DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 79 z 202
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 202
 #930744  autor: kaspeed
 11 cze 2017, 12:23
No i moją reklamacje z 11 maja zbili na drzewo'' wysłalem na [email protected] '' i twierdzą że nie widzą. :mrgreen: Zgodnie z prawem wezwałem ich do uznania reklamacji skoro nie odpowiedzieli w ustawowym terminie. A nie obchodzi mnie że nie widzą.Niech szukają kopię reklamacji z datami wysłalem.Miałem odpowiedz email automatu ze odpowiedzą w 30dni.
Wychodzi że każdą reklamacje musze wysyłać pod dwa emaile... [email protected] oraz [email protected]

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #930794  autor: darekka
 11 cze 2017, 14:21
Ja zawsze piszę na [email protected] niezależnie czy reklamacja dotyczy T czy HEYAH.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #930934  autor: kaspeed
 12 cze 2017, 10:19
Po dwóch rozmowach: drogi panie w dniu 07.05dostal pan kwotę5 0zl reklamacja z dnia 11.05 była podpięta do 7.05wtedy owszem dostałem 50zl ale nie byla to oficjalna reklamacja.Takową zlozylem 11.05!! I na to ustawowo nie odpisali.Migaja sie z uznaniem.Pytanie jak teraz to załatwić.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #930945  autor: darekka
 12 cze 2017, 10:55
Powiem w ten sposób-jeśli dostałeś kasę uczciwie byłoby odpuścić(kase masz i gites) ale z formalnego punktu widzenia brak odpowiedzi na oficjalną reklamację jest równy jej uznaniu. Jeśli nie chcą po dobroci proponuję wezwać ich pisemnie(email) do zrealizowania roszczeń w jakimś konkrentym terminie z adnotacją, że w przeciwnym wypadku sprawa trafi do UOKiK oraz Rzecznika Konsumentów.

Oceń to wg.własnego rozumu i podejmij decyzje...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #930960  autor: darekka
 12 cze 2017, 11:50
Ja to rozumiem-formalnie d...y dali ale jeśli rozumiem dobrze to za ten problem nieformalnie wypłacili.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #930963  autor: jakubeskulap
 12 cze 2017, 11:52
panowie mam pytanie. Czy zeby wyciagnac lepsze predkosc korzystacie z jakiegos konkretnego routera/modemu ? Ja mam antene 100m ode mnie i na komorce w domu 40, za oknem 50mb/s. Tymczasem moj brat 300m 15 i 25. Rozumiem ze w antene nie ma sensu inwestowac tylko w modem lub router z modem SIM/LTE ?
 #930966  autor: kaspeed
 12 cze 2017, 12:07
Kase wypłacili 50zl 7.05za email z 6.05 w którym narzekalem na konsultanta i w.którym.zasugerowalem 50zl.Oficjalne.pismo 11.05złożyłem na ktore nie odp.W którym diomagalem sie100zl w ramach reklamacji

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #930969  autor: darekka
 12 cze 2017, 12:12
Co do sprzetu to zależy ale najlepsza opcja to router z agregacją(nawet jeśli stacja jej jeszcze nie ma)-ja ma B618 i wyciąga w LTE800 2x więcej niż E5377 w tych samych warunkach(stacja u sąsiada za płotem 200m w terenie wiejskim bez jakichkolwiek przeszkód, piękna widoczność optyczna). Ze śladowego LTE1800 z wioski 5km dalej wyciąga 50-60Mb, gdzie E5377 nie widzi wcale LTE1800(zero zasięgu).
Z netem mobilnym różnie bywa-prędkości zmienne i mocno zależne od miejsca(strefa Frensela itp).

@kaspeed formalnie masz wygraną w kieszeni-tylko kwestia sił, czasu i środków aby to wydębić(UOKiK oraz Rzecznik Konsumentów są dość skuteczni).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #931010  autor: darekka
 12 cze 2017, 14:10
Na HEYAH usługa działa poprawnie:1zł. pobiera i zaraz 2 doładowania daje, dziś doładowali kwotą 3,92zł(pewnie koszt za dni awarii) lecz z MiBOA GB nie widać ale złotówki się kumulują. Te 3,92zł. oddali w ramach reklamacji ale rekompensaty już nie dadzą niestety.

