
Ja również czekam na oficjalne odp. na 2 reklamacje-co do tego czy już działa dowiem się jak "użyszkodnik" wróci i sprawdzi(nie mam fizycznego dostępu do tych simek-300km odległości).
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
U mnie też brak odpowiedzi na reklamację.
A co do pakietu, to nie mam do lipca, tylko standard, do jutra:
Sent:
*103*22*8*11#
Received:
Pakiet danych:51200.1MB. Wazne do: 06.06.2017.
8. Sprawdz inne
9. Koniec
A co do pakietu, to nie mam do lipca, tylko standard, do jutra:
Sent:
*103*22*8*11#
Received:
Pakiet danych:51200.1MB. Wazne do: 06.06.2017.
8. Sprawdz inne
9. Koniec
Ja do lipca od 2.06 ssumowalo z pakietem tymczasowym od konsultantki która zgłoszenie robila.
Powitać po wielu latach
ma ktoś kod dla Heyah?
Ten kod dziala dla obu ofert
Powitać po wielu latach
Dzięki, u mnie "brak danych do wykorzystania"
Już mam 50GB. Pakiety się nie sumują (od konsultanta i z usługi). Ciekawe czy dadzą jakąś rekompensatę za awarię?
U mnie dwa pakiety od konsultantow sie ssumowy.I ważne do 2.07 xD kwestia jak.konsul dal te gb na.jakie subkonto
Powitać po wielu latach
Sprawdź kodami *103*22# oraz *103*22*8*11# jeśli otrzymasz dwie różne informacje to oznacza, że masz dwa róźne pakiety. Jeśli dostaniesz info tylko z jednego kodu, to jest jakaś szansa (wg mnie bardzo mała), że masz jeden zsumowany pakiet.
@Taki_tam Rekompensate dostaniesz jak napiszesz reklamacje i w niej wniesiesz o nią-sami z siebie to figę dadzą.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Kod pierwszy zwraca brak paczek danych do wykorzystania kod drugi zas pokazuje 53gb ponad.
Powitać po wielu latach
Czyli masz zsumowanie pakietu GB-teoretycznie miesiąc powinno działać...ale się zawczasu nie ciesz zbytnio
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
No mam juz kiedys mialem podobnie tylko wtedy dostałem 5gb na 30dni od konsultanta.Grunt ze ok sms i.rozmowy nie liczy widzę.
Powitać po wielu latach
Na HEYAH nic nie ogarnęli ale na T-mobile wygląda to tak
Zdjęcia - net do 30 czerwca, kasa na rozmowy ważna 0dni i nowe kategorie: "Minuty do T/HEYAH" i "SMS do T/HEYAH"
Zdjęcia - net do 30 czerwca, kasa na rozmowy ważna 0dni i nowe kategorie: "Minuty do T/HEYAH" i "SMS do T/HEYAH"
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
U mnie na Heyah śmiga już ładnych kilka godzin ok.
U mnie Heyah działa, także pojawił się nowy "licznik" :
Ten licznik (3690 zł) u mnie w Heyah zawsze był, nie ma tego z "50 GB dziennie", tylko raz mi się taka informacja pojawiła jak się strona wgrała w inną szatą na telefonie (może jakaś mobilna wersja) a, że kartę sim mam w routerze to tylko Wam na słowo wierzę, że taki pakiet nam przyznaje codziennie bo nie mogę sprawdzić krótkim kodem.
p.s. u mnie też przyszły w południe dwa "doładowania" i net działa. Ciekawe czy jutro rano z kolejną pobraną złotówką zadziała już bez błędów
p.s. u mnie też przyszły w południe dwa "doładowania" i net działa. Ciekawe czy jutro rano z kolejną pobraną złotówką zadziała już bez błędów
Dostałem maila:
'Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 04.06.2017 r. informuję, że niedogodności związane z działaniem usługi „Masz złotówkę masz no Limit” są nam znane a nasi specjaliści pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usługi.
Pana numer został dołączony do zgłoszenia ogólnego dzięki temu o wyeliminowaniu utrudnień zostanie Pan poinformowany oddzielnym komunikatem SMS.
Ja oczywiście zgodnie z Pana oczekiwaniami w ramach rekompensaty w odniesineiu do ww. numeru przyznałam dodatkowe środki na konto o wartości 30 złz Vat. Doładowanie ww. numeru zrealizowałam w dniu 05.06.2017 r. Przedłużyłam również ważność Pana konta o rok do przodu, gdyż dotychczasową ważność utracił Pan w wyniku błędnych działań naszej konsultantki, za co również serdecznie przepraszam.
Proszę również o cierpliwość w oczekiwaniu na wyeliminowanie utrudnień.
Z poważaniem
Anna W.
Konsultant ds. Reklamacji'
Mam 50 GB na koncie ważne do 06.06.2017 więc najwyraźniej usługa już zaczęła działać poprawnie.
'Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 04.06.2017 r. informuję, że niedogodności związane z działaniem usługi „Masz złotówkę masz no Limit” są nam znane a nasi specjaliści pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usługi.
Pana numer został dołączony do zgłoszenia ogólnego dzięki temu o wyeliminowaniu utrudnień zostanie Pan poinformowany oddzielnym komunikatem SMS.
Ja oczywiście zgodnie z Pana oczekiwaniami w ramach rekompensaty w odniesineiu do ww. numeru przyznałam dodatkowe środki na konto o wartości 30 złz Vat. Doładowanie ww. numeru zrealizowałam w dniu 05.06.2017 r. Przedłużyłam również ważność Pana konta o rok do przodu, gdyż dotychczasową ważność utracił Pan w wyniku błędnych działań naszej konsultantki, za co również serdecznie przepraszam.
Proszę również o cierpliwość w oczekiwaniu na wyeliminowanie utrudnień.
Z poważaniem
Anna W.
Konsultant ds. Reklamacji'
Mam 50 GB na koncie ważne do 06.06.2017 więc najwyraźniej usługa już zaczęła działać poprawnie.