DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 73 z 202
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 202
 #929668  autor: darekka
 05 cze 2017, 19:50
I tak to powinno wyglądać-łaski nie robią, bo jak im dupło to niech płacą.

P.S.mnie to chyba nie lubią, bo cisza nadal(jeden numer działa ale drugi nie-zerok zwwrotnej odpowiedzi na reklamację ale 30dni mają prawem zagwarantowane an odpowiedź).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929672  autor: kaspeed
 05 cze 2017, 20:06
Oby u mnie poszło lepiej;)Na dziś usluga działa ale czekamy na sms który powie że usunięto.Zgloszenie zbiorowe?hahahaha

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #929675  autor: darekka
 05 cze 2017, 20:44
Zbiorowe ponieważ zamiast tworzyć nowe zgłoszenia techniczni wszystkie zgł.od konsuli podpięli pod jedno zlecenie pt."Dupło wszystkim i nie działa" :lol:
Najważniejsze aby skutecznie to ogarnęli.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929678  autor: kaspeed
 05 cze 2017, 21:06
No wazne ze ogarneli:D :lol: Własnie udało mi się odpalic zmienne ip zewnętrzne w abonamencie dla firm w orange.Mam dostęp do NaS z zewnątrz ^^ Co do heyah chyba juz wszystkim działa.Ale nie ma smsa ze crid rozwiazany problem:(

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #929685  autor: kaspeed
 05 cze 2017, 21:55
No własnie ja miałem problem;) nie działalo choc kase brali.Po 30dniach zrezygnowałem.Dzis przysiadłem do tematu.I wsio odpala ok;)EOT. BOnusy reklamacyjne dopiero po smsie ze naprawiono.Do tego czasu liczymy jak by usługa nie działala.Napisałem im w reklamacji od dnia usterki do dnia smsa z powiadomieniem o koncu problemów.Wiec liczę i czekam;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #929686  autor: darekka
 05 cze 2017, 22:07
Widzę, że piszesz jak ja "od dnia usterki do dnia jej całkowitego usunięcia"(to rozumie się jako dzień oficjalnego powiadomienia o usunięciu usterki czyt.smsem)-za ten okres wniosłem o zwrot opłaty codziennej po 1zł.plus wiadomo rekompensaty.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929708  autor: kaspeed
 06 cze 2017, 07:29
No tak zabieg celowy.Dupnie niedaj Boże teraz i co kolejna reklamacja? Wole poczekac na oficjalny sygnal że naprawili.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #929719  autor: michcio123
 06 cze 2017, 09:07
W nocy pobrało złotówkę i przyznało kolejną paczkę GB oraz złotówek i wszystko się skumulowało więc działa tak jak przed awarią. Smsa potwierdzająego usunięcie awarii oraz odpowiedzi na reklamację narazie brak.
 #929730  autor: jakubd
 06 cze 2017, 09:56
Taka sama przerwa w działaniu jak u was, wczoraj jeszcze w południe zaczęło działać ponownie. Reklamacja głosowo w weekend, Pani na infolinii mówiła, że ta taryfa to zakała BOA :)
 #929755  autor: darekka
 06 cze 2017, 11:14
Zaraz tam zakała-po prostu my jesteśmy upierdliwi :lol: skoro usługa ma tendencję do fochowania z powodu niedopracowanego systemu. Niech popracują nad systemem-ewentualnie nasze SIMki wpakują do specjalnej grupy typu VIP w, której zdejmą jakiekolwiek limity(mogą dla pewności pakiety z pierwszego dnia mieć ważność 30dni i się kumulować z następnymi co powinno wyeliminować problemy, bo nawet jeśli jakiegoś dnia system zgłupieje i nie da GB/złotówek to mamy przecież ileś GB skumulowane wcześniej z ważnością 30dni) i będzie działać, a my(usługa) przestaniemy być zakałą, a staniemy się zadowolonymi dawcami statystyk.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929757  autor: kaspeed
 06 cze 2017, 11:19
Tez tak myślę ze przydalo by sie u nich poprawić system.Poki co czekam na sms ze usunięto problem.Może celowo wytrzymują sie bo nie są pewni ze działa juz.ok

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #929767  autor: darekka
 06 cze 2017, 12:08
Jeśli o mnie chodzi(reklamacja) to mogą i po pół roku smsa o usunięciu awarii przysłać-więcej oddadzą... 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929782  autor: darekka
 06 cze 2017, 13:28
Widzisz w związku z oficjalną reklamacją mają obowiązek w formie pisemnej(do 30dni) poinformować o efekcie zgłoszenia jak i odpowiedzieć na roszczenia w niej zawarte. Te zaś stają się wymagalne po upływie 30dni od złożenia.
Na każde zgł.techniczne również muszą odpowiedzieć zwrotnie(nie ma niestety prawnie określonego terminu) poprzez poinformowanie SMSem lub emailem tudzież telefonicznie o rozwiązaniu problemu- i ta właśnie data jest terminem usunięcia usterki(i właśnie ten dzień należy liczyć jako ostatni dzień usterki)-oczywiście mogliby się upierać, że naprawili wcześniej itp ale moim skromnym zdaniem za dzień naprawy należy przyjąć dzień otrzymania odpowiedzi na zgł.techniczne z treści, której wynika jasno fakt usunięcia problemu.

Tutaj zresztą polemizować moglibyśmy w nieskończoność ale najważniejsze jest to aby każde zgł.techniczne poprawiać reklamacją formalną, która zmusza Operatora do odpowiedzi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #929794  autor: jakubeskulap
 06 cze 2017, 14:06
darek czy u ciebie w heyah odnowil sie dzisiaj pakiet ? u mnie w heyah i tmobile wczoraj po 3h doladowania. Dzisiaj w tmobile wszystko po staremu tj 50gb kumulujace sie i doladowanie od razu a w heyah brak doladowan, ale tez brak pobran 1zl, natomiast 50gb jest wazne do konca czerwca zamiast 1dzien, a rozmowy 3600zl do dzisiaj byly wazne (czyli standardowo przy braku odnowienia do polnocy beda dzialac).

A co do sms naprawy problemu to jestem ciekaw co odpowiedza w tmobile. Bo zalozmy ze rozwiazali to wczoraj i od dzisiaj dobrze dziala to jesli dostaniesz sms z rozwiazaniem za tydzien to przyznadza/przyznawali za caly okres czy tylko wtedy kiedy nie dzialala ?

PS ile srednio gb schodzi tobie i na sim ktorymi sie opiekujesz ? wszyscy korzystaja tylko z tego neta czy jest tez wifi oddzielne ?
  • Strona 73 z 202
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 202
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 202