Na T-mobile wszystko działa normalnie GB i złotówki się kumulują.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #931022  autor: kaspeed
 12 cze 2017, 14:56
Poszło oficjalne pismo do UOOK I UKE wraz z zapisem reklamacji i opisem sytuacji jak to email z sugestią z 6.05 w dniu 07.05 uznali za reklamację a pisma z dnia 11.05 które miało w tytule REKLAMACJA nie odpowiedzieli w ustawowym terminie i po wezwaniu do załatwienia sprawy zaczeli kręcić.

Pobujamy się dalej:) nie dam się.
Witam w dniu 11maja bieżącego roku operator mojej sieci Komórkowej Tmobile ( heyah)otrzymał odemnie pismo reklamacyjne dotyczące problemów z działaniem usługi o nazwie ''heyah masz złotowkę masz no limit''Reklamacja wpłyneła do operatora drogą elektroniczną na adres : [email protected] o godzinie 20.Automat odesłał informację iż w ciagu 30dni reklamację rozpatrzą.W dniu 11czerwca br nie otrzymałem odpowiedzi zarowno odmownej jak i potwierdzającej zasadność mojej reklamacji.Zgodnie z prawem taka reklamacja jest uznana za zasadną w związku z czym w dniu 11.06 wysłalem email o godzinie 12.06 celem wezwania operatora do zrealizowania proźby zawartej w reklamacji. Wnosiłem o kwotę 100zł brutto celem zatarcia niemiłych wspomnień związanych z ciągłymi problemami z usługą.Do wiadomości waszej również w dniu 02.06 br nastąpiła druga oficjalna reklamacja którą wiadomo mają jeszcze czas aby zrealizować. Operator po rozmowach telefonicznych uznał co śmieszne że wysyłajac emaila w dniu 06.05 z skargą na konsultantów i moją opinią na temat działania usługi i sugestią aby zatrzeć zle doświadczenia kwotą 50zł uznał ten email jako reklamację i w dniu 07.05 doładowano mi konto kwotą 50zł i

reklamacja z dnia 11.06 Oficjalna reklamacja z podaniem treści emaila i tytułem że to reklamacja!!

nie uznal w dniu 12.06 iż nic więcej mi się nie należy.A zgodnie z prawem mieli obowiązek udzielić oficjalnej odpowiedzi na pismo z dnia 11.05 do dnia 11.06 br co nie nastąpiło w zwązku zczym po wezwaniu operatora do zrealizowania reklamacji ( uznałem ze zgodnie z prawem przyznają się do winy ) nic nie zostalo zrealizowane a Operator się wymiguje od realizacji prawa.

W załączeniu przesylam kopię korespondencji jaką wysłalem w dniu 11.05 oraz w dniu 11.06 br do operatora.
Prosze o pomoc w uzyskaniu zadoścuczynienia ( operator przyznał się do winy nie odpisujac w ustawowym terminie)
mniej więcej to wysłalem;) oczywiscie na czysto to poprawione wygląda duzo lepiej:)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #931033  autor: darekka
 12 cze 2017, 15:40
P.S. wklejaj czyściutkie i poprawione wersje to może komuś się przydadzą(oczywiście bez danych osobowych).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #931037  autor: leszekte
 12 cze 2017, 16:08
Ja niestety nie dostałem odszkodowania . Tylko taki mail :
Faktycznie, w dniach od 01.06.2017 i 05.06.2017, część usług rozliczyliśmy zgodnie z Cennikiem, pomimo aktywnej usługi „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”. Z tego powodu zwróciłam opłaty naliczone w tych dniach za usługi, czyli łącznie 11,84 zł. Przepraszam Pana za niegodności.

Pomimo Pana obecnych oczekiwań nie mam podstaw do przyznania rekompensaty. Jest to podyktowane tym, że zwróciliśmy Panu niesłusznie naliczone opłaty oraz sytuacja ta nie miała wpływu na gotowość świadczenia usług telekomunikacyjnych.

Zapewniam, że obecnie usługa „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich” działa prawidłowo, a powyższe zdarzenia były jednostkowe.

Z poważaniem
Agnieszka Krystman-Rymarczyk
Biuro Obsługi Abonenta
  • Strona 79 z 202
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 202
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 202